لغو سفر نتانیاهو به امارات به بهانه بحران‌های سیاسی - کراپ‌شده

منابع خبری از لغو نابهنگام سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی که قرار بود در روزهای آتی صورت گیرد، خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری صهیونیست شبانگاه یکشنبه از تعویق سفر نخست وزیر این رژیم به امارات خبر دادند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل سفر از قبل برنامه ریزی شده خود  به امارات متحده عربی که قرار بود طی روزهای آتی صورت گیرد را به تعویق انداخت.

 گفته می‌شود که این تغییر برنامه به دلیل بحران‌های سیاسی در فلسطین اشغالی با توجه به احتمال برگزاری انتخابات مجدد است. هنوز تاریخ دقیقی برای انجام سفر نتانیاهو به امارات پیش بینی نشده است.

پیشتر، پایگاه صهیونیستی «والا»   در این ارتباط گزارش داده بود که نتانیاهو از سفر وزاری خود به امارات ممانعت به عمل آورده چراکه او خود می‌خواهد اولین کسی باشد که به امارات سفر می‌کند. این سفر با دعوت شخص «محمد بن زاید» ولی عهد امارات برنامه‌ریزی شده بود.

امارات نخستین کشور عربی حوزه خلیج فارس بود که با میانجیگری دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را علنی و رسمی کرد و  ۱۳ آگوست گذشته، (۲۳ مرداد) پس از گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی خبر این توافق اعلام شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    وقت خوبيه كه هواپيما شو بزنيم ! به محض اينكه در فرودگاه امارات نشست با دو تا كروز خوشگل جايگاه رو به آتش بكشيم.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    منتظر موشکهای سپاه باشید /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس