کد خبر 1154586
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
مجله اشپیگل ترامپ را «بازنده سال» معرفی کرد - کراپ‌شده

مجله آلمانی اشپیگل در گزارشی «دونالد ترامپ» را شخصیت بازنده سال توصیف کرد که در دوران وی هیچ چیزی شرایط عادی نداشته و ریاست جمهوری وی همان زمانی کهآغاز شد بدون هیچ نجابت و وقاری به پایان رسید.

به گزارش مشرق، نشریه آلمانی «اشپیگل» در گزارشی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید را «بازنده سال» توصیف کرد.

این اقدام نشریه آلمانی اشپیگل در همان روزی صورت گرفت که مجله تایم آمریکا «جو بایدن» و معاونش «کاملا هریس» را به عنوان «شخصیت سال» انتخاب کرد.

در گزارش مجله اشپیگل با اشاره به ترامپ به عنوان شخصیت بازنده سال، ‌آمده است که وی فردی است که هیچ دغدغه‌ای درباره کارهای مشترک نداشته و یک چیز برایش مهم بوده و آن «خودش» است.

در این گزارش آمده است: «هیچ چیزی در دوران ترامپ عادی نبوده و وی از قبول شکست خودداری می‌کند و به جای آن درباره تقلب گسترده در انتخابات صحبت می‌کند حال آنکه هیچ دلیلی برای آن ندارد. ریاست جمهوری ترامپ همان زمانی که آغاز شد بدون هیچ نجابت و وقاری به پایان رسید.»

نتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

این شکایت‌ها در حالی دنبال می‌شود که تاکنون نتایج انتخابات در تمامی ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    14 1
    نجابت و وقار رو خوب اومدى انصافاً ، اين حرومزاده هنوز هم خودشو به خريت ميزنه و نميفهمه باخته !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس