کد خبر 1154011
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
نگاهی به فرایند علمی ساخت واکسن‌ کرونا در دنیا/ واکسن‌ها چگونه به تایید نهایی می‌رسند؟

آمارهای اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش بیش از ۳ هزار نفری بوده است.

به گزارش مشرق، در حالی که دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات هنوز مشغول جنگ بر سر قدرت هستند، شمار تلفات روزانه بر اثر ابتلا به ویروس «کووید۱۹» در این کشور به شکل تصاعدی رو به افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳,۲۴۳  آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این رقم بیشترین مقدار خود از زمان شیوع این بیماری در این کشور است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۲۲۵,۴۴۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:

ابتلای جهانی به کرونا از ۶۹ میلیون نفر عبور کرد

مردم تبلیغات تور واکسن کرونا را باور نکنند

عکس/خش خش پاییز خس خس کرونا

تزریق واکسن کرونا فایزر در پی بروز حساسیت شدید متوقف شد

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۱۵,۸۲۰,۰۴۲ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۲۹۶,۶۹۸ تن افزایش یافت.

شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز» نیز ثبت بیشترین رکورد تلفات ویروس کرونا در آمریکا را تایید کرده و گزارش داد بیش از ۳ هزار نفر در یک روز گذشته جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.

این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا چند روز  هشدار داد در صورتی که خط سیر همه‌گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به آسانی از ۳۰۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که بامداد پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۶۹ میلیون نفر عبور کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس