کد خبر 1156472
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به ماجرای مانکن‌های زنده در مشهد طی توییتی نوشت:

دیروز مانکن زنده پشت ویترین!

امروز مانکن های زنده روی استیج!!

فردا هر شهروند یک مانکن، هرخیابان یک استیج!!!

سناریوی هنجارشکنی در مشهد نرم نرمک تبدیل به ترویج ابتذال حرفه ای شده و شکارچیان انسان نما در روز روشن داوطلبانه طعمه می‌درند، اما افسوس که تمساح نیستند تا تدبیری شاید!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    18 2
    جالب آنکه یک روز می گفتند مشهد و قم اسلامی بمانند و مابقی شهرها آزاد شوند. حال مشخص شد آنها حتی به مشهد و قم هم رحم نمی کنند
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      2 5
      دوست گرامی اگر واقعا" میخواهی بدانی علت اینکه چرا ازدواج بین جوانان شده و زاد و، ولد ایرانیان پایین آمده و چرا آمار طلاق افزایش پیدا کرده توصیه میکنم یک سری به دادگاه های خانواده بزنید ؟ چون مشخص جنابعالی آدم بی منطقی هستید باید خودتان از نزدیک تشریف ببرید علت این فاجعه رو متوجه شوید ! موفق باشید ..
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      6 4
      کاملا" روشن و مشخص یکی از مهمترین دلایل ازدیاد طلاق شرایط اقتصادی خراب ! بعد از مسائل اقتصادی میتوان مسائل فرهنگی و ... خلاصه اینکه این معضلات احتیاج به کار کارشناسی اساتید فن و کار فرهنگی دارد ..
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      0 0
      اتفاقا من به شخصه جوانهایی می شناسم که پول سرشار دارن حالا یا به خاطر علمشون یا به خاطر بیزینسشون ولی مایل به ازدواج نیستند چرا چون مونث (واقعا حیف برای اینا کلمه خانم به کار برد) هرزه کم قیمت در جامعه زیاد شده و اینا هم مثل توصیه جهرمی جوونی (شیطان صفتی) می کنن
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    7 11
    کار فرهنگی لازم است .. با گشت ارشاد و بگیر و ببندها کار پیش نخواهد رفت.. همچنان که در این چهل سال با روش های قهری جواب نگرفتیم ! جز اینکه جوانان رو بیشتر برنجانیم و باعث دوری نسل جوان از خود و از میهن عزیز شویم، باعث شویم جوانان نا آگاه در سنگر دشمنان ایران قرار بگیرند ! آزموده را آزمودن خطاست .. به شدت احتیاج به کار فرهنگی داریم ..
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      16 2
      به جان خودم قسم دروغ می گویی. دقیقا واقعیت بر عکس است. دقیقا از روزی که سختگیری ها رها شد این رویه شروع شد. از روزی که گفتند دو تا تار مو ایراد ندارد. کدام گشت ارشاد؟ می گیرند و رها می کنند. بی هیچ جدیتی. در حالی که در دهه شصت با همان سختگیریها جامعه ای نسبتا سالم با حداقل طلاق و فساد. هدف از ایجاد حاکمیت اسلامی همین است.
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      1 16
      بخاطر دوتارمو گشت ارشاد محکمتر بشه !ازالبانی چه خبر؟ نفوذی منافق فقط کار فرهنگی جواب میده
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      3 5
      اگر قرار بود گشت ارشاد و با بگیر و ببندها و توقیف خودرو مردم در پارکینگ ها مشکلات فرهنگی جامعه و جوانان حل شود چهل سال اینکار صورت گرفت قطعا" امروز دیگر چنین مسائل و مشکلاتی در جامعه نداشتیم نیازی به صحبت در این موارد هم نبود، متاسفانه عده ای از دوستان قرار نیست از گذشته درس بگیرند اسرار به تکرار اشتباه دارند ! ...
    • به 16.46 SE ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      11 1
      نفوذی خود تویی. متاسفانه هر بار می خواهند یک برخورد جدی و واقعی انجام دهند امثال شما می آیید و ادعای کار فرهنگی مانع آن می شوید. به سه دلیل حرف شما صد درصد غلط است. اولا این تصور که برای اجرای یک قانون اول باید تک تک مردم را در مورد آن اقناع نمود کاملا غلط است. اینکار هیچ گاه ممکن نیست. از شما می پرسم، شما آیا از خود پیامبر خدا صلی الله علیه و آله مهربانتر و دلسوزتر هستید؟ آیا ایشان نمی دانست مدیه پر از کسانی است که ایمان ندارند و منافق هستند؟ آیا اول صبر کرد همه مردم سلمان و ابوذر بشود و بعد قوانین اسلام را اجرا کرد؟خود شما در مورد قانون های ساخته بشر چنین کاری می کنید؟ ثانیا ختی اگر فرض او هم مکن باشد و بشود همه مردم را عقلا اقناع نمود مطلقا راهی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم مردم کاری که عاقلانه می دانند را اجرا کنند. مگر کسی در کرونا شک دارد؟ پس چرا تا زور نباشد و ماسک اجباری نشود عمده مردم نه ماسک می زنند و نه دست از تجمع و مسافرت بر می دارند؟ مگر رانندگان شک دارند که قوانین رانندگی و کمر بند ایمنی و کاسکت و... به نفع خودشان است؟ پس جرا تا چشم پلیس را که دور می بینند کمربند را باز می کنند؟ و مگر معتادان بهتر از من شما از مضرات کراک و شیشه خبر ندارند؟ پس چرا می کشند؟ و مگر این زنان بی حجاب شک دارند که یک روسری دو گرمی و لباس گشاد غیر بدن نما بسیار لخت تر و ایمنتر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ قطعا می دانند. این مثالها کافیست که بدانید اصلا قانون یعنی اجبار و برای جایی قانون می نویسند که مردم اختیارا حاضر به انجام آن نیستند. ثالثا همان کسانی که این دروغ فرهنگسازی و حقوق بشری را دهان شما گذاشتند خودشان کوچکترین اعتقادی به این حرفها ندارند. همان اروپاییان رانندگی صحیح را با هفتاد سال اجبار و جریمه های نجومی و پلیس وحشی به صورت عادت عمومی در آوردند. پس اجبار کاملا جواب می دهد و عادت های صحیح فرهنگی در اجبارهای سختیگیرانه دهها ساله به دست می آید و لا غیر. نتیجه رفتارها ما در فرهنگسازی هم یک چیز بود و آن اینکه به عتاد گفتم تو بیماری و مجرم نیستی! به بی حجاب گفتیم رویت فرهنگسازی می کنی. نتیجه هم این شد که آنها جری تر شدند. شما خودتان هرگز حاضر نیستید برای قوانین ساخته بشر این حرفها را بزنید. فقط وقتی اسم قانون خدا می آید اخمها درهم می رود و یاد
    • به 16/46 IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      6 1
      نفوذی کسی که به زور برای کرونا ماسک به صورت مردم می زند و می فهمد کار فرهنگی حواب نمی دهد. اما در مقابل قتل عام حیا و غیرت و عفت و فروپاشی خانواده ها و افزایش طلاق و.. می گوید بروید کار فرهنگی کنید. بدبخت نفوذی! امیدوارم گیر پلیس های اروپا و آمریکا بیفتی ئو ببینی کسانی که این یاوه ها را یاد شما دادند در مقابل شکستن قوانین بشری و اختراعی خودشان با چه زبانی با تو صحبت می کنند و چطور حکومت قانون را عادت عمومی کرده اند. تو خیال کرده ای از خدا و پیغمبر دلسوزتری. اگر تو جای پیغمبر بودی می گفتی چون هنوز منافق هست و همه سلمان و ابوذر نشده اند پس حکومت اسلامی را پیاده نمی کنیم! اگر واقعا اظهار کفر و بی دینی را اسلام آزاد گذاشته بود مگر نیازی به ایجاد نفاق بود؟ خیر. اما پیامبر هجرت و ایجاد حکومت دینی را واجب کرد و کافر از ترس جانش مچبور شد ماسک نفاق بزند. حالا اگر اسلام و پیامبر را بر خطا می دانی بگو دین جدیدی آورده ای.
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      اولا کی گفته گشت ارشاد تو این چهل سال فعالیت کرده؟ گشت ارشاد از دستپخت های جناب علی مطهری بود که عکس دختران بیحجاب رو به مجلس میبرد و پخش میکرد و میزد پشت دست که ای داد و ای بیداد. بماند که این علی آقا الآن اپوزوسیون رهبری و سپاه و ... شده.دوما اینکه میگید مشکل حجابه و اینا. من میگم نه. مسئله فراتر از ایناست. اون روسری سانت سانت رفت عقب. الآن یه چادر مشکی چنده قیمتش؟ مانتو جلو بسته پیدا میکنید؟ بعضیا میگن چون حجاب قانونه این مشکلات پیش میاد پس باید فضا رو آزاد کنیم! این عده یا خودشون نمیفهمن یا ما رو نفهم گیر آوردن! حجاب از اول انقلاب اجباری بوده. دهه شصت حجاب حکومتی و قانونی بوده و ما شاهد بودیم جامعه حجاب رو رعایت میکنه. الآنم قانونه ولی چرا اجرا نمیشه توسط ملت؟ بنظر من معجونی از عوامل فرهنگی و الگوسازی و آموزش و فجازی و حتی نفوذ درش نقش داره.برای محجبه کردن جامعه هم باید از فضاهای دولتی و حاکمیتی شروع کنیم. بخصوص مدارس و البته روی رفتار کادر مدارس و محتوای آموزشی هم باید یه کارایی انجام بدیم. یه عده از زنان جامعه هم هرزه ان. یعنی کارشون از بیحجابی گذشته. باید به سختی محاکمه و مجازات شن .چون فضای عمومی رو به گند میکشن.البته اونایی که بخاطر بی پولی این کارا رو میکنن قضیه شون فرق میکنه.باید مسئله مالیشون حل شه.ما هنوز نفهمیدیم دشمنانمون چه جانور های وحشی هستن.
  • رضا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    5 0
    بابا نذاريد شهر امام رضا (ع) خراب بشه
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 0
    متاسفانه مشهد مقدس سالهاست که بسمت تجارت تغییر هویت داده
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 13
    توصیه میکنم دوستان گرامی که علاقه ای به کار فرهنگی ندارند و مانند سال‌های گذشته اشتیاق به برخورد خشن و قهرآمیز با حجاب و پوشش جوانان جامعه هستند سخنان ارزشمند سردار دلهای ایران شهید حاج قاسم سلیمانی رو گوش فر بدهند با یک سرچ ساده در اینترنت نظر این شهید بزرگوار رو هم گوش بدهیم ، روحش شاد یادش گرامی سردار دلهای ایرانیان ..
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    3 1
    صنعت مدلینگ فقط یک سراب و دام برای دختران دبیرستانی و جوان هست.
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 1
      اینستاگرام مرکزی شده برای همین مسائل ، برای این معضل هم راه حل وجود دارد ، راه اندازی شبکه های اجتماعی داخلی مشابه اینستاگرام در داخل کشور ..
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    مادلینگ! حرفه!! عجب...
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 1
    دختران امروز کارکرد زنان نسل انقلاب را ندارند ...مفت خور و مرد ستیز ..ملقمه ای از معافیت ها و امتیازات اسلامی با موج تجدد و ماهواره و مجازی زنان ایرانی را سرکش و یاغی بار آورده است ....!!!!نه بلد هستند با مردان و پسران تعامل کنند،نه صبور هستند...تنها به چشم کارت عابربانک و نرده بان ترقی!! اون عده معدود فرشته هستند و صد البته خیرشان به جامعه می رسد ...!!! زنان را به خدمت اجباری نمی گیرید، سرباز مجانی استعمار و پادوهاشون می شوند ...!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس