کد خبر 1154534
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
جاده درگز- قوچان بر اثر کولاک بسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه کوهستانی درگز- قوچان در شمال خراسان رضوی به دلیل کولاک شدید، عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح جاده تا اطلاع بعدی بسته شد.

به گزارش مشرق، ابراهیم نصری جمعه شب افزود: در حال حاضر بارش برف در حوزه راههای فریمان، خوشاب، باخرز، قوچان، کلات، چناران و آزادراه مشهد - باغچه و بزرگراه باغچه -نیشابور و بالعکس، تربت حیدریه - باغچه و جاده‌های  سبزوار - اسفراین، کاشمر- نیشابور، زاوه - فریمان، سرخس- مشهد و بالعکس، بجستان - فردوس و مشهد - کلات گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش باران در جاده های بجستان، بینالود (طرقبه - شاندیز)، رشتخوار و زاوه موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، پدیده مه گرفتگی در بیشتر گردنه‌ها و نقاط مه‌گیر استان به صورت فراگیر روی داده و دید افقی رانندگان در این مناطق محدود شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از روز چهارشنبه آغاز شده تا یکشنبه هفته پیش رو همراه با افت شدید دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس