کد خبر 1157424
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
چرا مسی در مقابل سوسیداد یک کاپیتان واقعی بود؟ / بازگشت لئو همیشگی به بارسلونا

لیونل مسی در دیدار مقابل رئال سوسیداد یک نمایش زیبا به مانند سال‌های گذشته خود را به اجرا گذاشت و باعث شد تا اکنون همه از یک بارسای متفاوت در جدال حساس امشب صحبت کنند.

به گزارش مشرق، در نیمه اول بارسلونا مقابل رئال سوسیداد، تیم کومان شاید بهترین نمایش فصل خود را به اجرا گذاشت و توانست مقابل صدرنشین لالیگا به برتری 2 بر یک دست پیدا کند.

در کنار عملکرد بارسلونا، نقش مسی در این بازی نیز مورد اهمیت قرار گرفت و عملکردش شباهتی به نمایش‌های ابتدای فصل نداشت. لئو در بازی مقابل سوسیداد یکی از بهترین عملکردهای خود را به ثبت رسانید و دوباره به همان مسی سابق بدل شد.

فوق ستاره بارسلونا با اینکه مقابل سوسیداد گل نزد ولی توانست تیم را هدایت کند و به بازیکنان انگیزه و انرژی تزریق کند. چیزی که مشخص است این بود که مسی از ابتدای فصل تاکنون تا این حد سرحال بازی نکرده و همین مسئله باعث شد تا واکنش مطبوعات اسپانیا را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

حریفان رئال مادرید و بارسلونا در سوپرجام مشخص شدند

مارکا نوشت که مسی هر بار مقابل «باسک» قرار می‌گیرد، انرژی عجیبی در ساق‌هایش نمایان می‌شود و در جدال مقابل سوسیداد نیز به مانند یک کاپیتان واقعی تیم را فرماندهی کرد. او به بازیکنان در این مسابقه دستور می‌داد، به تیم انگیزه بخشید و در صحنه خراب کردن توپ توسط بریت‌ویت او را به خاطر تلاشش تشویق کرد. لئو در صحنه‌ای از مسابقه وقتی توپ را خراب کرد، از گریژمان که می‌توانست به او پاس بدهد عذرخواهی کرد و همین مسئله باعث شده تا جریان تیم تغییر کند.

رسانه مادریدی نوشت که مسی پس از پایان مسابقه نیز در نیوکمپ ماند و با دیگر بازیکنان تیم خوشحالی کرد و به نظر می‌رسد آن دوران سرد فوق ستاره آرژانتینی به پایان رسیده است.

از لحاظ تاکتیکی نیز تیم کومان نشان داد به یک بلوغ در این فصل رسیده است و مشخصاً بارسلونا با یک شیوه متفاوت پا به زمین مسابقه گذاشت. کومان پس از بازی اعتراف کرد که بهترین نمایش تیمش را مشاهده کرده است.

مسی در این فصل 8 گل به ثمر رسانده ولی در دیدار مقابل رئال سوسیداد یک آزادی بیشتری در ترکیب داشت و بسیار متمرکز، در جریان تیم و خوشحال بازی می‌کرد.در کنار او، نمایش پدری به قدری درخشان بود که رسانه‌ها زبان به تمجید او باز و شجاعتش در گل نشدن توپ و خوردن به تیرک دروازه را ستایش کردند.

فوق ستاره آرژانتینی در کنار پسربچه 17 ساله پشت خط تهاجمی، تاکتیک جالبی به حمله‌های کومان داده بود و همین مسئله باعث شد تا آنها در کنار دی‌یونگ که کاملاً جلو کشیده بود، جزو بهترین بازیکنان تیم لقب گیرند. مسی در بازی مقابل سوسیداد به همان بازیکن سابق بارسلونا بدل شد. او از سطح ورزشی و احساسی به شماره 10 فصل‌های گذشته تیم لقب گرفت و نشان داد که می‌خواهد دوباره بازگردد.

امشب در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، از ساعت 18 و 45 دقیقه بارسلونا میزبان والنسیا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس