کد خبر 1157027
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
رویترز: پرسپولیس امیدوار است به ناکامى ایرانى‌ها در آسیا پایان دهد

خبرگزاری رویترز در گزارشی از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به تلاش تیم پرسپولیس برای پایان دادن به ناکامی تیم‌های ایرانی در مسابقات قاره‌ای اشاره کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری رویترز، اولسان هیوندای کره‌جنوبی تلاش می‌کند در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی مقابل پرسپولیس ایران ناکامی در رقابت‌های داخلی را جبران کند.اولسان در دو فصل اخیر مسابقات لیگ کره جنوبی جایگاه دوم جدول را کسب و در این فصل هم فینال جام حذفی را واگذار کرد در حالی که سال 2012 به عنوان قهرمانی آسیا رسید و تلاش می‌کند در استادیوم الجنوب دوحه برای بازگشت به روزهای جشن و موفقیت این افتخار را تکرار کند.

کیم دو هون سرمربی اولسان بعد از بازی نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه ژاپن در این خصوص گفت: پیش از اینکه به اینجا بیاییم روحیه اعضای تیم در هم شکسته بود چرا که دو عنوان داخلی را از دست داده بودیم اما وقتی وارد قطر شدیم تلاش کردیم جو روحی حاکم بر تیم را عوض کنیم و بازیکنان می خواستند از لحظات خودشان لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

داور پرسپولیس-اولسان، قطری با رگ و ریشه ایرانی

اولسان در همه بازی‌های خودش به پیروزی رسید به جز تساوی یک - یک برابر توکیو در مرحله گروهی. از ترکیبی که در سال 2012 با این تیم قهرمان آسیا شد به جز لی کون هو بازیکن دیگری باقی نمانده هرچند آنها استعدادهای دیگری در اختیار دارند مثل یون بیت در خط میانی و لی چونگ یونگ و البته جونیور بازیکن برزیلی.

در ترکیب پرسپولیس هم نسبت به تیمی که در فینال 2018 آسیا مقابل کاشیمای ژاپن شکست خورد تغییرات زیادی ایجاد شده است. پرسپولیس نفرات زیادی را از دست داده و برخی  از بازیکنان این تیم قادر به حضور در مسابقه فینال نیستند مثل احسان پهلوان و وحید امیری که به دلیل محرومیت این بازی را از دست می دهند و عیسی آل کثیر که محرومیت ٦ ماهه‌اش را به اتهام رفتار نژادپرستانه را سپری می‌کند.

تیم یحیی گل محمدی در همین هفته وارد دوحه شد در حالی که آخرین بازی آنها در مسابقات داخلی به 30 اکتبر باز می‌گردد و پرسپولیس بعد از حدود سه هفته استراحت امیدوار است به دوری و ناکامی تیم‌های ایرانی از رسیدن به عنوان آسیایی بعد از قهرمانی پاس در سال ١٩٩٣ که مسابقات به شکل قدیم برگزار می‌شد، پایان دهد.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 فردا (شنبه) میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در کشور قطر آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    3 0
    میدونم خدای اونام هستی ولی ما کمبود بازیکن داریم اونا ندارن ما کمتر بازیکردیم ما بهترین دفاعامون ومهاجم مون ونداریم و دو محروم وآماج تهمت! اما غیرت و مربی وبازیکنان ایرانی داریم. کمکمون کن ...
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      1 0
      دعای خالصانه ایرانیا فارغ از هر رنگی ویادم رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس