سعید قاسمی

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: برخی وی را دِق دادند. ان‌شاءالله ما بتوانیم مسیر او را ادامه دهیم و هرکس که در این مراسم حضور پیدا کرده است، یک مقدار از جرأت سردار «زارعی» درس بیاموزد.

به گزارش مشرق، سردار «سعید قاسمی» از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر سردار جانباز «علی‌اصغر زارعی»، با اشاره به درگذشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته‌ای یکی‌دو نفر از دوستان خود را در بهشت زهرا (س) تشییع می‌کنیم و خدا به‌خیر بگذراند؛ چراکه هرکدام از این عزیزان که می‌روند، کوله‌باری از تجربه و مبارزه را با خود می‌برند.

وی افزود: سردار «علی‌اصغر زارعی» به‌غیر از این‌که یک بسیجی قهرمان و جانباز بود، یک انسان متفکر، نخبه و مدیر انقلابی بود و در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در مقابل برخی جریان‌های غرب‌گرا در مجلس ایستاد و گریه او در این راستا، معروف است؛ چراکه با بصیرتی که داشت، این روزها را می‌دید.

سردار «قاسمی» با اشاره به این‌که همه ما روزی از این دنیا رفتنی هستیم، تصریح کرد: برخی افراد مانند سردار «علی‌اصغر زارعی» ساده‌ زندگی کرده و از دنیا می‌روند و در مقابل نیز برخی دیگر، علی‌رغم این‌که پاداش‌های نجومی می‌گیرند، آرزوی رسیدن به مقام‌های بالاتر دنیوی را در سر می‌پرورانند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خدمات سردار «علی‌اصغر زارعی» به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برخی وی را دِق دادند. ان‌شاءالله ما بتوانیم مسیر او را ادامه دهیم و هرکس که در این مراسم حضور پیدا کرده است، یک مقدار از جرأت سردار «زارعی» درس بیاموزد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس