کد خبر 1155664
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
بورس نمایه

شرکت های همکاران سیستم، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان، داروسازی سبحان انکولوژی و صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اطلاعیه های خود را در مورد افزایش سرمایه منتشر کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، هیات مدیره شرکت همکاران سیستم پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به مجمع عمومی فوق العاده ارایه داد.

این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و ۲۶۰میلیارد ریال به مبلغ ۳هزار و ۸۱۰میلیارد ریال افزایش دهد. این اقدام از محل سود انباشته و به منظور تامین مالی مطابق با طرح‌های توسعه شرکت انجام می شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید:

بورس این بار حساس به سهم بازنشستگان

حسابرس و بازرس قانونی شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه اظهارنظر خود را اعلام کرد.

قثابت در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۵۱۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۷هزار و ۶۴میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور بهبود ساختار مالی  افزایش دهد.

از سوی دیگر هیات مدیره شرکت داروسازی سبحان انکولوژی اعلام کرد که سرمایه خود را از مبلغ ۹۶۱میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و، ۳۱۱میلیارد و ریال افزایش می دهد. این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت است.

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران نیز اطلاعیه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه منتشر کرد.

«کیمیا» ۴۰۰میلیارد ریالی قصد دارد سرمایه خود را به مبلغ یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال برساند. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته تامین می شود و هدف آن تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تأمین نقدینگی شرکت جهت اجرای طرح خرید کامیون، تأمین سرمایه در گردش و همچنین جبران مخارج سرمایه‌ای جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد است.

منبع:سنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    بگذارید صدای ما را آقای رئیسی بشنود... به خدا شرکت های حقوقی بورس با روش‌های نوسانگیری در حال کلاهبرداری از مردم عادی هستند... این شرکت ها برای رسیدن به بورس ابتدا با جذاب کردم سهمی اون رو تبلیغ می‌کنند و سپس در قله پس از فروش حداکثری ناگهان سهم رو خالی می کنند. و مردم می مانند و سهم باد کرده.... خواهش میکنیم قوه قضائیه با این کلاهبرداران برخورد کند.
  • ناشناس IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 0
    سلام از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بویژه آقای قاضی زاده هاشمی و قوه قضائیه خواهش میکنم لطفاً پیگیر حقوقی های متخلف بازار سرمایه به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور باشند و ما سهامداران خرد را تنها نگذارند.
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    باسلام خستنه باشید خدمت تمام کسانی که روی کار هستند و به فکر مردم و دلسوز ان ها هستند سرمایه نیمی از مردم به زیر ۴۰درصد رسیده لطفا هرچه زود تر چاره ای بیابید که دگر طاقتی نمانده و مردم دیگر خسته شدن از این همه........دیگر بس است اندازه کافی ما کشیدیم پشیمانمان نکنید از اینکه........کردیم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    باسلام سر صحبت من با نمایندگانی هستن که مردم به ان ها رآی دادن تا محافظ و نماینده مردم در مجلس باشند و حرف ها و درد های ان ها را بیان کنند اما متاسفانه به جز ........ چیز دیگری ازشان برنمیاید لطفآ موضوع بورس را جدی بگیرید و نذارید به مراتب باعث فشار و خشم مردم نسبت به......بشه
  • A.E IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    آقا ما بازار گردان نخواستیم،بازگردان نگو جیب بر بگو، آخه دیگه عرضه اولیه که نیاز به بازار گردان نداره،راه خودش رو میره، خ اک توی سر کسی بشه که میاد توی بورس، و ده برابر خ اک توی سر کسی بشه که میاد سهامی که ۲۰۰ یا ۳۰۰ یا ۹۰۰درصد رشد حبابی را میخره، و خ اک عالم توی سر کسی بشه که میاد عرضه اولیه مثل ثامیدوثبهساز را که هنوز اول راه هستند را میفروشه و جیب این نوسانگیرا و بازگردان ها وکار گزاریها را پرمیکنه،وکل بازار را بهم می ریزه.بعد میگه تقصیر دولته. آدم کم شعور ۳روز توی صف فروش نرو بازار اگه قراره ریزشی باشه باید نمادهایی مثل خودرویها ،بانکی ها و پالایشی ها....ریزش کنند،که شارپی و حبابی رفتن بالا، الان بهترین فرصت اصلاح سبد برای کسانی که نمادهای قدیمی رشد کرده دارند بفروشند وبیان سمت این عرضه اولیه های بدون حباب بدون حباب بدون حباب. مثل ثامید و ثبهساز کانال ها و گروهها باتحلیلاشون میگن ۵=۲×۲ ولی واقعیت ۴=۲×۲ بیدار شیم واز این تلنگرهای بازار استفاده کنیم و به فال نیک بگیریم،بریم سمت سهم های عرضه اولیه های کم رشد کرده،نه ریسک بالایی داره نه حبابی هستند،ودر ریزش ها هم ایمن هستیم.الان دور دوره عرضه اولیه ها است،نه سهام های قدیمی که حبابی رشد کردن.بخاطرتعصب به یک سهم یاطمع سود بیشتر،(ویا ۲ درصد هزینه کارمزد جهت فروش سهم قدیم وخرید سهم جدید ،واصلاح سبد،) سرمایه هامون رو به خطر نندازیم، بیدارشیم،بیدارشیم،بیدارشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس