به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی مرزوبوم روایت شهید همت از کمک های خارجی به عراق در جنگ به نقل از کتاب کوهستان آتش را منتشر کرد.

از راه رسیدن شهریور سال ۶۲ و ایام حج تمتع، فرصت مناسبی را فراهم آورد تا محمدابراهیم همت در جریان یک  سخنرانی روشنگرانه در روز  عید قربان در اردوگاه قلاجه با رزمندگان لشکر صحبت کند:

⁩ امروز، همه قوای استبداد منطقه ای و استعمار غربی و شرقی عالم، در برابر ماصف آرایی کرده اند: آمریکا، انگلیس، فرانسه، شوروی، عربستان، کویت، قطر، امارات، سودان، اردن، یمن و مراکش در میدان حمایت از شیطان زمان؛ صدام، تجمع کرده اند و جمعشان ، جمع است.

⁦آنان در روزهای اول جنگ، این طور بی محابا، دستشان را رونمی کردند. آمریکا در خفا به سود صدام کار می کرد، اما الان از روی ناچاری و برای جلوگیری از سقوط صدام - یا به تعبیر خودشان؛ پهلوی ثانی خاورمیانه - آمریکایی ها و سایرین، وحشت زده میگویند ما هم در جبهه عراق حضور داریم. یواش یواش، آمریکا دارد می گوید ما به صدام کمک می کنیم

⁦⁩ بیش از هزار و پانصد نفر مستشار نظامی مصری، به عنوان نماینده متحد عمده عربی آمریکا، الان در ارتش صدام حضور دارند، آمریکای جنایتکار، فرانسه نابه کار و انگلیس خبیث که نمی آیند یکباره و بالصراحه اعتراف کنند ما در جبهه صدام حضور داریم!

⁦⁩ از همان ماه های اول شروع جنگ به بعد، ما از حضور جنگنده های پیشرفته میراژ اف ۱ فرانسوی در ارتش صدام خبرداشتیم. آن هم در شرایطی که هیچ خلبان عراقی، تجربه پرواز با این جت های مدرن را نداشت. فرانسوی ها دارند مدام موشکهای گزوسه را می دهند تا بعثی ها با شلیک آنها از بندر فاو، کشتی های حامل نفت خام ما را در ترمینال نفتی جزیره خارک، هدف قرار بدهند و منهدم کنند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    6 0
    فحش به همه کشورها دادن اما سه دولت خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی با این سه کشور برای مذاکره دوان دوان دویدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس