نگاهی به هتاکی‌های زم؛ از «تمسخر آیین‌های عزاداری» تا «عکس یادگاری با نماد‌های همجنس‌بازی» - کراپ‌شده

برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به «آمدنیوز» منتشر می‌شد، واقیعت را روشن می‌سازد.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر پس از اجرای حکم قانونی روح‌الله زم، برخی مرتبطین وی ادعاهای کذب و ناصحیحی را در فضای مجازی منتشر کرده و تلاش کردند روند قانونی بررسی پرونده و اجرای حکم روح‌الله زم را تخطئه کنند.

در این میان، برخی نزدیکان زم،تلاش کردند به تحریفی بزرگ در مورد چهره و عملکرد نیما زم بپردازند ، یک نگاه گذرا و مرور بر آنچه توسط زم در کانال تحت هدایتش موسوم به «آمدنیوز» منتشر می‌شد، واقیعت را روشن می‌سازد.

جسارت‌های زم به اعتقادات مردم ایران

انتشار مطالب و پست‌هایی توهین‌آمیز به مقدسات مسلمانان و شیعیان در آمدنیوز توسط زم، به یکی از مولفه‌های کانال مزبور تبدیل شده بود؛ تا جایی که زم در آمدنیوز آشکارا مقدسات و باورهای راستینی نظیر ظهور امام زمان(عج)، زیارت آل‌الله و برگزاری مراسم عبادی و معنوی و مذهبی نظیر راهپیمایی و زیارت اربعین را تخطئه می‌کرد و علیه این باورها و مراسم الهی و معنوی، دروغ پراکنی و درشت گویی می‌کرد.

در ادامه فقط به چند مورد از توهین‌ها و جسارت‌های بی‌شرمانه زم در کانال آمدنیوز به مقدسات و باورهای راستین مسلمانان و شیعیان اشاره می‌کنیم تا عمق ضدیت این عنصر وابسته به بیگانه با دین و مذهب و اعتقادات مردم ایران مشخص شود:
 

همانطور که در این پست منتشره در آمدنیوز مشاهده می‌شود؛ زم آشکارا ظهور امام زمان (عج) را نفی کرده است؛ جسارتی که حتی عناصر وهابی و معاند با اسلام ناب محمدی نیز از طرح آشکار آن اکراه دارند.

انتشار پست‌های تمسخرآمیز و شبهه‌افکنانه پیرامون عزاداری مردم ایران توسط زم 

در ایام محرم و صفر عشق و ارادت تمامی مردم ایران از هر دین و مذهب و قشر و پایگاه و سلیقه‌ای به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) متبلور می‌شود و صحنه‌هایی سراسر از عشق و وحدت مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت، جهانیان را انگشت به دهان می‌کند؛ در این میان رسانه‌های معاند و ضدایرانی در راستای شبهه‌افکنی و تخطئه و تمسخر این عشق مخلصانه مردم ایران به سید و سالار شهیدان، به صف می‌شوند؛ آمدنیوز نیز در زمان حیات ننگین خود به کرات برای تخریب عزاداری سالار شهیدان اقدام به دروغ پراکنی و انتشار پست‌های تمسخرآمیز و شبهه‌افکنانه کرد.

جسارت زم به راهپیمایی اربعین

هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، میلیون‌ها زائر و دلداده اهل بیت علیهم‌السلام از سراسر جهان راهی کربلای معلی می‌شوند تا با سرور آزادگان جهان، تجدید بیعت کنند. حضور بی‌نظیر زائران از سرتاسر گیتی در کربلای معلی در این روز مقدس، صحنه‌ای به نمایش می‌گذارد که در هیچ اجتماع و هیچ بخشی از این کره خاکی، قابل تکرار نیست. همین امر رسانه‌های استکباری و ضددین را بر آن می‌دارد تا علیه این مراسم باشکوه که مانور اقتدار شیعیان است، عقده‌گشایی کنند؛ زم و آمدنیوز نیز در پازل همین رسانه‌های ضددین و معاند هر ساله در ایام منتهی به اربعین، اقدام به انتشار مطالب و پست‌هایی علیه راهپیمایی اربعین می‌کردند و زم صراحتاً و با بی‌شرمی تمام ، این مراسم معنوی و مقدس را «شوآف» می‌نامید!

موارد فوق‌الذکر تنها بخش‌های کوچکی از توهین‌ها و جسارت‌های زم در کانال آمدنیوز به باورهای مقدس مسلمانان و شیعیان و تخطئه و تمسخر اعتقادات مردم ایران است؛ امری که به وضوح نشان می‌دهد تلاش برخی نزدیکان وی برای تحریف اشکار چهره و عملکرد وی تا چقدر سست و بی بنیاد است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • Mjp. Shiraz IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    75 82
    عاقبت مزدوری وجاسوسی وتشویق اغتشاشگران به اتش زدن وکشتار.... بایدقبلش سنگسارمیشد...
    • IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      58 21
      واقعا متاسفم
    • احمد رحیمی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      80 48
      چه نونی خوردی تو که اینطور آدمی شدی؟ سر کدوم سفره نشستی که اینطور حکم سنگسار میدی؟
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      28 28
      شما آدمین؟؟!
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      46 67
      تو سر کدوم سفره نشستی که از یه بی دین اینطور حمایت میکنی و اسم شهید میذاری روش
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      24 11
      نه بابا شما آدمخورا حتما آدمید
    • ڪیان IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      15 38
      ★اللهم‌صل‌علی‌محمدوآل‌محمدوعجل‌فرجهم★
  • شیرازm IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    39 63
    حالااون. دنیابهت میگن امام راسته یانه؟؟ چوب دوسرکه کردن. تواستینت. این نیست ک اعدام شدی رفت تمومه وگناهات پاکه تازه اول نکبتیت وتقاص دادن اصلی اون دنیا... توتمام مذاهب اتقاق نظردارن کسی ک باعث وبانی کشتاربشه چوب تواستینش میکنن وگناهش تاابدیت قابل بخشش نیست.. چه بکشی چه تحریک وتشویق کنی به کشتن... جرمهای دیگتم سنگینه
  • سعید IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    28 27
    جهودان چه حیله ها و ترفندهای سازمان داده شده ای بکاربردند تا شهید سید مرتضی آوینی را که با سروش آسمانی به یاری انقلاب دعوت شده بود را به حاشیه برانند.
  • شیراز IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    55 67
    امام حسین ازت نگذره.. حقت صدهزاربارمرگ بود.. سلبریتی ها ومزدوران ک. ازش. طرفداری میکنن.. این نمونه های کوچکی از خباثت این فردبوده.. خدازده توسرما که یمشت بی دین وشهوت پرست شدن الگوی جامعه ی اسلامی ما(سلبریتی ها) اینابادشمن اسراییلی چه فرقی دارن؟؟ تاره دشمن خارجی هیچگاه به اعتقادمون توهین نمیکنه کاری ک نیملیتری ها میکنن
  • رضا IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    16 52
    اين چرنديات در واقع نوعى نق زدن و لج بازى كودكانه است تا افكار كفرآميز ! او دیوانه ای بیش نبود که آلت دست دشمن شده بود.
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    12 41
    جوان عزیز نسل امروز، اگه دودل هستی، دوستانه ازت خواهش میکنم زندگینامه نظریه پردازان غربی ضد دین رو بخون ببین که از کجا میان و اصلا چرا نظریه های آنها مشهور شد. این قدرت رسانه صهیونیست های بی دین و فراماسون های ضد دین بوده که به این نظریه پردازها میدان داده نه اینکه واقعیت رو بدونن. اونها صدها سال هست که ضد تمام پیامبران الهی سخن پراکنی میکنن. جوان عزیز، من از نسل قبلی هستم و خوب میدونم رسانه های غرب چه طوری ذهن جوان رو با امثال زم بازی میدن. زم ها خودشون نیز فریب خورده هستن. زندگینامه و منش و مرام امام حسینی ها رو با زندگینامه همون دروغ پردازهای غربی و نفوذی مقایسه کن ببین کدومشون به دلت میشینن و آرامت میکنن. نتایح باور کردن حرف های امثال زم رو بررسی کن و ببین اگه باور نکنی چی میشه. خودت میتونی بفهمی واقعیت امام حسین هست و اونکه به درد پیشرفتت میخوره همین اهل بیت ع هستن و قرآن و ولایت فقیه. اصلا از خودت بپرس مگه با عقل جور در میاد که دنیای به این شلم شوربایی به منجی آخرالزمان به نام مهدی و با خصوصیات مهدی نیاز نداشته باشه. نظریه های غرب پر است از مخالفت با قدرت خداوند و پر است از مهملات موازی و طبقات عرضی تا تو رو از خداوند و پیروانش به سوی شیطان بکشانند. و شیطان یعنی همون که اونا باهاش به قدرت پوچ و موقتی رسیدن.
  • سیدمصطفی موسوی شعار IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    22 51
    اکنون وقت. محاکمه بدون ملاحظه اینان است .
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    11 42
    بجای نشر هتاکی های یک مفسد چند آیه قرآن در ارتباط با شعائر و منابع آن که تبیین حقانیت اعمال انسانهای مومن و مجاهد باشد را منشر کنید .
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    12 46
    اینارو یکی به آقای امجد نشون بده شاید کمی تامل کنه!
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    23 56
    فقط باید گفت مرحبا دست مریزاد سپاه اسلام.
  • avdt IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    14 42
    زم با مخالفت ناشی از عقده اش ،سرانجامش مانند کسانی شد که قرار بود به گندم ری برسند!،در میان اهل سنت ؛رسم است در روز محرم جشن میگیرند!؛در سیستان خودمان نیز هست!؟.اما عاقبت این اهانتها ویرانی است که نصیب این کشورها شده!،با آل علی هر که در افتاد بر افتاد!.
    • پهپاد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      2 2
      اشتباه متوجه شدی دوست من این وهابی ها هستند که محرم را جشن می گیرند. نه اهل سنت دقت کن عزیزم
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    13 15
    حسین علیه السلام با دادار دودور امثال اینا نیومده که با غلط های زیادیشون از بین بره.حسین ایشیقدی سونمز
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    12 12
    سلطان سکه و طلا را اعدام کردن به امید اینکه طلا ارزان شود . طلا گرانتر شد.
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      2 2
      چه ربطی داره مگه یه نفر که کرونا میگره و میمیره یعنی کرونا از بین رفته ؟ خوب صدتا دیگه میان جاش و با فریب مردم کار خودشون را پیش میبرن الان وضع دنیا خرابه بی تعصب بنگرید دیگه چه خبره انشاءالله فرجی بشه
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      1 1
      اشتباه مثبت دادم. نگران نباش یواش یواش ..
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    5 7
    خدا عاقبت به خیرمون کنه
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    47 16
    ولی اینهایی که گفتید مصداق توهین نبودمصداق اظهار عقیده بود،جوری نشود که مردم احساس کنند هر جا منطق کم می آورید به شمشیر وچوبه دار متوسل می شوید
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      4 42
      عزیزم شما باید دقت کنی اینها رو گفتن که دیگه به زم نگن شهید، امیدوارم متوجه شده باشید
    • رحیم IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      4 4
      خدا لعنت تان کند ... توهین چطور و چگونه می شود؟؟!!
  • LB ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    9 42
    آقای امجد هم این عکسها رو دیدند یا پسرشون بهش نشون نمیده؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    3 4
    سلام این مطالب کم هست.فیلم عکس و صحبتهای ایشان را بگذارید.جبهه مقابل فعالتر عمل میکنه
  • DE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    6 45
    نگاهی به هتاکی‌های زم؛ از «تمسخر آیین‌های عزاداری» تا «عکس یادگاری با نمادهای همجنس‌بازی»// اینقدر این زم بدبخت بیسواد و احمق بود که اگر اعدام هم نمیشد از حماقت میمرد. آخه گور به گور شده نفهم اگر کوچکترین سندی یا مدرکی حدیثی گفتاری نوشتاری در مورد نداشتن فرزند و با شک در قیام عاشورا بود که اصلا وهابی ها تمام کره زمین را پر از کتاب کرده بودند احتیاج به تو بیسواد عوضی نداشتند .اطلاعات تاریخی در مورد اسلام و شیعه را اتقاقا بایستی از تاریخ نویسان مشهور دنیا که مسلمان هم نبودند خواند تا عاشق مکتب امام حسین ع شد .حالا تو در کدام مکتب اینقدر " بی " تربیت شدی خدا میداند . حالا برو به نکیر و منکر جواب پس بده . اونجا دیگه با موشه دیوث و میخواین بگین و سگدام و چند گیز و انواع شغالها در یک اطاقی. چون اغتشاش خیلی دوست داشتی تو اون روحت اغتشاش .
  • حسن IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    3 43
    قابل توجه آقای امجد!
  • FR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    30 2
    مشکل از انجا شروع شد که مهرورزی انبیا فراموش شد . گویند یک یعودی هر روز بر نبی اکرم فحاشی میکرد و کلوخ به سمتش پرتاب میکرد . چند روزی بر سر مسیر نبی نیامد و نبی نگرانش شد و فهمید بیمار است و به عیادتش رفت . دفع حد اکثری نتیجه اش توبیخ جهانیانیان است . مگر حبس ابد نیست که به طناب میبندیم.راه را برای توبه باید باز گذاشت.الان هر مخالفی میگوید من که در هر صورت کشته میشوم پس تا آخر بجنگم. چرا تفکر حاکم نیست و احساس حکم میراند . سخنان من نه از باب خوب بودن زم بلکه از باب جذب مخالف است‌.
    • DE ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      0 31
      حیف شما نیست واقعا نمیگذاری از علمت استفاده کنند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    8 44
    خيانت به سرزمين خود و همدستي با بيگانگان عقوبت دنيا و آخرتي دارد .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    3 13
    بنده خدا پدرش فکر می کنه اين فردی که اعدام شد نه تنها دیگه پسر خوب باباش نبوده بلکه شیطان مجسم بر روی زمین بوده پس باید به حال این پدر و امثالهم گريست ولی نمی دانم چر ایشان خشم و سنگ های خود را به جای پرتاب به نماد های شیطانی مورد پستش پسرش به جمهوری اسلامی پرتاب می کند بازم تحریف
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    3 42
    زم که بدرک واسل شد مولاوردیها هستن
  • حاجی NL ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    1 23
    باورهای راستینی نظیر ظهور امام زمان(عج) :))))))
  • DE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    8 43
    اثر وضعی لقمهای حرامو دربعضی ازاقازادها بعینه دیدیم.امان از حق الناس که حتی خداهم اونو نمیبخشه
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 11
    چرا هدایت و توجه نکردند . وقتی داره بخاکی میزنه . علت چی بود . ضعف در کجا بوده . این پارادوکس از چی نشات گرفت تا عاقبت بدینجا ختم شد . تاثیر پذیری با ذهنیات غلط در برابر دلائل محکم و متقن اتفاق نمیافته . زمینه باید فراهم باشه . اشکال را در بیرون جستجو نکنیم . حالا فکر میکنید همه شاد و شنگول هستند که کار به اینجا رسید . اتفاقا از ابتدا نگرانی وجود داشت و به انحا مختلف تذکر داده شد . ولی توجه نشد . حالا تقصیر کوتاهی ها را متوجه دیگران کردن آسانترین راه برای فرار از مسئولیت است . حتی فکر میکنم اگر قصوری هم باشد فردا در پیشگاه باریتعالی پاسخگو باید باشیم . مخصوصا اینگونه مطلبی که جنبه فراگیر و عمومیت دارد . هر کدام از کجروی های افراد دیگر که باعثش فردی باشد . باز این حق بر گردن میماند . آیا درست میگم . نمیدانم . اما هر خانواده بر افراد درون خانواده خود مسئولیت دارد و باید اگر اعتقادش صحیح است . متوجه قصورات خود باشد و اگر فعلی از یکی آن افراد خانواده غیر از اعتقاد و سلیقه شان رخ داد . حداقل به اطرافیان میگویند موافق یا مخالف کار او هستیم . تا بعدها اگر نیاز شد . بگویند ما گفتیم . و مسئولیت را پذیرفته و یا رد کردیم . این نظر کلی هست . همانگونه که در اوائل انقلاب یکی دو نفر از فرزندان شخصیت ها تمایل به گروهک های منحرف آن زمان داشتند. همان وقت اعلام برائت کردند از رفتار فرزند خود . در این مورد آشنائی و سابقه را نمیدانم .
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 11
    پسر نوح با بدان بنشست . خاندان نبوتش گم شد . مسئولان محترم توجه داشته باشند . در حالیکه بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار به هر دلیل موجه با خانواده را کمتر پیدا میکنند . اعضا خانواده خاصه نوجوان و جوان که از نظر عاطفی در شرایط حساس بسر میبرد . انفاقا نیاز به توجه بیشتر دارند . دشمن شما و وطن آگاه به انواع مختلف رفیق فرزندت میشه . و انواع گوناگون برنامه روی او پیاده میکند . بطوری که او از هر کس در زندگی نفوذی و همدم آشنا شده با سلوک و اخلاق فرزند و اعضا خانواده بمرور آشنا شده و نقاط ضعف و قوت فرزند شما را حتی بهتر از خودتان میشناسد و او را باصطلاح راهنمائی میکند و همراهی . بحدی که فرزند خود را برای رضایت روح و روانش حتما باید او را ببیند و تا جائی مطمئن رفتار میکند که اگر والدین از او سوال کنند کجا و با کی بودی او با مثال هائی قانع کننده شما را اطمینان میدهد با فرد مناسب دوست شده . و همین گفتگو حتما با نفوذی در میان گذاشته میشود تا او قدم و حرکت بعدی را انجام دهد که در نهایت میبینی یا فرزندت از تو جدا شده از لحاظ اعتقادی و شخصیتی که این کمترین خسارت است . بلکه بمنظور جاسوسی از کارهای پدر که بنا بخواسته فرزند را با خود همراه بر سر کار میبرد و او طبق آموخته ها کار خواسته شده را بمرور انجام میدهد و یا میشه با تاسف مانند روح الله زم . . منظور . حتما توجه شود به رفتار فرزندان خود با توجه به حساسیت شغلی . حتی در برخی از دور همی ها به بهانه دعا . میروند افراد نابکار و خود را بنحوی آموزش دیده معرفی میکنند و در طول یکسال و به بعد با همسران و فرزندان و حتی خواهر و برادر آشنا میشوند و جواب سوالات خود در مورد شغل حساس فرد مورد نظرشان جستجو و سوال میکنند . نه حالا مستقیم .حالا من مسئول با تلفن در منزل با دیگری راجع به طرحی صحبت میکنم که دیگران میشنوند که نباید.همین حرف ها بعدها در جمع خودمانی و با احتمال نگه داشتن اسرار و اطمینان بازگو شود تا مثلا بگویند شوهر یا پدرشان چقدر مهم هست و چنین و چنان میکنند. مخصوصا مسئولان در منزل به هیچ وجه راجع به کار حرفی نزنند . اگر تلفن هست . جای خلوت . دشمن در کمینه .جوریکه سر زم ضربه زد . همه لطمه خوردند . بحث شخصی نیست . بلکه ملی با حساسیت بسیار بالاست
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 34
    خداراشکرکه شمشیر عدالت از غلاف خود بیرون آمده وداره ناحق ها را یکی یکی سرمیبره
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 32
    کاش پدرش کمی فکر میکرد وبعد اظهار نظر میکرد حیف با لباس پیامبری اینجوری پسر هتا ک به دین وال الله تربیت کنه که مقابل اعتقادات دینی قدعلم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس