نیروی دریایی ارتش خلیج فارس کشتی نمایه

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای مسلح و مجموعه دفاعی نشان دادند که با حداقل اعتبارات سعی کردند، بهترین دستاوردها را با عزم جهادی تامین کنند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار مجید مقصودی، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه تجهیزات بخش مهم، عمده و تأثیرگذار حوزه دفاع در کنار بخش نیروی انسانی است، گفت: مجموعه دفاعی کشور اعم از صنایع دفاعی، نیروهای مسلح و تمامی فعالان بخش دفاع که تحقیقات انجام می‌دهند به ویژه با ورود به ساخت محصولات دفاعی نشان دادند نه تنها تحریم‌ها هیچ اثری ندارد، حتی محدودیت اعتباراتی با وجود نقش تسهیل‌کننده اعتبارات در اجرای فرایندها، هم زیاد دست و پای ما را در مسیر تولید و ساخت محصولات دفاعی نخواهد بست.

بیشتر بخوانید:

دریادار تنگسیری: سپاه و ارتش هر ابرقدرتی را در دریا به کرنش وا می‌دارند

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: نیروهای مسلح و مجموعه دفاعی نشان دادند که با حداقل اعتبارات سعی کردند، بهترین دستاوردها و آنچه را که نیاز دفاع از کشور و نظام است، با تلاش و عزم جهادی تأمین کنند.

بیشتر بخوانید:

«پادشاه دریا» به جنگ زیردریایی‌های فرامنطقه‌ای می‌رود/ چشمان جدید زیر آبی برای هدایت دقیق اژدرها به سمت دشمن+فیلم

مقصودی تصریح کرد: ان‌شاءالله با حمایت‌های وزارت دفاع این کار با سیاست‌های در پیش گرفته شده تأثیرات مثبتی خواهد داشت، هیچ مشکل و ضعفی در مورد تأمین تجهیزات و محصولات دفاعی در قالب سیستم‌ها و سامانه‌های دفاعی نداریم.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با اشاره به الحاق ناوشکن «دنا» در آینده به صنعت دفاعی کشور، محصولات دفاعی نیروهای مسلح و وزارت دفاع را ساخته، طراحی شده و تبلور روح همت، عزم جهادی و واژه «ما می‌توانیم» برشمرد و اضافه کرد: متخصصان، نخبگان، جوانان، مخترعان و مبتکران ما نشان دادند، چیزی را که خواستیم بدست آوردیم.

مقصودی اظهار داشت:  هر محصول دفاعی مثل ناو شکن «دنا» با حرکت در آب‌های بین‌المللی غرورآفرین و مایه افتخار تک تک ملت ایران است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TW ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    8 1
    چیز قابل افتخاری نیست که بودجه دفاعی ما برای حراست از منافع ملی انقدر کم! با این بودجه حتی نمیشه به فکر نوسازی فرسوده ها باشیم
  • مهران IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    حضور زیر دریای های کشورهای متخاصم در خلیج فارس یبشتر یک فرصت است برای تکمیل پروژه#انتقام_سخت . همچنین نصب تجهیزات پایش تردد زیر آبی در کف دریا در مناطق عبور زیر دریایها فکر خوبیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس