کد خبر 1154685
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه تنها راه جلب احترام جهانی قوی شدن است گفت: اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های مهم قدرت هر کشوری محسوب می‌شود و این دو عامل اساسی امنیت و احترام جهانی نسبت به هر ملتی است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی، بیان داشت: تنها راه جلب احترام جهانی نسبت به ملت ایران با توجه به دشمنی‌های فراوانی که وجود دارد قوی شدن است. زمانی که ما قوی شویم امنیت و احترام دیگر کشورها نسبت به ایران افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش محسن رضایی به شعرخوانی اردوغان در باکو

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های مهم قدرت هر کشوری محسوب می‌شود تاکید کرد: این دو عامل اساسی امنیت و احترام جهانی نسبت به هر ملتی است.

وی گفت: فرهنگ باعث پایداری در توسعه، تحکیم باورها و افزایش انرژی است و پیشرفت بدون فرهنگ ناپایدار خواهد بود؛ لذا هم عامل مقوم و هم عامل پایداری پیشرفت کشور است.

رهبر معظم انقلاب ۲۱ مهر سال جاری در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح فرمودند: امنیّت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیّت، همه‌ ارزش‌های مهمّ کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگرِ ارزش‌های مهم. بنابراین، حضور در این دانشگاه‌ها یک فرصت بسیار مهمّی است، یک کار بسیار باارزشی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 1
    به نظر من تنها راه کسب احترام جهانی عاقل شدن است . الان کشور کوچکی مثل عمان به خاطر رفتارهای عاقلانه حاکماتش از کشورهای قدرتمتدی مثل پاکستان و....بیشتر مورد احترام است.
  • صادق IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 15
    شما اگر رای می آوردید رئیس جمهور خوبی میشدی. درود بر شما
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    ایران باید قوی بشه تا سلطه نظام سلطه بشکنه الان کشور های بیشتر دست نشونده سلطه گران هستند ودر خط و مش آنها حرکت می کنند زمانی یوغ استعماری شکسته بشود بسیاری از کشورها از نظام های دیکتاتوری آزاد خواهند شد واین به نفع ایران خواهد بود
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    تنها راه ملت ایران قوی شدن است
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    تنها احترام جهانی مردمی بودن حکومت می باشد و مردمی بودن هم جز ساده زندگی کردن نیست .یعنی مسئولین باید اموال و دارایی خویش رابه مردم اعلام کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس