کد خبر 1155913
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
اختلاف شخصی منجر به قتل مرد ۳۲ ساله در قرچک شد - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری قاتل فراری درکمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در شهرک نگارستان شهرستان قرچک بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۳۲ ساله توسط فردی ناشناس با سلاح سرد به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی تلفن همراه مقتول، قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

مرادی با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد، افزود: متهم انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلاف شخصی و ایجاد مزاحمت توسط مقتول عنوان کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    ببینید اینکه کمتر از 48 ساعت قاتل رو دستگیر کردن جای تقدیر داره ولی عبارت " پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد." در اینجا معنی ندارد امنیت طرف خدشه دار نشده طرف کشته شده و اینکه قاتل در کمتر از 48 دستگیر شده مقتول را زنده نمی کند . امیدوارم به جایی برسیم که اقدامات نیروی انتظامی از وقوع همچین مواردی جلوگیری کنه وگرنه چه فرقی می کنه قاتل قبل از 48 ساعت دستگیر بشه یا بعد از 48 سال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس