کد خبر 1157613
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
کوبا: در مورد مسائل بنیادین با دولت بایدن مذاکره نمی‌کنیم

رئیس جمهور کوبا امروز در پیامی اعلام کرد که ویژگی های مردم کشورش به آنها امکان می‌دهد محاصره آمریکا را شکسته و به مسیر پیشرفت خود ادامه دهند.

به گزارش مشرق ، «میگویل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا امروز شنبه با صدور پیامی خلاقیت و زکاوت مردم کشورش در مقابله با تحریم‌های اقتصادی، تجاری و مالیِ آمریکا را ستود.

رئیس جمهور کوبا در این خصوص اعلام کرد که ویژگی های مردم کشورش به آنها امکان می‌دهد محاصره آمریکا را شکسته و به مسیر پیشرفت خود ادامه دهند.

«میگویل دیاز کانل» در ادامه به عنوان نمونه ای از این موضوع به تلاش پزشکان کشورش در مبارزه با کرونا و بهبود بسیاری از مبتلایان به این ویروس اشاره کرد.

این در حالیست که در سپتامبر سال جاری، دونالد ترامپ محدودیت‌های پیشین اعمالی کشورش علیه کوبا را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

گفتنی است، در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ظاهراً برخی از تحریم‌های این کشور علیه کوبا کاهش یافت؛ اما ترامپ دوباره محدودیت‌های مذکور را برقرار کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    5 1
    به فکر روابط گسترده با کوبا باشید اقتصاد کشور را به همه وصل کنید که فشار تحریم کم شود
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      4 1
      موافقم، بعلاوهٔ کرهٔ شمالی، ونزوئلا، روسیه، چین، سوریه، عراق و بولیوی. همین‌ها بیشتر از نفت برای ما درآمد خواهند داشت!!
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    6 0
    تحریم های آمریکا علیه ایران هرگز لغو نخواهند شد لطفا" مسئولین ما هم زودتر تدبیری کنند به امید سراب کشور را متوقف نکنید ! تحریم مهمترین سلاح آمریکاست هرگز این سلاح را زمین نخواهند گذاشت .. باید واقع بین باشیم .. تدبیری کنیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس