کد خبر 1158243
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کلاانی: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت/باخت را گردن یک نفر نیندازیم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: داور نسبت به پرسپولیس کم لطف بود وگرنه بازیکنان زحمت خود را کشیدند.

به گزارش مشرق، حسین کلانی در مورد شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: متاسفانه نتیجه فینال برخلاف تصور همگان رقم خورد و پرسپولیس بازنده شد. البته به عقیده من داور در حق پرسپولیس کم لطفی کرد. ضمن اینکه فشار روی بازیکنان ما هم زیاد بود و این فشار روانی برای کسب عنوان قهرمانی هم تشدید شده بود. بازیکنان استرس مضاعفی داشتند و همین استرس هم در اشتباه‌های بازیکنان در میدان بی‌تاثیر نبود.

وی افزود: ان‌شالله فصل آینده پرسپولیس با تدارکات بهتر و بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود و این مرتبه می‌تواند قهرمان شود. باشگاه مشکلات زیادی هم داشت ولی با این حال همه برای موفقیت تلاش کردند از کادرفنی و مدیریت گرفته تا بازیکنان اما سرخپوشان بدشانس بودند. نایب قهرمانی هم برای پرسپولیس خوب است هرچند هدف قهرمانی بود. به هر حال هر زمین خوردنی باعث خواهد شد که دوباره بلند شوید و این مرتبه بازیکنان جدید و قدیمی در کنار هم برای رسیدن به قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

درخواست یحیی از بازیکنان پرسپولیس

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی مهدی شیری را مقصر این باخت می‌دانند اظهار داشت: ما عادت بدی داریم، اینکه بعد از هر ناکامی به دنبال مقصر می‌گردیم و می‌خواهیم همه تقصیرها را به گردن یکی بیندازیم. در حالیکه همانطور که در موفقیت و قهرمانی همه نقش دارند و سهیم هستند در باخت‌ها هم همه نقش دارند. بی انصافی است که باخت را به گردن یک نفر بیندازیم.

وی افزود: هیچ بازیکن و هیچ مربی دلش نمی‌خواهد که اشتباه کند و بازیکنان هم مثل فرزندان مربیان هستند. پرسپولیس دو سال پیش هم نتوانست در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود و شکست خورد و این مرتبه اما به نظرم داور نسبت به پرسپولیس کم لطف بود. مردم و مسئولان هم به طور کامل از تیم حمایت کردند به هر حال از قدیم گفتند تا سه نشه بازی نشه و مطمئن باشید که پرسپولیس فصل آینده در آسیا قهرمان خواهد شد.

کلانی در مورد اینکه تصمیم‌های داور به ضرر پرسپولیس نبود بلکه VAR باعث شکست این تیم شد، عنوان کرد: بله اما به عقیده من یک خطای پنالتی روی بازیکن پرسپولیس رخ داد که داور آن را ندید. حتی توجهی هم به آن صحنه نکرد تا آن را مورد بازبینی قرار بدهد به همین دلیل می‌گویم نسبت به پرسپولیس کم لطفی کرد.

وی در مورد اینکه  میزان نقش کادرفنی تیم پرسپولیس در این شکست اظهار داشت: کادرفنی زحمت خود را کشید  و روی مسایل روحی و روانی بازیکنان کار کرد اما به هر حال مسایلی مثل غیبت برخی بازیکنان پیش آمد و برای اینکه بازیکنان جدید هم با تیم هماهنگ شوند به زمان نیاز داریم با این حال شک نکنید دوباره پرسپولیس خواهد ایستاد و این مرتبه موفق می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    کلا چه تیم ملی چه باشگاه ها تو آسیا اعصاب مردمه خرد کردن بابا بعد این همه سال لااقل یه بار درست کار کنید با احساسات جوانا بازی نکنید توجیه پشت سر توجیه اه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس