کد خبر 1153058
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶

به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص اقدام آمریکا برای ممانعت از ورود واکسن کرونا به ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در تاریخ خواهند نوشت، در اوج عالمگیری کرونا که صدها هزار ایرانی بیمار شدند و چند ده هزار ایرانی دیگر جان باختند، امریکا راه انتقال واکسن به ایران را سد کرد.

این مبارزه با یک حکومت نیست، جنگ با یک ملت است.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    12 6
    آمریکا در واقع تابع دستورات یهود بین المللی است و اطاعت امر می‌کند ، دشمنی آشکار با ایرانیان در چنین شرایطی که کرونا ویروس جان چندین هزار تن ایرانی را تا کنون گرفته ایجاد مانع برای دسترسی به واکسن این ویروس مهلک یعنی نسل کشی ایرانیان ! قطعا" دانشمندان ایران واکسن این ویروس رو خواهند ساخت اگر مورد ترور یهودیان صهیونیسم و غربی ها قرار نگیرند !
  • وطن پرست DE ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 5
    خب خبرش رو اعلام نمی کردند. مگه همین امریکا جلو واردات دارو های ضد کرونا رو به کشور نگرفت؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    6 3
    برای شناخت دشمن فیلم سینمایی یتیم خانه ایران را باید دوباره دید.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 0
      رئیس رژیم صهیونیستی دوست بایدن است. خدا دوست های بایدن را لعنت کند که به مردم کشورمان لطمه می زنند.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    4 9
    ولی انصاف هم خوب چیزیه هم اینکه بهشان مرگ بر امریکا میگیم هم اینکه ازشون میخوایم واکسنی که خودشون ساختند رو به ما بفروشند. مال خودشونه نمیفروشن لازم به توضیح اینکه خواهرم تازه از کرونا مرحوم شده و درد از دست دادن عزیز هم خوب میدونم . ولی ادم باید ازاده باشه. چطوره هم باهاش دشمنی میکنیم (حالا به هر دلیل) هم انتظار ترحم و معامله کردن باهاش را داریم؟
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      1 1
      ما ایرانیان از کسی انتظار ترحم نداریم ! خصوصا" از دشمنان این ملت و سرزمین ! واکسن این بیماری و، ویروس مهلک را هم قطعا" دانشمندان ایرانی در داخل تولید خواهند کرد اگر توسط دشمنان ایران ترور و به شهادت نرسند ! دوست گرامی اگر هم ایرانیان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند مربوط به همین چهل سال اخیر میباشد، توصیه میکنم تاریخ مطالعه کنید دشمنی آمریکا و غرب با ایران و ایرانیان رو بررسی بفرمایید حداقل همین تاریخ معاصر از اشغال ایران در جنگ جهانی دوم توسط غربی ها و آمریکایی ها تا کودتای 28 مرداد آمریکا و ... توطئه های مختلف و نهایتا" جنگ تحمیلی 8 ساله و تحریم های ناجوانمردانه غرب و آمریکا علیه ایران .... خیر دوست من شما شعار مرگ بر آمریکا را شنیدی ولی دشمنی آمریکا و غرب با ایرانیان رو متوجه نشدی و ندیدی ؟.!!!
    • جویا IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 1
      با شعور !!! یک عمر است دعوا سر همینه ، اون میگه استقلال کشورت رو بده نون بگیر ، این ور هم میگه رو پای خودم بایستم بهتره که عزت کشورم خدشه دار بشه ، بعد از چهل سال فهمیدنش خیلی سخت نیست ، دلبندم !
    • فرزند میهن iran IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 1
      از دشمن انتظار ترحم نداریم ! شما دچار سوتفاهم شدی دوست ساده لوح من ! تاریخ بخوانید تا متوجه دشمنی کشورهای غربی با ایران شوید ، داستان دشمنی غرب با ایران چیزی است به وسعت تاریخ ... از دوران ایران باستان تا ایران امروز .. فقط روزگارانی در دوران باستان یونان و روم بوستان نمایندگان غرب و دشمن ایرانیان بودند در چند قرن اخیر انگلیس و آمریکا نماینده غرب و ادامه همان دشمنی با ایران و ایرانیان ... تاریخ بخوانید دوست ساده لوح من ! پاینده ایران
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 1
      اگه آزاده بودی که شعور جنابعالی میرسید به اینکه ما با آمریکا هیچ دشمنی ای نداشتیم تا اینکه با کودتا و چپاول و تحریم و تحریک همسایگان به جنگ و خرابکاریعای متعددش در امور ایران مواجه شدیم، بله شعور نعمت گرانبهاییه
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      1 1
      انصاف؟ الان شما انصاف داری؟ ما در آمریکا کودتا کردیم؟ ما از آمریکاییها حق توحش گرفتیم؟ ما یک دولت دست نشانده در آمریکا روی کار آوردیم؟ ما کاپیتولاسیون در آمریکا تصویب کردیم؟ ما در آمریکا اقدام به کودتا بعد از انقلاب کردیم؟ ما کشورهای همسایه آمریکا رو علیه اش تحریک به جنگ کردیم؟ ما آمریکا رو تحریم کردیم؟ انصاف؟ واقعا؟
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 1
    البته حکومت ایران همان ملت هستند در ایران قدرت همه مردم ایران است - هر فتار زشت با ملت و حکومت جدا ی از ملت نیست ملت همان حکومت است حکومت هم همان دولت است این وآزه بازی حکومت و ملت یا ملت و حکومت برای رمز شکاف و دوئیت است
  • حمید IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 1
    خاءنین و غرب زده ها از خواب سنگین و غربزدگی بیرون بیایند،آیا این هم مسءله موشکی وهسته ای ربط داره!!!
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • میثم IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 1
    سلام. در جواب مخاطب ۲۳:۰۵ که از امریکا حمایت کرده! تادیروز غربزده ها میگفتن تحریم دارویی دروغه!! امروز اما با وقاهت یهو ماله کش اقدامات خلاف حقوق بین الملل امریکا شدن! درثانی حماقت هم حدی داره. طبق گفته دکتر نمکی ما از فرانسه خریدیم اورویم اسپانیا اما امریکاییا جلوی انتقالشو گرفتن!!
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • RO ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    3 1
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس