روزهای آخر ترامپ در کاخ سفید و صف نظامیان آمریکاییِ در راه خانه!

دادستان دادگاه جنایی بین المللی اعلام کرد که تحقیقات اولیه درباره اتهام‌ جنایات جنگی علیه نظامیان انگلیس را مختومه اعلام خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  دادگاه جنایی بین المللی اعلام کرد که تحقیقات درباره اتهام‌ها علیه نظامیان انگلیس را مختومه اعلام خواهد کرد.

«فاتو بن‌سوده» دادستان این دادگاه بین المللی امروز چهارشنبه گفت که پرونده مذکور به سطح تحقیقات کامل نرسید و دفتر وی به این نتیجه رسیده است که مقامات انگلیس به این اتهام‌ها رسیدگی کرده‌اند.

نظامیان انگلیس متهم به ارتکاب جنایات جنگی در عراق شده‌اند. سال ۲۰۱۹ رادیو بی‌بی سی انگلیس و ساندی‌تایمز طی تحقیقاتی که با کمک یازده تن از محققان انگلیس انجام دادند، از وجود شواهد موثق در باره این جنایات‌ها خبر دادند که دولت وقت انگلیس و نیروهای مسلح به دنبال سر پوش گذاشتن بر این جنایت‌های جنگی بودند.

محققان مذکور در پرونده‌ها و مسائل مربوط به جنایت‌های نظامیان انگلیس در افغانستان و عراق تحقیق کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 0
    کاپیتولاسیون ولاغیر
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    3 0
    میمون صفت بی بی سی، برای خوشنامیش اقدام به نشر این خبر میکنه، ولی چون از زیر با سیاست عنگلیس هماهنگه و قطعا هیچ وقت کیفرخواستی در دادگاههای بین المللی علیه جنایات جنگی عنگلیس نمیشه، این خبر رو پوشش میده... ولی...! سگ نامیش مانده... من که هیچ شناختم اینها رو... هماهنگی رو نگاه کن فقط! هماهنگی ملل مسلمان رو هم! لاحول ولاقوةالا باللّه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس