کد خبر 1156097
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
حیدری: در نگاه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می‌توان جام را دید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم مطمئنا جام لیگ قهرمانان آسیا را به ایران می‌آورد.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری درباره شرایط پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما چند روز تا فینال فاصله داریم و همه باید به تیم انرژی مثبت بدهند. نکته مهم این بود پرسپولیس قبل از بازی فینال نتوانست بازی مناسبی انجام دهد. دو دیدار پرسپولیس برابر نساجی و ذوب‌آهن لغو شد اما اولسان در شرایط مسابقه است و حالا هم خود را برای بازی فینال آماده می‌کند. درست است که شرایط نابرابری وجود دارد اما می‌توان در نگاه بازیکنان و کادر فنی، جام را دید. آنها با همه وجود این جام را می‌خواهند و مطمئن هستم بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند تا پرسپولیس قهرمان شود.

وی افزود: اولسان کره تیم بسیار خوبی است که روی خط حمله به خصوص در عمق، به خوبی کار می‌کند. آنها کارهای ترکیبی خوبی انجام می‌دهند اما خط حمله آنها مقابل خط دفاع پرسپولیس نمی‌تواند موفق باشد. من دیدار اولسان برابر ویسل کوبه را تماشا کردم و به نظرم تیم ژاپنی باید به فینال صعود می‌کرد چون آنها واقعا بهتر بودند. البته اولسان در خط دفاع مشکلات زیادی دارد و وقتی می‌خواهند بازی‌سازی کنند، اگر بازیکنان پرسپولس روی آنها فشار بیاورند می‌توانند به راحتی توپ گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

هشدار به پرسپولیس و همراهان در قطر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس در نبود چند بازیکن کارش سخت است اما این تیم استاد انجام دادن کارهای سخت است. بازیکنان در روزهای بزرگ عملکرد بسیار خوبی دارند. یکی از مسائل که به پرسپولیس کمک می‌کند این است که برخی بازیکنان  سابقه بازی در فینال را دارند. مهم ترین برگ برنده پرسپولیس این است که بازیکنان و کادر فنی می خواهند که جام را به ایران بیاورند و من مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد.

او در ادامه درباره حمایت‌هایی که از پرسپولیس می‌شود هم گفت: در این شرایط این حمایت‌ها انرژی مثبت خوبی به تیم می‌دهد. الان باید حواشی را کنار بگذاریم و به پرچم ایران فکر کنیم. خیلی وقت است که هیچ تیم ایرانی نتوانسته این جام را به دست بیاورد که البته با فورمت جدید که هیچ تیم ایرانی این جام را به دست نیاورده است. ان‌شاالله پرسپولیس این طلسم را می‌شکند. خیلی‌ها دوست دارند پرسپولیس نتیجه  بگیرد اما برخی هم هستند که هرکاری کردند تا این تیم به فینال صعود نکند. با این حال مطمئن هستم پرسپولیس با جام به ایران برمی‌گردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس