کد خبر 1155974
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
محرمی: سرخپوشان قدر فرصت طلایی فینال را بدانند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخپوشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا یک دیدار را پیش رو دارند و باید قدر این فرصت طلایی را بدانند.

به گزارش مشرق، مجتبی محرمی اظهار داشت: پرسپولیس با شایستگی به فینال مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا رسید و آنها برای فینالیست شدن رقیبان سرسختی را از  پیش‌رو برداشتند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه پرسپولیس در بازی فینال چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما بازیکنان دیگر تلاش خواهند کرد تا جای خالی غایبان را پر کنند.

بیشتر بخوانید:

گل محمدی: دلم به قهرمانی پرسپولیس روشن است

محرمی تصریح کرد: پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در فینال آسیاست و همه باید حمایت کنند تا فوتبال ایران بتواند پس از سال‌ها به افتخار با ارزشی دست پیدا کند. اگر پرسپولیس قهرمان شود به رشد و توسعه فوتبال ایران کمک خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگرچه اولسان هیوندای نماینده کره‌جنوبی تیم قدرتمندی است و خط حمله خطرناکی دارد اما پرسپولیس نیز قوی‌ترین تیم ایران است که انگیزه‌های زیادی برای تصاحب جام دارد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: من به قهرمانی تیم محبوبم در فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشبین هستم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرمزپوشان تهرانی این توانایی را دارند با جام به ایران بازگردند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را برگزار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    مسئله اینه که اولسان هم یه دیدار پیش رو داره و قدر اون رو خوب میدونه
  • ستاره IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 0
    واقعا اولسان هم برد می خواهد. اما ایرانی غیرت دارد.ولی تمام کار کردند تا پرسپولیس قهرمان نشود. و پیشاپیش قهرمانی ناجوانمردانه اولسان را به ای اف سیرک تسلیت عرض مینماییم.ورزش هم ناپاک شده است. به زندگی نمیشود امیدوار بود. مثل رئال مادرید که در اسپانیا مافیا است و همچنین استقلال در ایران.
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 0
      خجالت بکش چهار ساله بیخودی جام بهتوندادند و ای اف سی رو خریدند تا بتونند یه جام درست وحسابی بهتون بدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس