کد خبر 1137849
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
مرگ تلخ در محفل شیطانی!

پارتی شبانه چند دختر و پسر جوان که با بساط شیطانی همراه بود، در حالی با مرگ تلخ دختر ۱۹ ساله پایان یافت که پسر ۲۷ ساله‌ای نیز به شدت مسموم شده و در مرکز درمانی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش مشرق، این حادثه تاسف بار یک شنبه گذشته در بولوار امامت مشهد زمانی لو رفت که پسر جوانی از طریق سایت دیوار، طبقه‌ای از یک منزل ویلایی دو طبقه را به مدت یک شب اجاره کرد. او وقتی برای برداشتن کلید منزل وارد حیاط شد تا از مخفیگاهی که موجر به او نشانی داده بود کلید را بردارد، ناگهان متوجه باز بودن در منزل طبقه پایین شد. این جوان کنجکاوانه چشم به داخل منزل دوخت، اما ناگهان با پیکرهای دختر و پسر جوانی روبه رو شد که به طرز مشکوکی درون منزل افتاده بودند.

با تماس این جوان، بلافاصله نیروهای اورژانس عازم بولوار امامت شدند و به بررسی نبض دختر و پسر جوان پرداختند. معاینات مقدماتی بیانگر مرگ دختر ۱۹ ساله بود، اما نبض ضعیف پسر ۲۷ ساله نشان می‌داد که او هنوز علایم حیاتی دارد. این گونه بود که امدادگران اورژانس با مشاهده وضعیت منزل و بساط تفریحات شیطانی، مراتب را به دیگر مراجع ذی صلاح اطلاع دادند و بی درنگ پسر جوان را نیز به بیمارستان رضوی منتقل کردند.

دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل کشف جسد، تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد و نیروهای آتش نشانی نیز با دستور قاضی کاظم میرزایی به محل مرگ تلخ دختر ۱۹ ساله آمدند چرا که بررسی‌های میدانی مقام قضایی نشان می‌داد لوله بخاری منزل از دریچه اصلی بیرون آمده است بنابراین احتمال وقوع جنایت یا گاز گرفتگی غیرعمدی، از جمله فرضیه‌هایی بود که مورد توجه قاضی میرزایی قرار گرفت. از سوی دیگر وجود بساط تفریحی شیطانی در محل از برگزاری یک پارتی یا دور همنشینی شبانه حکایت داشت به همین دلیل تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد تا زوایای مرگ تلخ دختر جوان در محفل شیطانی مورد کنکاش‌های دقیق قضایی قرار بگیرد.

قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه تحقیقات میدانی، وقتی متوجه شد که طبقات منزل ویلایی مذکور از طریق سایت دیوار و به صورت یک روزه اجاره داده می‌شود، به تحقیق از مردی پرداخت که طبقه دوم این منزل را به مدت یک ماه اجاره کرده بود. این مرد که خود را تبعه خارجی معرفی می‌کرد و مدعی بود برای انجام امور تجاری در مشهد، به همراه همسرش ساکن شده است و حتی خودرویی را نیز برای رفت و آمدهایش اجاره کرده، ضمن ابراز ناراحتی از رفت و آمدهای پر سر و صدا به طبقه پایین گفت: دیشب (شب یک شنبه) وقتی با خودرو به منزل اجاره‌ای بازگشتم، خودرویی را دیدم که روی پل منزل پارک کرده بود. وقتی به دنبال صاحب خودرو رفتم، تازه متوجه شدم که چندین پسر و دختر جوان محفلی شبانه را در طبقه پایین به راه انداخته اند که از دیدن آن وضعیت ناراحت شدم و با صاحبخانه تماس گرفتم، اما او تلفن اش را پاسخ نداد. می‌خواستم به صاحبخانه بگویم من خانه را با این مبلغ هنگفت اجاره کردم که همسرم راحت باشد، اما این وضعیت در طبقه پایین منزل قابل تحمل نیست! مرد مستاجر ادامه داد: بالاخره با هر ناراحتی بود به طبقه بالا رفتم و حفاظ میانی روی پله‌ها را نیز از داخل بستم تا برایم مزاحمتی ایجاد نشود. در نهایت برخی از دختران و پسران جوانی که در منزل حضور داشتند چندین ساعت بعد خانه را ترک کردند، اما من وقتی از خواب بیدار شدم سر و صداهایی را شنیدم که از طبقه پایین می‌آمد و بعد هم فهمیدم حادثه‌ای رخ داده است و اورژانس و آتش نشانی به محل آمده اند!

گزارش  ها حاکی است، به دنبال اظهارات این فرد و برخی شهود دیگر که از برگزاری محفل شبانه گلایه داشتند، قاضی میرزایی دستور جمع آوری آثار و لوازم باقی مانده در صحنه مرگ مشکوک دختر جوان را صادر کرد و بدین ترتیب کارت بانکی به نام دختر متوفی و همچنین تلفن آیفون متعلق به وی به همراه کارت خودرویی که به نام یک مرد بود، برای بررسی‌های قضایی، به کلانتری انتقال یافت. در ادامه تحقیقات، قاضی ویژه قتل عمد در حالی برای تحقیق از جوان ۲۷ ساله عازم بیمارستان رضوی مشهد شد که کارشناسان آتش نشانی، وجود گاز منواکسید کربن را در منزل محل حادثه تایید کردند.

در همین حال پسر ۲۷ ساله که به خاطر شدت مسمومیت، قادر به سخن گفتن نبود، تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت و مقام قضایی دستور انتقال وی را با نظر کادر پزشکی برای ادامه درمان تخصصی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد صادر کرد؛ بنابراین گزارش، هنوز بررسی‌های قضایی در این باره ادامه داشت که زنی با تلفن دختر ۱۹ ساله تماس گرفت و خود را یکی از آشنایان وی معرفی کرد.

قاضی میرزایی که براساس تجربه قضایی و برای روشن شدن زوایای تاریک پرونده‌های جنایی، از کنار هر موضوع بی اهمیتی نیز به راحتی نمی‌گذرد، خود به تلفن زن ناشناس پاسخ داد و از او خواست به کلانتری سجاد مراجعه کند. آن زن که با شنیدن نام کلانتری، گویی دست و پایش را گم کرده بود، با کلماتی درهم پرسید: «او را گرفته اند!»، «چه چیزی لازم است برایش بیاورم!» و ...

شایان ذکر است: بررسی‌های تخصصی برای کشف علت و انگیزه‌های این حادثه تلخ در حالی با صدور دستورات محرمانه از سوی قاضی میرزایی ادامه دارد که جسد دختر جوان برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    26 2
    در یک کلام ، عاقبت لقمه حرام !!!
  • IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    11 0
    مگه تو پارتی چه می کنند؟
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      5 1
      بپرس چه نمیکنند
  • عبدالله IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    23 2
    خدایا به حق محمد (ص) و آل محمد ، همه ما را از شر شیطان رجیم نجات بده. الهی آمین.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 7
    آقا جان تفریح شیطانی دیگه چیه؟
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    8 8
    امان از این سایت ...
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    23 3
    این پارتی ها ی شبانه حتماباید درنطفه خفه بشه که کسی جرات نکندازاین غلطا بکند.
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      14 2
      موافقم
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    25 2
    به خدا پناه می بریم از فرا رسیدن مرگ در هنگام ارتکاب به گناه !
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 10
    تا وقتی قیامت نشده کسی را قضاوت نکنیم
    • شهروند طبری IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      9 0
      اين جمله شما خيلي نخ نما و مضحك است!!قضاوت نكنيد! مگه كسي خواست قضاوت كنه؟ اين اظهار نظرها مبتني بر واقعيات گزارش است كه ممكن است همه اش درست نباشد ولي فرض بر اين است كه طرف تو پارتي شبانه با اختلاط زن و مرد در حال نوشيدن مواد الكلي و .... از دنيا رفته حال شما ژست روشنفكري مي گيري كه قضاوت نكنيد خب اگه واقعا اينجور نبوده كه مسئله فرق مي كند و ديگر اصراري بر بدعاقبتي اين افراد نيست.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    4 5
    بساط تفریحی شیطانی چیست؟
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      2 0
      نوعی گل یاپوچ !
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    6 0
    او را گرفته اند!؟
  • DE ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    10 3
    تفریحات شیطانی یعنی شیطان پرست بودند ؟
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      4 2
      یعنی مشغول خاکبرسری بوده اند. شیطانی یعنی همین. هر جا زن و مرد نامحرم باشند شیطان هم هست.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    7 2
    سایت دیوار واقعا مزخرفه بستری شده واسه بعضی از کلاهبرداریا و هرزگیا
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      0 0
      خوندی اصلا؟!
  • مرصاد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    عاقبت غرق شدن در جنبه های منفی فرهنگ غربی ، که نتیجه هجمه آن ؛ از طریق شبکه های ماهواره ای است !
  • سعید IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    والله هر چه بدبختی و ناهنجاری و مشکلات طلاق و از هم پاشبدن کانون گرم خانواده و کم رنگ شدن روابط عاطفی بین خانواده ها ،همه و همه ریشه در فرهنگ پوچ و بی محتوای غربی داره،تجربه زندگی من در خارج از کشور میگه،هر جا مذهب و خدا و پیغمبر نیست،به جاش بدبختی و فقر و فساد و اضمحلال کانون خانوادهها هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس