کوشنر برای دیدار با بن‌سلمان و امیر قطر راهی منطقه می‌شود - کراپ‌شده

مشاور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که عادی‌سازی روابط عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی امری قطعی است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، آمریکا پس از اعلام توافق  مراکش با رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط، از قطعی بودن عادی‌سازی روابط این رژیم با عربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

اعلام عادی‌سازی روابط مراکش و اسرائیل توسط ترامپ

جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ گفت: عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل امری قطعی است و به زودی محقق خواهد شد.

دونالد ترامپ نیز ساعتی پیش با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که مغرب و رژیم صهیونیستی بر سر روابط دیپلماتیک کامل به توافق رسیده‌اند.

در این پیام توییتری آمده است: امروز پیشرفت تاریخی بزرگ دیگری روی داد! ۲ دوست بزرگ ما اسرائیل و پادشاهی مغرب بر سر روابط کامل دیپلماتیک به توافق دست یافتند؛ پیشرفت بزرگ دیگری در صلح خاورمیانه.

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که در ازای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حاکمیت مراکش بر صحرای غربی را به رسمیت می‌شناسد.

وی در توییت دیگری نوشت: امروز من بیانیه‌ای را امضا کردم که حاکمیت مراکش بر صحرای غربی را به رسمیت می‌شناسد. پیشنهاد خودمختاری جدی، معتبر و واقع‌گرایانه مراکش تنها مبنای یک راه حل منصفانه و یایدار برای صلح همیشگی و رفاه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    در خریت اطرافیان ترامپ همین بس که با این اقدامات لکه سیاه ابدی در کارنامه دولت ترامپ ثبت میکنند. تمام اقدامات امریکا در منطقه درنهایت به زیان خودش تمام شده و کمترین سودی حاصل نکرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس