کد خبر 1152488
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۱۶

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ریخته‌گری ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران و برق و انرژی پیوند گستر پارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۳۲هزار و ۴۲۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳هزار و ۱۰۶واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۳۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۵هزار و ۹۰۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

باید به تصمیمات اشتباه در بورس پایان داد

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع ریخته‌گری ایران، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های آلومراد، بانک سینا و ایران تایر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴میلیارد و ۴۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۴میلیارد تومان در ۱۱۱۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۹۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران، برق و انرژی پیوند گستر پارس و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، کشاورزی و دامپروری بینالود و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس