خودکشی بازیگر تئاتر در لایو اینستاگرام

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: حضور و اقدام به موقع مأموران انتظامی این شهرستان، مانع از خودکشی یک شهروند و باعث بازگشت وی به زندگی شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی  اظهار داشت:در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن طناب و چاقو و نیت قبلی قصد خودکشی دارد، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع واحد گشت کلانتری ۱۴ این فرماندهی فرد مورد نظر را شناسایی و درحالیکه یک رشته سیم و یک عدد چاقو در دست داشت با شیوه و شگردهای پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: در بازجویی‌های ابتدایی مشخص شد وی به علت مشکلات شخصی قصد خودکشی داشته که طی صحبت و دعوت نامبرده به آرامش و با ارائه مشاوره باعث شدند فرد ۲۹ ساله از تصمیم خود منصرف شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و سریع مأموران انتظامی در راستای نجات جان این شهروند، عنوان داشت: پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم است.

سبحانی با اشاره به اینکه فرد مذکور در بازجوی اولیه علت و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی عنوان کرد، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنها استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس