کد خبر 1154249
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
دردنامه باشگاه ذوب‌ آهن درباره اتفاقات اخیر این تیم

باشگاه ذوب‌ آهن درخصوص اتفاقات اخیر این باشگاه بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه ذوب‌آهن پس از اتفاقات اخیر این باشگاه که منجر به حواشی زیادی در این تیم شد بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

بیشتر بخوانید:

آمار کرونایی‌های ذوب‌آهن کم شد

علم بهتر است یا ثروت؟

این موضوع کلیشه ای تمام معلمان انشاء بود. پارادوکسی پایان‌ناپذیر که امروز تغییر یافته، معلمان دیگر باید بگویند بنویسید: «در مسابقه نتیجه بهتر است یا اخلاق؟»

در عصر کرونازده، روزهای سختی را می‌گذرانیم؛ روزهایی که همه از همدلی می‌گویند و همراهی و حمایت از یکدیگر تا از این بحران بگذریم و اما انگار ورزش هم که خود مادر اخلاق و جوانمردی است کرونا گرفته است. فشار بر تیم ذوب آهن بسیار سنگین است، باید با کرونا دست و پنجه نرم کند و علاوه بر کرونا، فشار مسابقات را تحمل کند و در کنار همه این‌ها ناداوری‌ها را ببیند لبخند بزند و دم هم برنیاورد وگرنه باید تاوان بدهد. این‌ها همه را دلسرد و نگران کرده است؛ هر چند که مجموعه ذوب آهن و تیم فوتبال باشگاه در برابر همه این معضلات، امید، ایمان و تلاش را سرلوحه خود قرار داده است اما برخوردهایی احساسی و قهری با قضایا و مشکلات تیم ذوب آهن و کادر فنی با اخلاق تیم شرایط را دوچندان سخت نموده است.

به‌راستی اگر باشگاه یا فرد دیگری جز از تیم ذوب آهن بود آیا واکنش بهتری به این همه کم‌لطفی، فشار و از دست دادن امتیازات به‌واسطه اشتباهات داوری و تبعیض‌ها انجام می‌داد، آیا چنین برخورد شدیدی هم با آنها می‌شد؟ جای سوال است که آیا ذوبی‌ها حق اعتراض به شرایط را ندارند؛ آن هم بعد از چند بازی که حرف حسابشان به هیچ گوش شنوایی نرسید. با شرایط مشکل‌دار و حضور در مسابقه در حالی که برخی بازیکنان تیم خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارند در حالی که تیم دیگری فقط به دلیل ترس از کرونا مسابقه‌اش لغو می‌شود و بعد هم به‌خاطر دست گرمی و بدون توجه به منافع ملی و مشکلات احتمالی اصرار به برگزاری مسابقه‌اش با تیم ذوب آهن دارد.

بهتر بود به جای برخورد قهری با ذوب آهن، با دعوت از این افراد به درد دل آنها گوش می‌دادید و توجه ویژه‌ای به شرایط خاص پیش آمده برای تیم ذوب آهن اصفهان با بیش از ۵۰ سال حضور در میادین ورزشی می‌کردید. تیمی که سرلوحه کار و حضورش در میادین ورزشی اخلاق بوده و هست و هیچگاه جز به فوتبال پاک فکر نکرده است، قضاوت را در این زمینه به مردم شریف ایران، هواداران، کارشناسان و اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌سپاریم.

امیدواریم مسئولین مربوطه با نگاهی بازتر و دیدی وسیع‌تر و توجه به مفهوم اتحاد و همدلی که سرلوحه قانونی و بنیان اتحادیه‌ها و تشکیلات ورزش است به شرایط خاص باشگاه مردمی و با اخلاق ذوب آهن بنگرند. باشگاهی که جز با دید مثبت و وسیع مادر صنعت کشور، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی پا در عرصه ورزش کشور نگذاشته است. فراموش نکنیم با شرایط ویژه فعلی اکنون بیشتر به همدلی نیاز داریم تا برخورد قهری و بهترین راهکار همان اصل همیشگی ورزش، جوانمردی و ایجاد وفاق و همدلی است.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس