مجلس نمایه

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: رئیس مجلس در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد که بودجه ۱۴۰۰ ایرادات زیادی دارد و نیازمند اصلاح است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز صبح فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: این نشست از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز و در سطح مجمع عمومی فراکسیون در محل صحن مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس مجلس شورای اسلامی:بودجه ۱۴۰۰ با قوانین بالادستی همخوانی ندارد

وی افزود: در این جلسه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ضمن اشاره به سرفصل‌های مختلف بودجه عنوان کرد که بودجه ایرادات قابل توجهی دارد که نیازمند اصلاح است و امیدواریم دولت همکاری لازم را با اصلاحات در بودجه را داشته باشد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و دیگر عضو هیأت رئیسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس نیز، گفت: در این جلسه بنا شد تا در نشست دیگری با حضور اعضای فراکسیون که در روزهای آتی برگزار می‌شود، لایحه بودجه ۱۴۰۰ با تفصیل بیشتری مورد بحث و بررسی قرار گیرد که زمان دقیق برگزاری این جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس