کد خبر 1155064
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
فکری به اعصابش مسلط باشد/ قضاوت داوران پر سر و صدا شده

هافبک سابق استقلال گفت: محمود فکری باید به اعصابش مسلط بوده تا هم تیم دچار حاشیه نشود و هم خود وی کارت قرمز نگیرد.

به گزارش مشرق، رسول غنی زاده در مورد تساوی یک بر یک استقلال برابر صنعت نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر گفت: در نیمه اول استقلال هرگز نتوانست خطر جدی بر روی دروازه حریف بوجود بیاورد یا به قول برخی‌ها این تیم از نیمه زمین خود هم آن طرف تر نرفت و موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه نفتی‌ها بوجود نیاورد.

وی افزود: در نیمه دوم تا حدودی شرایط تفاوت پیدا کرد. استقلال دقایقی نفت را تحت فشار قرار داد و توانست به گل برسد اما بعد از گل کاملاً در لاک دفاعی فرو رخت و این نفتی‌ها بودند که آن قدر بر دروازه استقلال هجوم آوردند تا توانستند یک گل به ثمر برسانند.

هافبک سابق استقلال گفت: بعد از گلی که نفتی‌ها زدند اشتهای آنها بیشتر شد و استقلال شانس آورد که بازی را به آنها واگذار نکرد. رشید مظاهری در یک واکنش دیدنی اجازه نداد توپ وارد دروازه استقلال شود تا آبی پوشان تنها بتوانند از دیدار خانگی فقط یک امتیاز کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

استقلال هرگز با این داور برنده نبوده است/هت تریکِ داورِ مصافِ حساسِ مشهد!

وی افزود: استقلال با این شرایطی که پیش می‌رود بعید است بتواند امسال هم به قهرمانی دست پیدا کند و جام را بالای سر ببرد. فکری باید تفکرات تیمش را عوض کند. البته او باید اول خودش به اعصابش مسلط باشد زیرا وقتی او با داور جر و بحث می‌کند این موضوع به بازیکنان هم منتقل می‌شود و آنها هم تمرکز خودشان را از دست می‌دهند و این باعث خواهد شد تا هم تیم نتیجه نگیرد و هم خود او کارت قرمز گرفته و مرتب محروم شود. بنابراین فکری باید اول از لحاظ روحی و روانی خودش را آرام کند، سپس باید تا شروع دیدار بعدی هم تیمش را از لحاظ روحی روانی به شرایط ایده آل برساند و هم تغییری در نوع ترکیب و تاکتیکش اتخاذ کند.

غنی زاده با اشاره به مصدومان زیاد استقلال هم گفت: از ابتدای شروع لیگ بیستم، استقلال هرگز نتوانسته با یک تیم کامل به میدان برود. مصدوم شدن بازیکنان استقلال به طور حتم در روند حرکتی این تیم تاثیر منفی به جای گذاشته و تا حدودی هم باید به فکر حق بدهیم که به دلیل این فشارها استرس داشته باشد.

هافبک سابق استقلال در پایان در خصوص اعتراضاتی که اکثر تیم‌ها از قضاوت داوران دارند گفت: داوری در این فصل پر سر و صدا شده است. بیشتر تیم‌ها از نحوه قضاوت داوران ناراضی هستند اما به نظر من اگر استقلال می‌خواهد کارش به اعتراض و جنجال با داور نکشد باید بازی‌های خوبی از خود ارائه کند تا در مقابل حریفانش به پیروزی برسد زیرا تیمی که موفق به گلزنی می‌شود آرامش دارد و نیازی نخواهد داشت که مرتب با داور به جدال بپردازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    بسیارعالی حق مطلب ادا شده.به شرطی که اقای فکری گوش بدهد.
  • کوروش IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام ، این دسته مربیان مانند : محمود فکری ؛ حمید استیلی علی کریمی ، علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی متأسفانه بیشتر حالت شومن دارند یا اصول یک مربی حرفه ایی کاربلد،فاصله شگرفی دارند. حضور پرویز مظلومی و عبدالصمد مرفاوی در کادر فنی تیم استقلال ،بالاخره باعث اخراج زود هنگام آقای محمد فکری خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس