کتایون ریاحی میترا حجار

وقتی به آرشیو خبری آمدنیوز مراجعه می‌کنیم اخبار حمایتی از پست‌های کتایون ریاحی و حضور میترا حجار در چالش‌های مختلف به وفور قابل دسترسی است.

به گزارش مشرق، پس از اعدام «نیمازم» گرداننده کانال آمد نیوز میترا حجار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سالها پیش به مراسم افطار یکی از مسئولین دعوت شده بودم، من خیلی آدم جمع نیستم و حتی‌المقدور سعی می‌کنم از حضور در مراسم اجتناب کنم، اما آن زمان فکر می‌کردم شاید فرصتی پیش بیاید که با آن شخص در مورد قانون حمایت از حیوانات صحبت کنم.

آیا وقت آن نرسیده که سیمای جمهوری اسلامی در مقابل چنین عملیات روانی وسیعی توسط میکروسلبریتی‌ها اقدام به تهیه یک لیست سیاه کند؟


این فرصت پیش نیامد، اما در طول مراسم ذهن من درگیر غذاهای فراوان و رنگارنگی بود که روی میزها بود و فکر می‌کردم که پسماند این همه غذا چه می‌شود؟ طاقت نیاوردم و با مسئول پذیرایی سالن صحبت کردم و قرار شد که بعد مراسم منتظر بمانم و غذاها را تحویل بگیرم؛ ۱- به دلیل کاهش حجم پسماندِ تر ۲- غذا دادن به حیوانات گرسنه. (طبق مصوبه وزارت بهداشت نمی‌شود ته‌مانده غذاها را به دلیل غیر بهداشتی بودن برای اطعام مساکین استفاده کرد.)


مراسم تمام شد و همه رفتند، چندتایی از همکاران من ازین حرکت خیلی ناراحت شدند و حتا به من گفتند که من آبرویشان را بردم ولی من منتظر ماندم که ته مانده غذاها را بگیرم. آخرین نفر حاج آقا زم سر رسید و خیلی کنجکاو شد که من چه کار می‌کنم. وقتی برایش توضیح دادم خیلی خوشش آمد. آن شب در کانال تلگرام‌اش مطلبی برای من نوشت که یکی از دوستان برای من فرستاد. برای من خیلی دلگرم کننده بود نه به این خاطر که از هوش و ذکاوت من تعریف کرده بود بلکه بیشتر به این خاطر که او نسبت به من «بی‌تفاوت»نبود. امروز صبح وقتی خبر اعدام فرزندش را خواندم احساس کردم که من هم نمی توانم نسبت به مرگ فرزند او بی‌تفاوت باشم.

این حکم مرا خیلی ناراحت کرد. من نه از منظر سیاسی، امنیتی، قضایی یا عقیدتی، بلکه از منظر انسانی فکر می‌کنم یک فرزند “برای پدر و مادرش” هرچقدر هم ناخلف باشد، جگرگوشه ‌آنهاست و با همه اشتباهاتش هنوز کورسوی امیدی در دل‌شان هست که به “راه راست” برگردد.

پوشش اخبار همسو و مثبت میترا حجار در کانال آمد نیوز


من هرگز به شخصه اخبار او را دنبال نکردم و می‌دانم خیلی از مطالبی که منتشر می‌کرد درست نبود. شاید علیه شخص خود من هم در آن سایت مطلب نوشته باشد یا علیه خیلی از دوستان من.

اما من به مرگش راضی نبودم اول به دلیل ساده‌ای که قبلا هم گفته‌ام که از نظر من جان گرفتن تنها در دستان کسی‌ست که جان می‌دهد و دوم آن‌که به ما یاد داده‌اند که اسلام دین بخشش و رحمت است و برآن است که “گمراهان را به راه راست هدایت کند.” به ما این‌طور آموخته‌اند که تاریخ صدر اسلام پر از داستان‌هایی با چنین مضامینی‌ست، به عنوان مثال آن شخصی که هر روز بر سر پیامبر اسلام آشغال می‌ریخت و روزی که نریخت پیامبر نگران شد و به خانه او رفت و دید که آن شخص مریض است و از او عیادت کرد و این باعث شد که آن شخص به اسلام ایمان بیاورد.

شاید این فلسفه بخشش است که امروز میلیونها نفر پیرو برای اسلام جمع کرده در حالی که دیکتاتورهایی مانند استالین یا ایدی‌امین با تمام قدرتشان و علی‌رغم ترسی که در دل مردم افکنده بودند دوام نیاوردند.
(شاید هم من اشتباه می‌کنم.)
من به عنوان یک انسان نه چیزی بیشتر، وظیفه خودم می‌دانم که به حاج‌آقا زم و خانواده‌اش مرگ فرزندش، که آخرین بارقه کورسوی امید در قلبشان را خاموش کرد تسلیت بگویم و امیدوارم روح‌ فرزند او در آرامش باشد.

در ادامه این پست کتایون ریاحی نوشت: درود بر تو و دل بزرگت و رحمت بررفتگان و تسلیت به حاج آقا زم و همسرشان.

پوشش مخالف‌خوانی و اخبار کتایون ریاحی در کانال آمدنیوز

این حمایت و تسلیت از «نیمازم» گرداننده کانال آمد نیوز چندان جای تعجب ندارد. وقتی به آرشیو خبری آمدنیوز  مراجعه می‌کنیم اخبار حمایتی از پست‌های کتایون ریاحی و حضور میترا حجار در چالش‌های مختلف به وفور قابل دسترسی است.ضمن اینکه باید از دستگاه نظارتی علی الخصوص قوه قضائیه سئوال کرد منظور میترا حجار از نقد تطبیقی خود درباره استالین و ایدی امین اشاره به چه کسی دارد؟ کامنت‌های بی‌شمار سلبریتی‌ها از جمله پرستو صالحی و لایک‌های فراوان در این پست نشان می‌دهد عمل جابجایی جلاد و شهید توام با تطهیر نیما زم‌ عملیاتی شده است.

میترا حجار در چند سال گذشته غیر از حضور در سریال‌های تلویزیونی فرصت چندانی در سینما برایش وجود نداشته  و چنین افرادی علی ‌رغم همکاری با سیما، همچنان مخالف‌خوانی در رویکردهای سیاسی خود را لحاظ می‌کنند و خوردن از توبره و آخور با زبردستی انجام می‌دهند. آیا وقت آن نرسیده که سیمای جمهوری اسلامی در مقابل چنین عملیات روانی وسیعی توسط میکروسلبریتی‌ها اقدام به تهیه یک لیست سیاه کند؟ البته قدرت ذهنی برای تشخیص جلاد و شهید نکته بسیار مهمی است که سلبریتی‌ هایی نظیر کتایون ریاحی از درک آن عاجز است. خانم ریاحی سال‌های قبل با دالایی لاما دیدار کرده بود که  بسیاری از مسلمان روهینگیایی با چراغ سبز این فرد به قتل رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 194
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 75
  • رضا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    اینا واسه اینکه از چشم اربابشون نیفتن هرکار میکنن (هرکاری)
    • شرمنده مردم عزیز ایران IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      خانم حجار لطفا بفرمایید افطاری کدام مسئول در چه سالی بوده که جنابعالی و جناب زم تشریف داشتید که اینقدر بریز و بپاش بوده؟؟!!!(نمی دونم احتمالا دوران اصلاحات بوده...) آقای زم اگر خیلی با معرفت بود که به صاحب مجلس اعتراض می کرد که در ماه میهمانی خدا اینقدر بریزو بپاش و اصراف برای چیه در حالی که یک عده مردم فقیر با چای شیرین افطار می کردند. به این استدلال در پیتی شما در حمایت از جنابان زم می گویند سفسطه... مردم عزیز ایران با هوشتر از اینند که با این خزعبلات امثال شما جماعت لا ابالی بی درد فریب بخورند.آره عموجان.......
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      خانم حجار تصویری که از اسلام داره کاملا کاریکاتوریه. بخشش پیامبر رو میبینه ولی جهاد های پیامبر رو نمیبینه. حدود الهی رو نمیبینه ولی رحمت بودن اسلام رو میبینه. اینا یه چشمشون کوره . با چشم دیگه همه چیزو هرجوری که بخوان میبینن.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      همه گفتید و نوشتید اما انچه که زم ها را زم کرده و حال و روز انقلاب مستضعفین را به انیجا کشانده همان میز 100 رنگ غذایی است که 50بیش از 50 درصدش خوراک سگها میشود در حالی که مردمی با لقمه نانی شب را صبح میکنند این هنرپیشه سر اون میز الوان فریاد نکشید اقای زم هموطنانت گرسنه اند و تو با چه رویی دولپی میلمبانی ؟و متاسفانه این قصه تلخ در مورد بسیاری صادق است
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      اینا نونشون از اونور هرازگاهی باید دم تکون بدن تا فراموش نشن.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      چه شغل بدی است بازیگری تا وقتی مشهورند در توهم برتری به سر می برند وقتی پیری به سراغشون میاد و از چشم می افتن با هوچی گری کاسه گدایی توجه به دست می گیرند
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      13 53
      صدا و سیما ملی است پس هم میتونه در تلویزیون و سینما بازی کند هم حرفش را بزند این حقیقت ملی گری و آزادی است جامعه یک طرفه نیست انواع سلایق وجود دارد و جامعه شهری رو بوجود می آورند پس خود را برای بیشتر از اینها آماده کنید چرا که ممانعت و مخالفت با این حرکات ضد ملی گری و آزادی بیان است همه باید در کنار هم زندگی کنیم جامعه یعنی این جوامعی که دو دسته بشه یکی حرف خودشو بزنه بگه من درست میگم و یکی بگه من صحیح میگم اسمش هرج و مرج است نه جامعه شهری و باید از این قبیل اقدامات تنش آلود پرهیز کرد
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      86 26
      منو بگو فکر میکردم کتایون آدم حسابیه!!!!خیریه داره و از این حرفا ولی ظاهرا این بازیگرا سروته ی کرباسن.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      41 14
      کتایون ریاحی چقدر .................
    • NL ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      53 17
      فقط شما سلبرتی ها بگید ماهی چقدر خرج بریز بپاش سگتونه راستش بگید من کارمند یه پت شاپم اسمتون رو باید پخش کنم
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      65 6
      ادعا میکنن به مرگ زم راضی نبودن، چطور به مرگ دهها هموطن که با آموزشهای این آدمکش به قتل رسیدن راضی بودن؟ انسانیت واسه شماها بازیچه است، چون دمتون رو فقط واسه اونایی تکون میدین که جلوتون نون میندازن، مرگ و زندگی هموطنانتون واستون هیچ اهمیتی نداره.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      36 5
      چقدر این سلبریتی های دوزاری از اعدام این عنتیر بدترکیب سوختن . خیییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم . حالا کتی و داگی برین اب داغ بریزین اونجا که سوخته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی دم سپاه گرم خیلی دمتون گرم پاسدارهای عزیز. این جماعت خائن کباب شدن خیلیییییییییییییییی باحالین پاسدارهای عزیز
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      24 4
      واقعا اینها فکر هم میکنن بعد حرف میزنن . چرا با پدر مادرهایکه عوامل این جاسوس اسراییلی فرزندان اونها را گشته همدردی نمی کنند.. شاید اونقدر با سگهاشون همنشین شدن فقط دلشون بحال حیونهایی مثل زم میسوزه و با انسانها کار ندارند.
    • آشپز باشی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      15 2
      بعید نیست پس مونده غذاها رو برای خودش میخواسته برای حفظ آبرو نشانی حیوان داده !
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      56 15
      ای کاش صدا و سیما به خاطر همین اراجیف کتایون ریاحی او را ممنوع التصویر کند
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      8 2
      این سلبریتی ها ........ بیش نیستندکه اینجورراحت جای جلادخبیث رابایه ادم خوب عوض میکنند...
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 2
      این ها قسمتی از افکارشون اشتباهه باید با صحبت منطقی و ملایم آن ها را قانع و آگاه کرد. توهین کردن فایده ای نداره. با توهین هیچ کس قانع نمی شود. نظرش رو گفته اشتباهه شما مودبانه جواب بدین
    • SE ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      9 0
      حمایت از شخص روان پریش و خودخواهی که بارها خواستار تحریم برعلیه ایران که شامل دارو و نیازهای ضروری ملت ایران است.....خیانت نابخشودنی و بزرگی است درحق ملت سربلند ایران و نه جمهوری اسلامی ......
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    خخخخ واقعا اینا برای نوشتن این چرندیات فکر می کنن یا همینجور ناخوداگاه دُر پراکنی میکنن؟ جلل الخالق! خوب شد یکم سر عقل اومدیم اینا رو قهرمان و الگو قرار ندادیم :/
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    همین که امثال شما به روحانی رای دادین خودش سطح تفکر و میزان شخصیتتون رو می رسونه. خلایق هر چه لایق
  • طرفدار خانم رياحي IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    خانم رياحي اگر اينبار قصد خودسوزي داشتيد ما قول حمايت از شما را ميدهيم و با حضور در محل مورد نظر شما با تمام وجود از مداخله هر گونه ادم فضول اعم از اتش نشاني و اورژانس و غيره جلوگيري ميكنيم تا شما به مقصودتان نايل اييد. فقط ما فيلم برداري ميكنيم تا ايندگان شما قهرمانان ازادي را فراموش نكنند
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      89 30
      بنزینش هم با من، چند وقته از ماشینم استفاده نکردم بنزین زیاد دارم!! خخخخخ
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      37 6
      من هم باد میزنم که خوب مغز پخت بشه!
    • میثم IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      48 8
      حیف بنزین . عنبرنصارا زیاداست و آتش را گداخته تر می کند برای سوزاندن
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      58 17
      والا خانم ریاحی با خودسوزی هم قهرمان نمیشه .
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      32 6
      خانم ریاحی در تحقق خودسوزی شما، ما همه با هم هستیم
    • ترابیان US ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      14 2
      در هیچ جای دنیا آدم های خائن و وزن فروش جایگاهی ندارند جز در ایران که یک مشت سلبریدی احمق که با پولهای کلان مملکت آدم شده اند در حال تحویل اراجیف به مردم و عوامفریبی در انتخابات هستند لعنت بر ذات کثیفتان
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      12 0
      انشاءالله خداوند این دو هنرمند فرهیخته !!! را با حضرت زم محشور کند.واقعا وقاحت میخواهد که طرف خودش از وابستگی به سیستم های اطلاعاتی دشمنان کشور و وطن فروشی و خیانت به وطنش ابراز ندامت و سرافکندگی میکند ولی چند هنرپیشه بی مقدار که با رادیو تلویزیون همین نظام به آلاف و الوفی رسیده اند از او تمجید میکنند.
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 0
      کتایون تا آتیش نگیری آرووم نمیگیگیریم
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    حیف به اکسیژن که این نفهم ها استفاده میکنند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    41 27
    برن حج ، حاج خانم بشن درست میشن!!حق و نوبت مردم را بهشون بدید حتما حجشون قبول هست
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    لعنت بر طرفداران جاسوس وطن فروش این دو نفر آبروی نداشته شان را برای حمایت از یک عامل سرویس های اطلاعاتی خارجی برده اند.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    90 27
    میترا حجار همونیه که تو 88 با قلوه سنگ که به طرف مردم می نداخت عکس یادگاری داشت.
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      31 2
      نه...همونه که در عکسی که با دوست پسر فرانسویش گرفته بود
  • ایرانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    91 22
    باید یک قانونی در مجلس تصویب بشه در مورد فضای مجازی و رسانها که همکاری اشخاص حقیقی حقوقی که با این رسانه های معاند همکاری و حتی مصاحبه میکنن به عتوان همکاری با عناصر معاند ایران و ایرانی و نظام شناخته و به عنوان خیانت و وطن فروشی وتروریسم مورد پیگرد قانونی قرار بگیرندو حتی حق داشتن وکیل هم نداشته باشن تا این بازیگرای حزب باد دیگه از این غلطا نکنن
  • NL ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    91 10
    درباره اون پدر مادر هایی که در سال 96 با فتنه گری این فرزند نا خلف! فرزندانشون رو از دست دادن یا اون کسبه ای که مالشون رفت یا اون تاکسی که سوخت نظری ندارن؟! بی خیال بچه ها فیلمتون رو بازی کنید و اجرای قانون رو به دست اهلش بسپارید شاید شما هم مثل محراب قاسم خانی یه روز نوبت خودتون شد که گیر آدم ناتو بیفتید و دست به دامن قانون بشید اونوقته که دم خروستون بیرون میزنه!!
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      30 1
      و آن روز مطمئن باشید زیاد دور نیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    83 11
    ازیک مزدور وطن فروش دفاع کردن خیلی بی انصافی است
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    38 10
    منم اگه بودم گوشهای همشونو چسب میزدم "تا دیده نشنوند"!! آخه اگه این کارو نکنم همه می‌فهمن چه گوش درازایی هستن!! خخخخخخ
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    54 8
    میگم حیف شد این کتایون ریاحی از تصمیمش در سال 95 پشیمون شد. بیاین یه کمپین #حرف_زن_یکیه درست کنیم شاید سر عقل اومد اینکارو کرد، خداییش یه سلبریدی کمتر، بهتر !!!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    53 11
    من نمیدونم خیانتی که این افرادی مثل زم به کشورشون میکنن وباعث ازار 80 میلیون نفر میشن حساب نمیاد وقتی اونجا امثال زم داد از تحریم کشورشون میدادن داد از تحریمی که کلی بچه سرطانی پدرومادراشون باچشمانی پر ازاشک واه انان را به خانه ابدیشون فرستادن فراموش کردید چرا اون موقع داد از غم وناراحتی نمیزنن این سلبریتی های بی خاصیت
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    53 8
    راستی گذشته از دینشان این بازیگران کجایی هستند قطعا ایرانی نیستند چون خیلی راحت فردی که باعث کشته شدن هموطنانمان شده و بانی تحریم دارویی و ... و آشوب و نا آرامی های بی فایده است علاوه بر آن با جاسوسی و خیانت به مردم باعث ترورهای زیادی بودند ،را تطهیر می کنند . البته تعجبی نداره با بیت المال گنده شدند و در آمریکا و اروپا کوک می شوند تا دل مردم را خون کنند . ما مردم از قوه قضائیه و مجلس تقاضا داریم قوانین کاربردی برای به کارگیری بازیگران متعهد و سالم در صدا وسیما و جمهوری اسلامی ایران بکار گیرند .
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    34 48
    این چرا وقتی آموزش بمب درست کردن تو آمدنیوز میداد نگران جان انسان ها نبود ....حالا چارتا بسیجی گمراه شده توسط تندرو ها کشته بشن اشکال نداره.....
  • مرضیه حسینی IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    59 8
    خدا این سلبریتی های فاسق رو لعنت کند و با نیما زم محشورشون کند براستی که شهرت پرستی انسان را احمق و فاسق میکند
  • مرضیه حسینی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    48 11
    لعنت بی کران و ازلی و ابدی خداوند بر نیما زم و کتایون و میترا
  • NL ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    56 9
    چه راحت این همه ازادی بیان تو کشوری که این همه شهید ترور منافقین داده لازمه ؟ حداقل تبعیدشون کنین برن اون کشوری دوست دارن از همون جا مریم رجوی گری کنن نه داخل ایران
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    51 25
    درامدهای نجومی بازیگران و عدم پرداخت مالیات عدم تاسیس خیریه و فقط ریاکاری جمع کردن پسماند غذاها برای حیوانات!!! لابد سگهای خودش و اطرافیانش. همراه با زم تلاش برای افزایش تحریمها و بعد اشک تمساح
  • مرضیه حسینی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    57 20
    چرا قوه قضائیه با این سلبریتی های متجاهر به فسق برخورد قاطع نمی کند چرا مردم تو دهن این سلبریتی های از خدا بی خبر نمی زنند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    74 13
    همین درپیت های تازه به دوران رسیده حتی یک پست درخصوص شهادت دکترفخری زاده ارسال نکردند.خانم میتراحجارمگرنفرمودیدجان ستاندن فقط دردستان کسی است که جان میدهدپس چراتروردکترفخری زاده رامحکوم نکردی.دست ابلهانی چون شما سال هاست برای ما روشده،پزروشنفکری میدید.تودودسیگاروبخارقهوه خودتون روگم می کنیدو...فکرمی کنیدخیلی روشنفکرید.
  • patriot IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    56 18
    جماعت آشغال کثافت هر چی دارین به لطف این نظامه سگ شرف و غیرتش از شما هرزه ها بیشتره.
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      8 0
      دقیقا
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    48 22
    ولشون کنین. اینارو هر چی بزرگ نکنین بهتره. اینا وقتی ببینن کسی بهشون توجه داره بیشتر جوگیر میشن. عقلشون در همین حده دیگه
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    33 7
    لطفا شمایی که خائن به مملکت اسلامی هستید و خلاف جهت دین اسلام حرکت میکنید از سخنان و رفتارهای پیامبر اسلام برای پیشبرد اهداف خائنانه خود مایه نگذارید ، دانشمندان هسته ای که ترور شدند جگر گوشه خانواده هاشون نبودن اما این خائن جگر گوشه پدر و مادرش بوده ، ابوجهل های زمان .
  • امیرمسعود IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    57 9
    برای دانشمندی چون شهید فخری زاده که تمام عمرش برای پیشرفت جوانان این کشور و هدایت آنها سپری شد ناراحت نشدی؟ برای دیگر شهدای دانشمند هسته ای ناراحت نشدی؟ برای شهید قاسم سلیمانی که وطن پرست ترین ایرانی بود ناراحت نشدی؟ و صحبتی حرفی نزدی؟ برای شهدای مدافع حرم و فرزندان یتیم آنها دلت نسوخت؟ برای یک جاسوس وطن فروش یادتان افتاد که بلاخره فرزند برای پدرو مادر عزیز است و شروع کردید به اینستاگرام بازی و توئیت زدن. واقعا که چقدر کم خرد و وطن فروش هستید شما نو کیسه ها.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    31 18
    خیانت و وطن فروشی زم به کنار . چرا فقط امثال روح الله زم رو انسان میدونید ؟ افرادی که بواسطه این شخص آسیب دیدند آیا در نظر شما انسان نبودند ؟ در برابر این رفتار گزینشی چه عکس العملی رو مناسب میبینید ؟ استالین ؟! فقر سواد علت این تطبیقات نیست ، بوی پول کثیف کاسب خائن بیشتر به مشام میرسد
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    31 14
    اقای صدا و سیما ! اقای وزارت فرهنگ و ارشاد! لطفا به کسانی که برای سقط شدن دشمنان مردم ایران نوحه سرایی میکنند را متوقف کنید.این قبیل سلبریتی ها که فقط کارشان پمپاز نا امیدی به قلب مردم ایران است،انوقت که فشار تحریمها سبب گرفتاریهای معیشتی ملیونها ایرانی میشود چرا گلو پاره نمیکنند؟ چرا در اعتشاشاتی که چند ماه اسایش همه را سلب کرده بود خفه بودند؟؟؟؟
  • عدالت خواه IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    35 7
    دو کلمه هم از مادر عروس بشنویم....بدبخت برای یک اقامت گرفتن چه خوش خدمتی به ارباب های کثیفش میکنه....وقتی به یک بی هنر میگیم هنرمند همین میشه....زم یک خائن بود و در تمام دنیا سرخائنین رو بدون محاکمه زیر آب میکنند. اینجا که این بابا رو هرشب تو تلویزیون می دیدیم و دادگاهش هم که عادلانه برگزار شد
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    36 8
    یه پیامک به خود حاج آقا می دادید و تسلیت می گفتید .....وگرنه چه دلیلی داشت تو صفحات مجازی تون علنی کنید جز اینکه دنبال ویزا و گرین کارت هستید
  • طاهر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    26 8
    یه جایی یه دست گل به آب دادند حالا ازشون آتو دارند باید به اجبار حرفهایی رو بزنند ..
    • آرش IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      6 0
      احسنت. دقیقا
  • هلن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    14 8
    سلبریتیا اظهار نظر میکنن
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    22 8
    این جماعت احمق سلبدری
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    11 0
    به راستی آن همه غذاهای فراوان و رنگارنگی که روی میزها بود! فقط برای یک شب افطار بود! آیانمی توانستید اول از بودجه تأمین این غذاها و گرسنگی دسته عزیزی از انسانهای پاکدل وطن خود از آقای محمد علی زم سئوال کنید! که با وجود این افراد اقدام به یک چنین افطاری دانی کرده اند آن هم به جمعی سلبریتی کذا که هیچ نیاز مادی و غذایی ندارند! فقط همیشه به یاد حیوانات خودتان هستید.واقعا شما چقدررررررر مهرررربان هستید!
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    12 2
    خدای من... خداییش امنیت و آرامش ایران زده زیر دلشون...این شر و ورا چیه سر هم میکنن؟ سال 88 تو اون اعتشاشات، کی جرات میکرد پاشو از خونه اش بیرون بذاره... اینا واقعا تو چه فازی سیر میکنن؟؟ اگه حرف نزنن کسی بهشون میگه لالی؟؟؟؟؟ بابا دهنتونو ببندین دیگه...یه مدت لال بشین...بخدا آب از آب تکون نمیخوره...شما ها فقط بلدین بگین سگ فحش نیست.همین...برین به مدیریت همون سگ و گربه هاتون برسین
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    12 16
    هرکسی به سگ و گربه ها غذا داد شخص خوبی است آیا؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    12 0
    خاک بر سر اونایی که طرفدار ادمهایی مثل این سلبریتی ها هستند. اینا میان یه سری حرفای قشنگ قشنگ میزنن تا اربابشون ولشون نکنه. شهید فخری زاده خانواده نداشت؟ زورت اومد محکوم کنی؟
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    11 0
    تطبیق، تشابه و قیاسِ فردی ضد ملی و میهنی و ضد اسلام و خود فروخته که فقط پول و مطامع غرب برای او مهم بوده نظیر روح الله زم که قصد براندازی و هرج و مرج کشور و تخریب امنیت ملی کشور را داشته و موجب کشته شدن هموطنان و تخریب اموال مردم و اموال عمومی زیادی شده با فردی که در زمان پیامبر زباله بر سر پیامبر می ریخته چون پیامبر را ضد دین آباء و اجداد خود می دانسته و به زعم او پیامبر فردی مجرم و متخلف بوده، واقعاً قیاس مع الفارغ است، . . والبته درک چنین مسائلی سواد، شعور، درک صحیح و البته ذهنی غیر وابسته می خواهد که این خانمها و تعدادی از همپالگیهای آنان از آن بی بهره هستند و این فقدان را با اتکاء بنفس ابلهانه ای به وضوح نشان می دهند. برایشان متاسفیم.
  • DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    10 11
    اگه همین الان با این دو نفر برخورد شدید نکنید اینو بدونید که از فردا جریان تحریف و خائن داخلی هر روز گستاخی بیشتری میکنن تا اینکه از این معدوم در نهایت یک قدیس بسازن. باید بدونید که جلو انداختن این دو نفر برای اینه که سطح واکنش حاکمیت رو بسنجن و با حساسیت زدایی تدریجی هر روز به سطح وقاحت و حمله به حاکمیت در این زمینه اضافه کنن. نتیجه هم مشخصه: حاکمیت نتونه در مورد افراد دستگیر شده بعدی مجازات رو اعمال کنه.
  • میثم IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    46 10
    اسلام دین رحما و بینهم و اشداا علی الکفار است. کسی که به یک ملت و سرزمینش خیانت می کند و حاضر است ناموسش در چنگال بیگانگان اسیر شود. سزلیش مرگ است. واین آقا که اعدام شد از این جنس است.
  • US ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    27 19
    حریف این فواحش نمی شید!! راههای زیادی هست اما اراده نیست
  • جمشید IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 4
    خب تو که اینقدر انسان دوست هستی...چرا ترور دانشمند هسته ای رو محکوم نکردی....شما مزدوران غرب در سرزمین ما هستید...
  • زینب سادات IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    17 15
    تا کی بی اخلاقی و خشک مغزی،واقعا تا کی؟؟!!!!!.....سرکار خانم حجار و سرکار خانم ریاحی هنرمندان محبوب ملت هستند و بر هیچ کس پوشیده نیست،حالا نسبت به اعدام یک مخالف نظام واکنش نشون دادند،هرکس نظرش محترمه دست از بی فرهنگی بردارین شما را به خدا قسم.....
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      5 5
      پس بی فرهنگی نکن و کمتر بگو...
    • نازنینم IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      6 1
      تو دهنتو ببند
    • قاسمی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 0
      خانم حجار اگه لطافت روح داشت طرف مقابل نیما زم رو که مردم بیگناهی بودند که بخاطر وجود و سیاست کثیف او آزرده شدن و یا جونشون رو از دست دادن نگاه میکرد و اون وقت دهان به حمایت از نیمازم باز نمی کرد، معلومه بیچاره عقده حمایت داشته و تا حالا کسی ازش حمایت نکرده که همچین در خاطرش مونده که انسانیت رو فراموش کرده!
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 0
      خلق را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت بر این تقلید باد از بس از سلبریتی ها تقلید کردین عقل رو بلکل فراموش کردین
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    19 30
    بپذیرید یا نپذیرید؛ همین سلیبریتی های اجیر شده نیما زم و امثال او را به ورطه نابودی هدایت کردند.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 15
    خانوم حجار این خیلی خوبه که به فکر حیوانات و محیط زیست هستی. اما مهمتر از این موارد، جون آدم هاست. این آقا اقدام علیه امنیت کشور داشته. این رو هم ببینید.
  • NL ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 5
    سزای خائنین وطن فروش که برای دوزار پول ملت و مملکت میفروشند همین هست
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    17 13
    سردار سلیمانی و پروفسور فخری زاده هم لابد جونشونو از سر راه اورده بودن و برای زن و بچشون مهم نبودن که اینجوری دل این عجایب خلقت واسشون نسوخت.
  • طاهری IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    3 20
    هر چند این حرف خانم حجار که می گوید : "از نظر من جان گرفتن تنها در دستان کسی‌ست که جان می‌دهد " خلاف اصول مسلم عقلی و منطقی و دینی است و یا آنجا که با دین رحمت دانستن اسلام مجازات اعدام را زیر سؤال می برد ناشی از کج فهمی وی از اسلام و نگاه فانتزی و ساده دلانه وی به یک سیستم اجتماعی است , ولی انصافاً در آن یادداشت هیچ دفاعی از نیمای ملعون نکرده و چندین جا از یادداشتش نیز سعی کرده فاصله خودش را از او یادآور شود .حتی یادداشت وی بابت انعکاس نگرانی وی از ریخت و پاش و اسراف کاری حاوی نکته مثبت و ارزشی ای هم هست . به نظرم مطلبی که شما علیه او نوشته اید بیشتر تأثیر منفی دارد تا مثبت ؛ بهتر بود اشتباهات دیدگاهش را که در فوق اشاره کردم با دلایل عقلی و شرعی محکم و با احترام یادآور می شدید .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    26 18
    این ها مثلا سلبرتی اند خاک تو سرشان
  • TW ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 4
    نکته اینه در سالهای اخیر این افراد توسط صدا و سیما شدن گروه مرجع و مردم رو هم کردن دنبال رو این افراد تو سبک زندگی! قشنگ دارن همه رو ضد نظام بار میان! یعنی این مورد رو در تاریخ ثبت میشه که حاکمان یه کشور میخواستن حکومت اون کشور رو بندازن و مردم نمیزاشتن
  • مجتبی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    41 37
    به دو نفر باید شک کرد: ۱.کسی که خیریه تاسیس میکنه. ۲.کسی که ادعای حمایت از حقوق حیوانات و محیط زیست میکنه.
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      5 4
      فعالیت کثیف در پشت نقاب تمیز
    • سرباز ولایت IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      5 3
      هزار آفرین به این نظر. کاملا مستند و به موقع بود.
  • GB ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    43 21
    سلبریتی های بنفش . ای کثافت تو برجامتون بی شرفها
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    14 3
    مشکل از اینها نیست مشکل از صدا و سیماست که به این ها کار می دهد
  • رضا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 6
    لطفا از این گنده گویها نکنید. طرف با کسانی که ما رو تحریم کرده . داروی بیمارای مارو تحریم کردا همکاری بسیار نزدیک داشته و یه نفر تو ایران به خاطر دادن اطلاعات به این روح اله زم اعدام شده . پسر حاج اققققققای زم جاسوس این ملک و مملکت بوده ، برای بدست اوردن نام و نان بیشتر هر خیانتی مرتکب شده بعد شما بی درهای تهی مغز که اگر یه نفر موبایل بچتون رو بدزده قصد اعدامشو میکنید . از این حرفهای پوچ و صد من یقاز میزنید؟ خانم میترا حیا کن . و ایضا شما خانم ریحای. خودتون رو در نظر عامه مردم اینقدر حقیر و کوچک نکنید برای بدست اوردن دل دشمنای این اب و خاک. شما و خانواده هاتون اگر این ممکلت با جنگ قحطی ویرانی مواجه بشه دمتون رو میزارین رو کولتون و الفرار . ماییم که باید با چنگ و دندون از خودمون مقابل این گرگهای نمک به حرام حرام لقمه خاعن ،از خودمون دفاع کنیم. پس لطفا خیری درتون نیست شر نرسونید
  • حمیدرضا لورک اقا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 14
    بنده خدا مگه چی گفته یه تسلیت ساده گفته همین. کارهای این روح الله زم رو رو هم تایید نکرده. از نظر شما همه یه مشکلی دارن. حق تسلیت نداره؟ نظرشوگفته راجع به اعدام. جای شهید و جلادم عوض نکرده. نگفته بیگناه بوده
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      8 4
      ساکت بابا
    • ناشناس IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      6 2
      خیلی ای کیوت پایین. حرفا را خوب نمیگیری.
  • سید IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 5
    ننگ و نفرت بر سیلیبریتی نادان وطن فروش مزدوری که برای ترور دانشمند ارزشمند توسط بیگانگان مهر سکوت برلب میزند و خفه خوان میگیرد اما برای مجازات یک موجود پست کثیف خود فروخته خائن تاسف میخورد مرگ برای چنین موجودی عین سعادت است و گل بگیرند رسانه و سینمائی که از این نفرت انگیزان استفاده میکنند
  • ho3ein021 IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 4
    من به مرگش راضی نبودم؟؟بر ضد کشور و جان ملت کار میکرده، اگر یکی از بازیگر نماها یا اعضا خانواده آنها جونش رو توی این حادثه ها از دست میداد باز این حرف ها رو میزدن. بنزین بیارم خودسوزی کن هرچند ارزش خودسوزی هم نداری
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 2
    هنوز یک عده از درک معانی امنیت ، اخلال در امنیت ، افساد فی الارض ، قصاص و.... عاجز هستند. جدی نگیریدشان. شاید فهم شان بیشتر شود.
  • محمود IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    باور کنید اگه مثل آمریکا قانون مجازات حامیان تروریست یا قانون مجازات حامیان دشمن وکشور خارجی داشتیم اینها هیچوقت جرات این کارها رونداشتند مثل خود سلبریتی های همون آمریکا. مل گیبسون رو تو اوج دوران بازیگریش بادوکلمه حرف مخالف متهم به حمایت ازتروریست کردن ومحوش کردند ماندم تو اون کشوری که خودش تروریست پرورش میده همچی قانونی هست وبا استفاده از اون پوست مخالفان رومیکنن اینجا که دورادور مون تروریست ودشمن ونفوذی دشمن ریخته چرا همچی قانونی تصویب نمیکنن نمیکنن تا
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    پادو های غرب شروع کردند. حالا اگه خودشان از مطالب واقعی یا غیر واقعی این کانال ضرر دیده بودند همین نظر را داشتند . ما در مورد یک جمع کوچک صحبت نمی‌کنیم در باره ایران بزرگ حرف می‌زنیم . چند وقت دیگه هم میگن حیف شد قاتل شهیدان هسته ای را مجازات میکنین . خانم خفه شو.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 9
    خب اینها به عنوان جاسوس " نیما زم " در اینجا کار کرده و می کنند
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    10 0
    ظاهرا سلبریتی ها دارن از غار هاشون بیرون میان...خیلی جالبه که ارزش یه اپوزوسیون خیانتکار بیشتر از شهید فخری زاده اس... بهشون بگی چرا ابراز ناراحتی نمیکنی از ترور شهید فخری زاده و سلیمانی میگن اونا خوب بودن ولی ما در عرصه هنر نباید وارد سیاست بازی بشیم..ولی حمایت از شورشگر ها که اندازه ی یه وانت پرونده امنیتی دارن اصلا سیاسی محسوب نمیشه و فقط میگن ما از جهت انسانی به قضیه نگاه میکنیم ظاهرا فخری زاده ها و سلیمانی ها انسان محسوب نمیشدن...انشاالله با همون قاتل ها و اپوزوسیون ها محشور شن
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    این ها همه عبرته برای همه ی مردم عزیز ایران کسانی که از نفوذی های داخلی در انتخاب حمایت کردند و از برجام که سر و پاش همش نفوذه و با اطلاعاتی که در همین برجام به دشمن دادند وطن پرستانی چون فخری زاده رو ترور کردند حمایت کردند حالا دارند از حروم لقمه ای مانند زم که پول عربستان رو می گرفت حمایت می کنند البته سنت خداست که در آخر الزمان باید منافقان داخلی و کشور هایی که ادعای مسلمانی می کنند با سازش با اسراییل رسوا شوند
  • علی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 0
    ... که توله خودشو رهانمی کنه داداش
  • مرصاد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    12 0
    سرپیتی ها ؛ عمله حقیر دنیا و دنیاطلبان !!
  • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    برای درک و فهم این جماعت ناراحت نیستم، به عبارتی این قدر می فهمه، برای صدا وسیما و وزارت فرهنگی متاسفم که هنوز به مردمش مذمت جاسوسي برای بیگانه و خیانت به وطن را نتوانسته جا بیندازد، سؤال اگر یه آمریکایی یا اروپایی سعی در ساقط کردن حکومتشان با فشارهای اقتصادی به مردمشان، طرح حمله موشکی به مکان های حساس، جمع آوری اطلاعات حساس و انتقال به کشورهای دشمن، تحریک به آتش زدن بانک ها واماکن عمومی و.. بکنند با او چگونه برخورد می کنند؟
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 0
    آدم باشین شما سلبریتی ها
  • رهگذر IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    سلام .وقتی چنین افرادی بیسوادی که اطلاعات اولیه از تاریخ اسلام ندارند ولی نام پرستار زایشگاه زمان تولد فلان هنرپیشه خارجی را هم می دانند در هر موردی خود را اسلام شناس می دانند و نظریه سرتاپا کذب و بی پایه ای را می دهند و در هر موضوعی اظهار نظر میکنند توسط برخی رسانه ها بصورت بادکنکی باد می شوند همین میشود در صورتی که این افراد تنها به اصطلاح هنرشان ، تکرار طوطی وار جملاتی در فیلم است که بر اساس فیلمنامه آن را حفظ کرده اند و هنر دیگری ندارند.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 1
    ایده ی لیست سیاه قبلا در آمریکا تست و اجرا و مردود شده، ایده ی مرده مناسب قرن حاضر نیست، ضمنا هر چی دوست دارن بگن دو سه هفته ی دیگه هم همه یادشون میره زم کی بود و چه کرد
  • FR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    10 0
    ای کاش همین دولبریتیها در مورد شهادت دکتر فخری زاده .که بدست جلادان اسراییل شهید شد هم دهن باز میکردن ومحکوم میکردن .خاک بر سرشون .که حقش بود این کتی خانم تو فیلم عفریته بشه .خخخ
  • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    12 1
    دوستان خائن به وطن بدونند روح الله زم وطن فروش رو اعدام کردیمم...خدایا شکرت.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 0
    بیچاره یوزارسیف
  • مادربچه هاو معلم مدرسه IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    ازین زنان خبیثه ی غرب زده که ای بسا خودفروخته آندو قبلا هم سروسری با تروریست به جهنم واصل شده روح الشيطان جم داشتنند چه انتظاریجزین خزعبلات دارید؟!!
  • حسن IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    ننگ بر این بی هنران .سرسفره نظام به نام انسانی رسیده اند.
  • مهدی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    ظلم عمومی و ظلم فردی داریم! آن کافر تنها به پیامبر ظلم کرد و پیامبر وی را بخشید! اما ظلم زم به میلیونها نفر رسیده و ظلم عمومی است و مجازات سنگینی دارد! حتی اگر رئیس جمهور یا شخص مشهوری فقط یک دروغ به مردم بگوید به تعداد افرادی که این دروغ را شنیده اند در کارنامه اعمالش گناه دروغ ثبت میشود!
  • DE ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    8 0
    چندتا قرطی هم شاخ شدن برای مملکت . جلو این درب و داغونهای بی شخصیت رو بگیرید . فردا میان و به اعتقادات و مقدسات مردم توهین میکنند . یادتون باشه تخم مرغ دزد شتر دزد میشود .
  • امید IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 0
    وقتی مملکت شده مثل گاراژ که هر کی دلش میخواد میره اونور آب ، کشف حجابش رو میکنه ، مشروبش رو میخوره ، کلاب اش رو میره و .... بعد که دید دیگه حال نمیکنه میاد اینور و دوباره تو صدا و سیما بهش پروژه میدن میشه حکایت میترا حجار من نمیدونم چرا همه یادشون رفته این خانم تو دهه 80 رفت آمریکا ، کشف حجاب کرد، فیلم هم بازی کرد و دوباره برگشت
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    خانم حجار دین ما دین رحمت و پیامبر اسلام رحمت للعالمین هستن ولی کسی که شمشیر کشیده و علنا مبارزه میکنه و مردم رو علیه هم میشورونه و جون و مال اونارو بخطر میندازه این چیزایی که گفتین دیگه دربارش صدق نمیکنه.اسلام فرق گذاشته بین کافر ذمی و کافر حربی
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 0
    باعث و بانی تمامی مشکلات اقتصادی و شرایط سخت و تحریم همین هنرگندان جرثومه هستند از سبز لجنی شروع کردند رسیدن به بنفش با همون سبز لجنی سرانشون نامه و اطلاعات اقتصادی و دادن کنگره امریکا باعث شدن تحریم های فلج کننده اعمال بشه و بعدم با برجام کشور و به این روز انداختن ای خدا نگذره از باعث و بانی این شرایط بخاطر یه مشت دلار و گرین کارت هفتاد میلیون مردم سرزمینمو به سختی انداختن پرو پرو طلبکارم هستن خودشون چاه و کندن و مردم انداختن داخلش بعد بجای پاسخگوی طلبکار میشن تو امریکا یه سیاه پوستی که هیچ جرمی هم نداشت پلیس وحشی و حرومیش کشتش ولی تو ایران امثال این هنرگندان و شوتبالیست ها که باعث این همه سختی رسوندن به هفتاد میلیون ایرانی شدن کسی کاری بهشون نداره
  • بهرام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    خانم حجار وریاحی هم جز همونان دستشون به ملت برسه بدتر از روح الله زم اند کسی که کار یک آدم خائن تایید میکنه کم از خائن نداره حرف از پیغمبر زدی پیامبر ص میدونست با عیادتش از اون مرد اون مرد مسلمان میشه اما اگه از تو عیادت کنه همون خاک دوباره میریزی روش همون طور که الان منافق گونه عمل کردی مثل این که به هند جگر خوار تسلیت بگی
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    حرفشون قابل تامله به شرطی که برای شهدای مظلوم ترور هم اینگونه ندبه میکردن ولی متاسفانه سطح شعورشون پایین تر از این حرفاست
  • کاربر IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    ببینم آیا ما برای سربازان گمنام ونامداری که برای امنیت وناموس ما داخل وخارج از کشور به شهادت می رسند همینقدر به یاد اسلام ودین میفتیم؟ اگر نه پس باید در دین داری وفهممون از دین اسلام تجدید نظر کنیم. کجای عقل ومنطق گفته که یک نفر تا معروف شد یه ملت باید از اون تقلید کنن. خدایا نه پول ازت میخوام نه معروف شدن فقط یه ذره وجدان.
  • حیدر صالح IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 1
    این سلیبریتی ها از واشر سرسیلندر پیکان جوانان تا هوگوچاوز نظر افاضه می کنند و اگر قرار باشد به نظر این ها توجه کنیم الان داعش مملکت را گرفته و هرکدام کنیز ده تا داعشی بودند
  • علی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    کتایون ریاحی و میترا حجار برای یک وطن فروش خائن دل می سوزانند . راستی چرا؟
  • احمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    لطفاً خانم حجار و خانم ریاحی پاسخ دهند: 1ـ آقای نیما زم در دادگاه بخاطر اقداماتی که علیه کشور انجام داده بود محاکمه و به سزای اعمال خود رسید. نه تنها ایشان بلکه هر فردی خلاف مصالح کشور عمل کند بایستی محاکمه شود. این موضوع در تمام دنیا مرسوم است و منحصر به کشور ما نیست هر چند در کشور های به اصطلاح متمدن شدیدتر برخورد می کنند اما به دلیل اینکه رسانه ها در اختیار آنهاست بدون تبلیغات از کنار آن می گذرند. مثلاً اعدام در آمریکا وجود دارد اما هیچ سر و صدای نمی کنند. 2ـ ما در کشور تعداد زیادی بچه های یتیم داریم این خانم ها به چند از آنها تاکنون کمک کرده اند؟ 3ـ در کشور تعداد زیادی زنان بی سرپرست و زنان سرپرست خانواده داریم این دو بازیگر بفرمایند تاکنون به چند نفر از آنها کمک کرده و یا اصلاً از نزدیک با آنها صحبت کرده اند؟ 4ـ ما مخالف حقوق حیوانات نیستیم اما وقتی انسان های گرسنه و کم بضاعت در کشور داریم قطعاً رسیدگی به آنها اهمیت فوق العاده بیشتری نسبت به حیوانات دارند. اینکه ما بخواهیم خود را بشر دوست نشان دهیم و نام خود را در جامعه مطرح کنیم خلاف انصاف است. 5ـ توصیه می کنم این دو بازیگر در جامعه بگردند تا شاید شناخت بیشتری نسبت به جامعه خود پیدا کنند و از طرح مسائل بی ربط خود داری کنند.
  • فرشاد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    بابا این دوتا خانم چرند می گویند خانم حجار تو که این همه لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره اگر اسلام دین بخشش هست که هست شما بی زحمت بگو جواب خون آن جوانان که با تحریک نیما زم علیه العنه و امثال شما سلبریتیهای مفت خور به هوای اعتراض به گرانی آمدند خیابان و شماها کنارتماشا کردید و دوستان جنگجوی (منافقین) وارد میدان مسلحانه شدند مردم کشتند خون آن جوانان که باید جواب بدهد تو خیلی غلط می کنی میگویی کشتن بد لاشخور
  • رامین IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 0
    میگم این خانم کتایون ریاحی یک باردعوت شده بود به برنامه خندوانه اول بسم اله که می خواست شروع کنه به حرف زدن گفت من گاوهستم..راستش اون موقع متوجه نشدم چرااین حرفوزد ولی امروز فهمیدم که خداییش به مرحله خودشناسی رسیده
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    قصه عدم برخورد قاطع با این بازیگرهای از خدا بی خبر خیلی خیلی پر غصه شده است......نمیدونم تا کجا آزاد هستند جلو بروند ....دیگه چطور باید نشون بدهند با ضد انقلاب هستند....چگونه این امر واضح بر نهادهای امنیتی روشن میشود.....صداوسیماهم که....هیچی!!!!
  • محمد رضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 0
    خانم وطن فروش در هر لباسی هست. یکروز زم یک روز شما یکروز ایدی.پرستوی.میترا
  • عبدالله IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 0
    مشرق جان تکلیف این اشباه الناسی که عنوان سلبریتی رو یدک میکشن معلومه. آخه اینها ارزش داره که در موردشان صحبت بشه که چی گفتن. کسی که قبله اش غرب و عملا ُهیچ اعتقادی به دین و آخرت نداره و همیشه از فاسد و فساد دفاع میکنه که ارزش نداره وقت تلف کنی و بنویسی که چی از دهن آلوده شان خارج شده.
  • هادی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    یه سوال از خانم حجار داشتم:تکلیف کسایی که توسط این آقا از (راه راست) خارج وجونشونو در حالی از دست دادن که داشتن به کشورشون خیانت میکردن چی میشه؟برای اونا وخانواده هاشون پیامی ندارن؟
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 1
    خدایا ببین ما با کیا شدیم 80 میلیون نفر . الان به همین خانم حجار برو بگو سرپرستی یه خانو اده رو به عهده بگیر اگه گرفت . آخه شماها که گربه و سگ ها واستون همه چیزه چه به سیاست . و وای به حال ما که بعضی از هموطن هامون با گرای امثال اینها میرن رای میدن
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 0
    بنده خداها بازیگرند و یاد گرفته اند مطابق میل کسی که تامین مالیشان کرده بازی کنند. مدیونید اگر فکر کنید یک ریال تفکر و اندیشه پشت این حرف هاست. مساله این است که بین اینها تقسیم کار شده و این بار قرار بوده این چند نفر موضع بگیرند. شانسی است که کدوم واقعه به چه کسی بیوفتد. دفاع از زم به اینها افتاده تنها بر اساس نوبت. یک بار برای همیشهه باید اینها را در برابر مواضع نوبتیشان پاسخگو کرد.
    • الیاس IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 1
      از سال 88 کهآن مناظره کذایی توسط ضرغامی کلید زده شد خیلی ها رفتند از ایران .مقصر احمدی نزاد است که باعث دودستگی در جامعه شد .
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 1
    به نظر این خانم وامثالش اون فقرا ومستمندانی که بیخانمان هستند وغذای شب وروزشونو با بدبختی بدست میارند کنار خیابان میخوابند ؛اونها از حیوانات کمترند....که بیشتر به فکر سگ وگربه بازیهای خودشون هستند
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    5 1
    اینا میترسن این بلا سرخودشون بیاد
  • مجید IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    هیچکس خوشش نمیاد بچه این مملکت که پاره تن این مرزوبوم هست بلایی سرش بیاد چه فرزند من و یا دیگری...حالا وقتی طرف با یقین اینکه میدونه کارش خلافه بازهم به این منجلاب توهم فرو میره که من لیدر فلان جریانم خوب ایشون اقرار میکنه گرای تحریم ها رو میداده گناه اون بچه ای که نیاز به دارویی داره که باید وارد بشه و سر همین تحریم ها به مشکل خورده وداره زجر میکشه و دست آخر هم همون جگرکوشه پدر و مادرش کنارشون جون میده پس چیه. .
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 1
    هرکس از زم خائن حمایت کنه، خودش هم خیانت کاره بدون شک، اگه آب باشه شناگر قهاری هست...
  • مصطفی پرور IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    6 2
    مسخره بازی چیه یه مشت بازیگر بی سواد شدن شاخ کشور هر غلطی میخان میکنن و کسی نیست جلوشون بگیره
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    درچندجمله.رسانه ی ملی باید ازنفوذ افراد فاسدوفاسق سلبریتی های بی ارزش که حتی دخالت درحکم افراد مفسدفی الارض می کنند..کاملا پاک سازی بشه عین اوایل انقلاب .
  • سلام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    سلبریتیهای بدبخت وطن فروش ا طوله غرب وقتی درشهادت قهرمانان وطن شهیدسلیمانی وفخری نژادخفه خون گرفتن وتسلیت نگفتن حالا طبیعی است که برای تروریست‌ها وجاسوسهای دست آموز آمریکا سیاه بپوشند وتسلیت بگن
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    واقعا باید قانونی تصویب بشه که بازیگرانی که علیه منافع نلت ایران مصاحبه میکنند ممنوع الکار بشن و برن برای اربابان غربی خود کار کنند
  • AT ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    خوب نون به هم غرض میدن. معلوم همین پدر روح الله معدوم کلی از اینها را چه در زمان حوزه هنری چه موقعی که معاون فرهنگی هنری مناطق آزاد تجاری بوده اند پرورانده است. محمدعلی زم تهیه کننده هم هست و زالوهای سلبریتی صرفا جهت خوش خدمتی و کار گرفتن و ارتزاق انگلی و رانتی موس موس میکنند!
  • امیر صدرا MX ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 3
    چرا هیچ کس حق اظهار نظر نداره چرا هرکسی حرفی میزنه چه خوب چه بد چه خاءن چه وطن پرست باید ناسزا بی حرمتی بی احترامی ببینه کار اینا غلط حرفی هم توش نیست بر فرض چرا درست نمیتونیم جواب یکی رو با بدون بی حرمتی کردن بدیم هر آدمی نظرش به هر شکلی قابل احترامه تو تمام این پست ها همش بی احترامی همش توهین همش فحش
  • افتاب IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    میترا حجار خانم کارشناس تاریخ اسلام و متخصص دین و حدیث و ...اونوخ جنگها و حکم مرگها و در زمان پیامبر و امام علی را هم مطالعه کن قاتل باید اعدام شه افرادی که زنده بودنشون مساوی با مرگ خیلیاس باشن تا بکشن ولی قانون نباید اونا را بکشه چون گناس کشتنشون این حد از نفهمی حقیفتا قابل درک نیس
  • بنیامین IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    اتفاقا من از این اظهار نظرها خوشحال میشم. باید غربالگری صورت بگیره و نقاب ها بیفته. فکر کن این جانوران با نقاب و ساکت باشند و هیچکس هم متوجه نشه چه کسی زیر نقاب است
  • فریبرز IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 1
    قشنگ نوشته به نظرم.
  • ناشناس IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    بله آدمایی مثل شما باید هم از این خائنین بی بند و بار حمایت کنین دین و اسلام علاوه بر اینکه گفته باید بخشش و رحمت باشه اینم گفته آدم فاسد رو باید مجازات کرد
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    حالا شاید توسط پدرشون دستگیر شدن؟
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    بدبختی اینجاست که این دلقکها به انقلاب و نظام دهن کجی می کنند و مالیات هم نمی دهند و توی هر برنامه دورهمی و خندوانه و ... توسط صدا و سیمای ابله برای افاضه هم دعوت می شوند و می شوند الگوی زندگی مردم
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    ناراحت نشو مشرق ، الان هم داره از حیوانات حمایت میکنه
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    من قتل مومنا متعمدا فجزاءه جهنم خالدا فیها کسی که یک مومن را عمدا بکشد جزای او جهنم جاوید خواهد بود آیا همین میکرو سلبریتی ها می دانند که با اغتشاشی که این زم به کمک اربابانش مدیریت کرد و اخبار لحظه به لحظه اش را منتشر کرد باعث کشته شدن چند بیگناه در جامعه ما شد؟؟؟؟ کشته شدن یک نفر از اون مردم بیگناه، برای اینکه انسان را درگیر جهنم ابدی بکند کافی است. حکم اسلام بود می بایست اجرا می شد. افساد فی الارض حکمش اعدام است.
  • علوی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    قرآن می گوید در قصاص حیات جامعه است ای خردمندان امروز اگر نیما زم اعدام نمی شد صدها نیمای دیگر بوجود می آمدند که جان هزاران بی گناه را می‌گرفتند قطعا اگر عزیزی از این خانمها در اثر اغتشاشاتی که امثال زم بپا کرد از دست می رفتند امروزه آنها نیز جور دیگری فکر می کردند اسلام در حوزه فردی دین رحمانیت است اما در حوزه اجتماعی دین عقلانیت که البته رحمانیت فردی واجتماعی را در بر دارد من نیز به آقای زم تسلیت می‌گویم
  • رضوانه عطوی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 1
    توو همه کشورا هنرمندا وبخصوص بازیگرا مایه افتخار هستن توو اینجا نه تنها بازیگرا هنرمند نیستن بلکه مایه آبروریزی هم هستن
    • احمدی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 1
      من که سجده شکر به جا آوردم وقتی اعدامش کردن به آدمای به ظاهر دل سوز و مدافع بشر هم میگم شما تا وقتی منافع خودتون به خطر نیوفته دست به قلم نمیشید معلوم نیست از کجا پول میگیرید تا این اراجیفا خورد ملت بدین
  • قادری IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    خانم میترا حجار نمیدونم چرا فقط یه چشمش میبینه و یه چشمش اصلا نمیبینه از ایشون یه سوال دارم منم کاری به روح الله زم و کاراش ندارم.فقط میخام به این سوال من جواب بده... اگه یه نفر بیاد چند نفر را بکشه و اون قاتل اعدام بشه چرا میان میگن اون قاتل بچه داره زن داره و ....چرا نمیان بگن اون مقتول مگه بچه نداشت.مگه زن نداشت... ولی بعضیا عادت دارن خودشونا بزنن به یه چشم دیدن.
  • علیم IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    جان کسی که جانها را میگیرد یا در گرفتن جانها کمک میکند باید گرفت
  • آرش KR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 4
    چرا بلد نیستیم همه با هم در کنار هم با متقاعد مودبانه و عاری از تهمت و توهم بافی زندگی کنیم ما انسانیم امام که نیستیم عصمت و عاری از اشتباه و گناه باشیم یک بار در آینه درون خود بنگریم بعد از سجده چی ببنید ؟!
  • پیمان IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    خانم رياحي آیا پسر نوح را فراموش کردی؟
  • صادقی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    واقعا شرم آور که آدم در مورد چیزی که دانش ندار نظری بده لطفا در مورد سیاست دین فرهنگ تحقیق کنید بفهمید چیه بعد دلتون برای یه خائن وطن فروش بسوزه کسی که بوی از انسانیت نبرده باید بمیره فرق زیادی بین کسایی که از مال و جان عزیزشون گذشتن برای دفاع و کسانی مثل زم وطن فروشی کردن
  • ابوالفضل IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 1
    هرکسی بعنوان یک شهروند بعنوان یک ایرانی باید ازادباشدتانظرش رابیان کند واینکه نباید باکارها وحرف هایمان اب به اسیاب دشمن بریزیم درکل بنظرم اعدام خوب نیست میتوان به طرف حبس ابد داد تازنده باشه ولی نتونه فعالیت مجرمانه انجام بده
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    خانم حجار شما حق دارید اگر برادرت در یکی از بندکذاری ها واغتشاشات کشته می شد آنوقت نمی گفتید مرگ دست خداست بله مرگ دست خداست ولی اگر من ده نفر را به کشتن دهم ویا بکشم آنوقت هیچکس پس نباید از من بپرسد آنوقت جامعه ببین چه خواهد شد شما بهتر است پا از گلیم دراز نکنی و در موارد شرعی اطهار نظر نفرمایید علیرغم اینکه من شخصا بازی های شما ولحن صحبت شما را خیلی دوست دارم ولی از این اظهار نظر شما خوشم نیامد
  • احمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    ملت ایران یک بارچوب اعتماد بی جا خودشو به هنرمندان و سلبریتها خورد به نظر من هنرمندان کشور من جایی در سیاست ندارن روزگار ما مثل بازی در یک فیلم دروغین یا خیال پردازانه نیست دنیای واقعی هست من با اعدام موافق نیستم ولی با کسانی هم که با تحریک مردم باعث کشتار هموطنانم واسیب به جان و مال مردم کشورم میشوند نبایدبه هیچ عنوان در برابرشان کوتاه امد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    چرا نام واقعیش و نمیگید؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    وَ قَالَ علی (علیه السلام): الرَّاضِي بِفِعْلِ قَوْمٍ كَالدَّاخِلِ فِيهِ مَعَهُمْ، وَ عَلَى كُلِّ دَاخِلٍ فِي بَاطِلٍ إِثْمَانِ، إِثْمُ الْعَمَلِ بِهِ وَ إِثْمُ الرِّضَى بِه. و فرمود (ع): كسى كه از اعمال قومى خشنود باشد، گويى خود در داخل كارهاى آنان بوده است. بر هركس كه در مجلس فاسقان نشيند، دو گناه باشد، يكى، گناه آن كار كه مرتكب شده و يكى گناه خشنودى او به آن كار.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 1
    خیلی روح الله زم رو نمیشناسم که نظر بدم.اما تو گفتگوها باید با احترام برخورد کرد.ایران مال همه است
  • رویا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    همچین میگه انگار بقیه به مرگ کسی راضین جزاین!!!! این جاحرف ازپدرنیست از مردی هست که خاین به وطنه ومرگ یک ذهنه بیماره!!!! اگر می خواهی مطلبی بنویسی ازشهادت دانشمند ایران که توسط امثال این خاینین ترورشدن بنویس
  • رویا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    این قدر غذا بوده که به فکر سگ بودی!!!! می خواهی خودت رو مدرن نشون بدی احمق دیده میشی...... می تونستی اینو بنویسی یک غذا رو دونفری خوردیم یک غذا هم بخشیدیم به بچه انسان
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر کسانی که جان سلیمانیها وفخری زاده های ما رو با بی رحمی و مظلومیت گرفتند و لعنت خدا بر حامیانشان.دور نیست روزی که به سزای عمل خود برسند. چرا ناراحتی و ابراز همدردی و تسلیت خودتون رو درباره سردار دلها و شهدای هسته ای مون نگفتیدمگه اونها پدر و مادر نداشتن فقط زم پدر داشت.خدل لعنت کنه لعنت کنه تمام دشمنان اسلام و ایران رو.نمک میخورین نمک دون میشکنید تو ایران زندگی میکنید و طرف زم و دشمنان ما رو میگیرید.لعنت لعنت لعنت بر شما...
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    نه...همونه که در عکسی که با دوست پسر فرانسویش گرفته بود
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    7 0
    سلبریتی های بی دین و بی سواد لطفا در مسائلی که نمی دانید و جاهل محض هستین نظر ندین
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    21 0
    اولا خانم حجار بگوید اون کسانی که با تحریک واموزش ساخت بمب توسط زم در خیابانها شهید شدند جگر گوشه پدر ومادرشان نبودند ثانیا شما چرا برای ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده لال شدید ثالثا صدا وسیما مقصر است که به این وطن فروشان بی ظرفیت پر وبال میدهد
  • مهدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    خانم بازیگرفقط ز_ررر نزن باشه
  • مهدی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    ای کاش کتایون ریاحی در همان سریال واقعامی سوخت تا ازاین ضرها نزد
  • حکیمه IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    من یک زن ۶۰ ساله هستم سرم از سلبریتی در نمیاد فقط میدانم نانی که اقای زم میخورده حلال نبوده واز جیب بییتالمال مخوردند وبه فکر مردم فقیر نبودن وقتی دعوتی داشتند یک مشت ادم بی بندو بار سرسفرهشان بوده اگه درست رفتار میکردن همچین بچه ناخلفی تحویل جامعه نمیدادند درود بر سربازان گم نام امام زمان که همچین افراد ناخلفی را به سزای اعمالشان مرساند
  • احمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    اسم هنرمندوهنررولکه دارکردید.کسی که کمر به نابودی مردم وکشورش بسته باشه ،حکم اعدام خیلی براش کمه.....
  • US ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    زلیخا ی حیوون باز تو فقط به درد همون نقش زلیخا خائن میخوری باید با این ها برخورد کنه قوه قضاییه
  • مها IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    کسی نیست که بگه چه کسی نظر شمارا جویا شد؟! این انسانها تنها بر منزله احساسات و بدون تامل و نظاره بر همه ی جوانب حرف میزنن... بسیار کوته بینانه است که بازیگران ما از امتیاز دیده شدن به نحوی اسفناک استفاده میکنن خانم های محترم اگر توان قضاوت و فهم سیاسی دارین، لطف کنید مدرک گرفته و بعد چشم در خدمت شما هستیم!
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    خانوم‌سلبریتی درسته مرگ فرزند خیلی سخته حتی یه حیوون نمیتونه مرگ بچه اشو تحمل کنه اما...این اقا با جاسوسی و فساد باعث شد چندتا جوان هم وطنمون که خیلی هاشون هنوز خوب و بد رو تشخیص نمیدادند جونشون رو از دست بدن اونا که کشته شدن پدر مادر نداشتن عزیز خانواده نبودن اطلاعات و امنیت کشورمون براتون مهم‌نیست ؟؟؟؟
  • سعید کمانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 1
    یک مشت سلبریتی بی سواد دارن ب ما درس اسلام و تاریخ سیاسی میدن . شما ها فقط لاشخور های سیاسی _ هنری هستید .
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    اینها به زور روسری سر می کنن،هدفشون هم اینه امثالی مانند زم کاری کنن که اینا لخت وبرهنه بشن. درثانی پیامبر از حق خود کوتاه اومده ،نه از حق جامعه ومردم،این سبک سرها هر جای دین که به نفعشان باشد را میگن
  • حلما محسنی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    واقعا ادم متاسف میشه برای این دسته سلبریتی هایی که انقدر ضعف توجه دارن ...دست به هر کاری میزنن که دو نفر اونا رو ببینه ...خدا شفاشون بده حمایت از کسی که بچه های بی گناه رو به کشتن داده واقعا چقدر ادم میتونه حرام لقمه باشه
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    واقعا متاسفم
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    حیف این پول مملکت که بخورد بعضی از بازیگرا میره
  • امیر IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام و ادب.حرف صحیح ز زبان هر کس جاری شود خوب است.تسلیت به پدر یک فرد که فرزندش را از دست داده هیچ موردی ندارد.
  • محمود IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    خانم حجار و ریاحی دکتر فخری زاده هم خانواده داشت بچه داشت و شاید پدر و مادرش در قید حیات باشند بنظرتون نباید پیام تسلیت هم به این خانواده میگفتید.افرادی مثل شماها حیا رو خوردید آبرو رو قی کردید ناراحتیتون برای کسی که چندین ماه مملکت رو به آشوب کشید چه خون‌های که رو زمین ریخته نشد بخاطر این آقا،چه زیانهای که به مردم عادی وارد نشد نمی‌دونم شما واقعا از مسائل روز خبر ندارید یا خودتون رو زدید به .....خیلی اگه براتون ناراحت کنندس مرزهای مملکت باز میتونید تشریف ببرید افرادی مثل شماها از دشمن هم بدترید
  • احمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    یه مشت کور دل شدن راه بر و راه بلد شماها در گمراهی سرگردانید بی هنرانی که هر نقشی بازی میکنند تا گزندی به ارزشها برسانند
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 0
    برای تمدید گرین کارت لازم بود!!!!!
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    خانم حجار و ریاحی کاری که این شخص کرد خطایی نابخشودنیست کسی که همه هم میدادنن چه خطاهایی کرده اگه پدرش راست میگفت جلوشومیگرفت کسیکه وطن خودشو بفرشه به یه بیگانه این جرم نیست شماهادیگه چراپشت یه آدم وطن فروش دربیاین همین خودشماها تابه یه جایی رسیدین رفتین پشت به وطن کردین این آقاکم خیانت نکرد باعث لو رفتن سردارسلیمانی کیا بودن یکی مثل اینها بود بعدطرفشون میگرید واقعاً که هرکس خیانت کنه سزاورش اعدامه میخوادهرکی باشه خیانت خیانته ماهرچی چوب میخواریم ازخودیه یکیش همینه کم ضربه زدن حالا پشت همینها باشین خدالعنت کنه دشمنان ایران رو جاشم تو جهنمه جهمنم هم کم براش۲
  • Hamid IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    خاک برسرمیتراوکتایون وسایرهمفکران وطرفدارانشان،مسئول محترم صداوسیما لطفا درکشورشیعه وپیرو ائمه اطهار( ع) ننگ ابدی است ازاینگونه بازیگران که دست قطام را ازپشت بسته وغیرت وشرف خودرا وانهاده وازجاسوس وطن دفاع میکنند وبارفتارخودبی حجابی وبی حیایی را تبلیغ میکنند فیلم وسریال پخش گردد،اینگونه افرادجایشان زباله دانی است
  • حسن IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    بازیگرا غلط میکنن چیکاره مملکت هستن شهرت و زندگی راحت زده زیر دلشون نمیدونن اون سرباز بدبخت تو لب مرز با چراغ سبز همین آقایون و یا حتی با تحریک ایشون چقدر مصیبت میکشه و یا حتی داخل کشور که الان شلوار به تنمون سیخ واستاده و الا ۰۰۰
  • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    ناشناس 16:47 بازیگرا با پول خودشون بریز و بپاش دارن نه با پول بیت المال لازم نبود زیاد به مغزت فشار بیاری خیلی راحت باید تفاوتش رو می فهمیدی
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    شیطنت یعنی این که ندونی چه موقع باید رافت داشته باشی و چه موقع باید اقتدار داشته باشی. شیطنت موجب میشه که یه موقع قرآن سر نیزه کنی بگی ما با برادران دینیمون توی سپاه معاویه نمی جنگیم یه موقع الله اکبر بگی سر امام حسین را ببری بالای نیزه.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز بدون شک سلبریتی هایی که شوونات اسلامی را رعایت نمیکنند شباهت هایی بین خود و کسانی که علیه نظام اسلامی شمشیر از رو بستند پیدا کردند.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    این نادان رو بزرگش نکنید
  • DE ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    خانم ریاحی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و یا سیل‌زدگان خوزستان نه یک خط نوشت و نه یک کلمه حرف زد ولی به کشور سومالی!! سفر می‌کند و خاطراتش را با آب و تاب توضیح می‌دهد که مردم در آنجا چه بد زندگی میکنند و به اصطلاح ادای پرنسس دایانا را در می‌آورد ولی نقطه ی مشترک و پشت پرده حامی اینگونه سفرها جورج سوروس میلیاردر یهودی آمریکایی تبار معروف به پدر انقلاب‌های مخملی و رنگی است و امثال این سلبریتی ها هم جاده صاف کن های شورش در کشورهای زیر نظر جریان صهیونیزم هستند و اگر از این خطر به سادگی بگذریم خواهیم دید مانند لیبی و سوریه و اوکراین و بلاروس و دهها کشور دیگر چه بلایی سرمان خواهد آمد.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    اگر فقط یکبار قانون سفت و سخت با چند تا سلبریدی برخورد کنه اینا دیگه دو بخورند زر بزنند والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس