کد خبر 1157816
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

همانگونه که می دانید سال ها تحریم باعث شده است که ایران نتواند از قابلیت نقل و انتقالات مالی با دیگر کشور ها بهرمند شود. اما همواره راه هایی برای تبادل مالی با دیگر کشور ها وجود دارد. یکی از این راه ها پرداخت با کارت اعتباری بین المللی است، روش دیگر استفاده از کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال است و همچنین استفاده از گیفت کارت ها. این ها روش هایی کاربردی برای انجام پرداخت ها از ایران هستند که در این مقاله به آن ها می پردازیم. 

پرداخت ارزی از طریق ایرانیکارت

آیا می دانستید که تمامی پرداخت های ارزی خود را در ایران می توانید به واسطه ی ایرانیکارت انجام دهید؟ اگر نیاز به حساب های بین المللی دارید و نمی دانید که چگونه می توانید افتتاح حساب کنید ایرانیکارت راه کار های زیادی برای پرداخت های ارزی و همچنین نقد کردن درآمد ارزی را به شما پیشنهاد می کند. برخی از این روش ها را در ادامه به طور اجمالی بیان می کنیم:

پرداخت با کارت اعتباری بین المللی

شما به عنوان یک ایرانی با مراجعه به بانک های داخل کشور نمی توانید یک حساب اعتباری بین المللی نظیر ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشید. این حساب های اعتباری به شما این امکان را می دهند که مانند یک شهروند خارجی از تمامی امکانات خرید و پرداخت در سایت های خارجی استفاده کنید. مثلا شما با استفاده از این کارت ها می توانید از سایت های خرید بلیط هواپیما، بلیط بگیرید،  از آمازون جنس خریداری کنید و اگر به اکانت های پریمیوم سایت ها احتیاج دارید آن ها را دریافت کنید. این حساب ها مانند کارت های بانکی ما هستند و از آن ها می توان برای استفاده در دستگاه پوز و گرفتن پول از ATM استفاده کنید. یکی از مهم ترین کاربرد این حساب ها برای ایرانیان دریافت درآمد دلاری شان است. برای افتتاح این حساب ها باید باید حتما به کشور های خارجی سفر کنید و کارت خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید. برای مشاوره گرفتن در این مورد می توانید با کارشناسان ایرانیکارت تماس بگیرید.

نقل و انتقالات مالی به صورت مجازی

بیشتر از هر چیزی در ایران وجود یک حساب مجازی که بتوان از راه دور به آن دسترسی داشت، ضروری است. بهترین حساب مجازی که در ایران می توان از آن استفاده کرد پی پال است. پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که جز بزرگ ترین شبکه های مالی دنیا محسوب می شود. بسیاری از سایت های بزرگ دنیا درگاه حساب پی پال دارند و می توان با استفاده از آن ها تراکنش ها را انجام داد، همچنین نقد کردن درآمد ارزی از این طریق بسیار آسان تر است. برای افتتاح حساب پی پال می توانید به ایرانیکارت مراجعه کنید.

پرداخت ارزی با گیفت کارت

گیفت کارت ها کارت های اعتباری هستند که سایت ها و کمپانی های بزرگ به منظور تسهیل فرآیند خرید برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. شما به راحتی بدون دردسر برای ساخت حساب می توانید برای پرداخت ها از این کارت ها استفاده کنید. این کارت ها را به صورت اختصاصی باید تهیه کرد به عنوان مثال گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت پلی استیشن و ... که با آن ها می توان پرداخت ها را انجام دا دو اما اگر کمپانی مد نظر شما خود گیفت کارت ارائه نمی دهد می توانید تمامی پرداخت ها را با استفاده از گیفت های ویزا کارت و مستر کارت انجام دهید.

کلام آخر

به طور کلی پرداخت با کارت اعتباری بین المللی و کارت های مجازی از طریق ایرانیکارت امکان پذیر است. شاید کمتر کسی باور داشته باشد که در ایران می توانند تراکنش های مالی خود را به صورت مستقیم انجام دهند اما این چنین نیست. شما می توانید برای تمامی پرداخت های خود از خدمات ایرانیکارت استفاده کنیدف همچنین در صورت بروز مشکل سوالات خود را از کارشناسان بپرسید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس