کد خبر 1152808
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کشتی‌گیر نوجوان پس از شکست قهرمان جهان: از اسم حریف نترسیدم

کشتی گیر ۱۹ ساله مازندرانی بعد از شکست قهرمان  جهان گفت: از اسم حریف نترسیدم و فقط برای برد به میدان رفتم.

به گزارش مشرق، کیان محمودجانلو درباره رقم زدن نتیجه ای دور از انتظار در لیگ کشتی آزاد و پیروزی برابر بکا لومتادزه قهرمان گرجستانی رقابت های جهانی ۲۰۱۹، اظهار کرد: هیچ ترسی از اسم حریفم نداشتم و فقط به دنبال شکست او بودم. به میدان رفتم و فقط هدفم این بود که کشتی خودم را بگیرم.

آزادکار مازندرانی تیم فرش ایران، افزود: هر چه کشتی جلوتر رفت بدن حریفم تحلیل رفت و من سرحال تر شدم و توانستم با نیروی بیشتر او را شکست دهم. به حرف مربیانم گوش کردم و سعی کردم بدون واهمه از حریف کشتی بگیرم. او هم نمی خواست بازنده باشد و امتیازات زیادی رد و بدل شد اما در نهایت با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ پیروز شدم. 

بیشتر بخوانید:

نتیجه عجیب در لیگ کشتی آزاد/ شکست سنگین قهرمان جهان برابر نوجوان ۱۹ ساله!

آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم فرش ایران، درباره احساس خود بعد از کسب این پیروزی، خاطرنشان کرد: وقتی کشتی تمام شد و حریفم را شکست دادم واقعا خوشحال بودم، البته هدف های بزرگی در کشتی دارم و تازه اول راه هستم.

 وی درباره عناوین خود گفت: از گلوگاه مازندران هستم و ۷ سال است کشتی می گیرم. عضو تیم ملی نوجوانان هم بوده ام. در بهشهر تمرین می کنم اما نزدیک یکسال است بخاطر شیوع کرونا باشگاه تعطیل شده است. دوست دارم با تلاش زیاد قهرمان جهان و المپیک شوم و جا پای بزرگان کشتی ایران و جهان بگذارم.

در جریان یکی از مبارزه های جذاب دور برگشت لیگ کشتی آزاد و در مصاف تیم های فرش ایران و شهدای زنجان در وزن ۶۱ کیلوگرم، بکا لومتادزه کشتی گیر گرجستانی و عنوان دار تیم فرش ایران که سال گذشته در رقابت های جهانی قزاقستان موفق به کسب مدال طلای جهان شده بود، برابر کیان محمودجانلو کشتی گیر ۱۹ ساله  و گمنام ماندرانی در یک کشتی پر افت و خیز با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ شکست خورد تا یکی از نتایج دور از انتظار این مسابقات رقم بخورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مبین میرزائی IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 1
    بهتر نیست بجای گمنام بزنید، جویای نام
  • محمدحسن IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    هردورو زدید عضو تیم فرش ایران.نمیشه که دوتا هم تیمی مسابقه بدن. یکیشون واسه تیم شهدای زنجان هست
  • رضا اسدی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    کیان ممود جانلو پسر خاله منه خیلی دوسش دارم و برای برد رفت به میدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس