کد خبر 1155895
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
سلفی های احمقانه گردشگر در لبه پرتگاه!

گردشگری که با بردن دو کودک خود به محلی خطرناک روی یک صخره اقدام به تهیه عکس با آن‌ها کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش مشرق، مردی که در اقدامی احمقانه برای تهیه چند عکس یادگاری جان خود و دو فرزند کم سن و سالش را در معرض خطر قرار داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

در تصاویری که از این مرد تهیه شده او را به همراه دو فرزند دختر و پسرش در نزدیکی لبه صخره‌ای معروف در «وست بای» در دورست نشان می‌دهد.

در یکی از تصاویر در حالی که او دو فرزندش را در نزدیکی لبه صخره نشانده و سرگرم تهیه عکس از آن‌ها است دیده می‌شود. آنچه این تصاویر نشان می‌دهد به نظر می‌رسد دخترا او کمتر از ۸ سال سن دارد. در یکی از تصاویر در حالی که این دختر پایش را از لبه صخره آویزان کرده و برادرش در کنار او حضور دارد پدر آن‌ها از آن‌ها عکاسی می‌کند.

سلفی احمقانه مرد جوان با دو کودک خردسال

اقدام خطرناک این مرد که هویتش مشخص نشده در حالی خبرساز می‌شود که طی سال‌های اخیر ریزش صخره در مکان‌های توریستی مشابه در انگلیس حادثه ساز شده است. در سال ۲۰۱۲ گردشگری با نام «چارلوت بلک من» ۲۲ ساله پس از حادثه ریزش صخره در بورتون برداستاک جانش را از دست داده بود.

سلفی احمقانه مرد جوان با دو کودک خردسال!

گفتنی است؛ اقدام احمقانه این مرد انگلیسی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک ماه پیش نیز ریزش صخره در جزیره «لا گومِرا» حادثه ساز شد. این حادثه که با ریزش چندین تن آوار همراه بود به دفن شدن چند خودرو منجر شد.

سلفی احمقانه مرد جوان با دو کودک خردسال!

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    شاید هیجان و استرس ندارند به این شکل سعی می‌کنند هیجان به دست بیارن ! من همین عکس رو دیدم حالم بد شد والله ! چطور دلش آمده این بچه های کوچک رو تو چنین شرایطی قرار بده ؟ آن هم فقط بخاطر چند تا عکس !!!
  • DE ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    5 0
    سلفی‌های احمقانه گردشگر در لبه پرتگاه! خب این احمق نبفهمه . مثل اون یارو رفته بود شیرِ تازه بخوره گاو نشست روش له شد مُرد
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    6 0
    حالا اگر این شخص ایرانی بود ؟ اکانت ها پیج ها و صفحات به ظاهر ایرانی شروع به تخریب و لجن پراکنی به هویت و نژاد و تاریخ و تمدن و فرهنگ و ... ایران و ایرانیان می‌کردند تا خود را در ردیف روشنفکران نمایش بدهند !!!
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    وای خاک برسرت پدر!
  • حجت IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 4
    جو ندین ،از پایین خطرناک بنظر میرسه از بالا هنوز 2متر فاصله هست تا لبه دره ،سوسول بازی ها چیه خودشون عقل دارن شما نمیخواد فکر اونا باشین
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      3 0
      دادا نکنه خودت بودی ؟ ز این کارها نکن عزیزم ! :-)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس