کد خبر 1153648
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
خشم گریزمان از عملکرد بارسا مقابل یوونتوس

مهاجم بارسلونا به شدت از عملکردشان مقابل یوونتوس عصبانی بود و اعلام کرد که بازیکنان تیمش در همه چیز بد بودند.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب  در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل مغلوب یوونتوس شد و صدرنشینی اش را از دست داد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. آنتوان گریزمان به شدت از وضعیت تیمشان ناراحت بود و پس از بازی گفت: ما در سطح خود قرار نداشتیم. در نیمه نخست حریف از ما برتر بود. نبود اشتیاق، عملکرد مناسب و دفاع و حمله کردن دیده شد. همه چیز بد بود. در نیمه دوم زمانی که بازی ۳ بر صفر شده بود می توانستیم حمله کنیم اما ارزشی نداشت. 

مهاجم بارسلونا در ادامه اظهار کرد: چه کسی جز ما بازیکنان می تواند مقصر باشد. باید تلاش کرد و بهتر شد. باید بخواهید تا بتوانید رو به جلو حرکت کنید. اکنون باید بازی یکشنبه را با پیروزی به پایان برسانیم. چهره ما در دیدار برابر یوونتوس خیلی زشت بود. ما می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به اهدفمان برسیم چون در این تیم استعداد وجود دارد. باید تمرین کنیم و بدویم. متوقف شدن مانند نیمه نخست به دردمان نمی خورد. 

این بازیکن فرانسوی در پایان اظهار کرد: برایم فرقی نمی کند حریف چه تیمی باشد. باید نشان دهیم که می توانیم در لیگ قهرمانان پیروز شویم. شکست مقابل یوونتوس ضربه سختی بود اما برای اینکه همه چیز سر جایش قرار بگیرد خوب بود و باعث شد ما بیدار شویم. باید همه بازی ها را مهم دانست. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس