کد خبر 1156973
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳
رده‌بندی بازیکنان و مربیان والیبال/ آلکنو ششمین مربی برتر دنیا

سرمربی جدید تیم ملی والیبال در رده ششمین مربیان برتر دنیا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به پایان سال میلادی برخی سایت‌های والیبالی نگاهی به عملکرد و کارنامه بازیکنان و مربیان ‌مطرح جهان انداخته‌اند. در این سایت ها به بازیکنان و مربیان مختلف براساس عملکردشان در سال جاری میلادی امتیازهایی داده شده و رنکینگی برای آنها درنظر گرفته شده است.

به عنوان مثال در سایت volleybox امیر غفور که به تازگی به تیم بورسا اسپور ترکیه پیوسته و پیش از این تقریباً یک سال در هیچ تیمی فعالیت نداشت از رده ۶۰ به ۴۴۲ نزول پیدا کرده است. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران هم در یک سال گذشته هیچ فعالیتی در والیبال نداشته و به تازگی راهی چین شده است تا کارش را با تیم بایک موتور آغاز کند. معروف در این رده بندی در رتبه ۳۰۰ قرار گرفته است. سید محمد موسوی که به تیم پیاچنزا هم پیوسته است در رده ۹۵ برترین بازیکنان جهان قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در این رده بندی عنوان بیست و چهارم را به خود اختصاص داده است. در رنکینگ ‌مربیان والیبال دنیا هم ولادیمیر آلکنو به عنوان ششمین مربی برتر جهان معرفی شده است. توماس توتولو هم در بین مربیان والیبال رده ۶۵ را به خود اختصاص داده است. برناردو رزنده، سرمربی سابق تیم ملی والیبال برزیل در این رده بندی در جایگاه دوم قرار دارد. ویتال هینن رتبه ۵۸ را به خود اختصاص داده و ایگور کولاکوویچ در رده ۵۰ قرار گرفته است.

ستاره‌ای همچون عثمانی خوانتورینا در جایگاه پنجم قرار دارد. موزرسکی روس در جایگاه شانزدهم این رده بندی قرار دارد و کوبیاک لهستان هم رتبه نود و هفتم را به خود اختصاص داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس