کد خبر 1158365
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
حمایت مدیران آرسنال از آرتتا

مدیران باشگاه آرسنال قصد دارند از سرمربی اسپانیایی خود حمایت کنند.

به گزارش مشرق، شروع ناامیدکننده تیم فوتبال آرسنال در فصل جاری سبب شده تا جایگاه ط در این تیم متزلزل شود و حتی شایعه احتمال اخراج وی از سمت سرمربیگری توپچی‌های لندن برسر زبان‌ها بیفتد، اما به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه انگلیسی برنامه‌ای برای قطع همکاری با سرمربی اسپانیایی خود ندارند.

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس اکنون خبر می‌دهد که مدیران باشگاه آرسنال ضمن حمایت از آرتتای 38 ساله، قصد دارند در ماه ژانویه و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، بودجه لازم را در اختیار سرمربی اسپانیایی خود بگذارند تا او بتواند تیمش را برای ادامه فصل تقویت کند. سران باشگاه آرسنال متوجه شده‌اند که برای بالا بردن سطح کیفی این تیم نیاز به تقویت تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است.

آرسنال از 14 بازی اول خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تنها 14 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده پانزدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌هاست که این بدترین شروع توپچی‌های لندن از فصل 75-1974 است.

شاگردان میکل آرتتا حالا خود را آماده بازی فردا شب (سه‌شنبه) با منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس می‌کنند، دیداری که از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس