کد خبر 1152819
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
صلاح ۶۵ بازی کمتر از رونالدو به رکورد او رسید

محمد صلاح به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در لیگ برتر انگلیس رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه به دیدار ولورهمپتون رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر حریف خود را شکست داد .

محمد صلاح مصری اولین گل بازی را برای تیمش به ثمر رساند.  او از اشتباه کودی در این دیدار استفاده کرد و توانست تیمش را به گل برساند تا لیورپول از سایر مدعیان قهرمانی عقب نیفتد. مهاجم مصری با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود در لیگ برتر انگلیس را به عدد ۸۴ رساند تا با رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد برابری کند. 

بیشتر بخوانید:

برد پرگل لیورپول و خط و نشان برای مدعیان

البته صلاح خیلی زودتر از رونالدو به این رکورد رسید. مهاجم پرتغالی در ۱۹۶ بازی موفق به زدن این تعداد گل شده است ولی مهاجم لیورپول توانست در  ۱۳۱ بازی این تعداد گل را برای لیورپول به ثمر برساند.

صلاح از زمان حضور در لیورپول توانسته است افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام جهانی باشگاه ها را با این تیم به دست بیاورد. تیم او باید در ادامه در لیگ قهرمانان در دیداری تشریفاتی به دیدار میتیلند دانمارک برود و سپس در خانه فولام دیدار خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    زبان در آوردن خوب نیست
  • فاطمه IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    خب خسته نباشه . رونالدو اوایلی که حرفه ای شده بود تونسته به رکورد دست پیدا کنه . صلاح بعد از چندین سال بازی حرفه ای واقعا خسته نباشه . قطعا صلاح یکی از بهترین بازیکنان ی حال حاضر فوتباله ولی نکته ی مهم اینه که نباید مسی و رونالدو رو که دو تا ابر ستاره آن با بقیه مقایسه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس