همه ضربات ما علیه دشمن قابل گفتن نیست/ نهادهای امنیتی تضعیف نشوند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به اهداف و منافع دشمن در عرصه‌های مختلف ضربه می‌زنیم که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست و در مقابل آنها هم ضربه می‌زنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به مسائل مطرح شده بعد از شهادت شهید فخری‌زاده، اظهار داشت: همه جریان‌های سیاسی کشور در مسائل استراتژیک و راهبردی نظام می‌بایست خط را از مقام معظم رهبری بگیرند اما متاسفانه اینگونه نیست و آن تبعیت از رهبری به صورت شایسته و کامل وجود ندارد البته ادعای تبعیت و پیروی وجود دارد اما در عمل برخلاف آن عمل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۴ هدف راهبردی مجلس در تصویب قانون لغو تحریم‌ها

وی ادامه داد: در شهادت شهید فخری‌زاده دشمن ناجوانمردانه و بزدلانه یک دانشمند هسته‌ای و دفاعی را از ما گرفت و توانست موفقیتی کسب کند، این یعنی جنگ است، ما در جنگ به سر می‌بریم و حتی همین الان نیز با صهیونیست‌ها و آمریکا در جنگ نرم، نیمه سخت و سخت هستیم و حتی جنگ‌های ترکیبی و سایبری هم وجود دارد و نمی‌شود منکر این چالش و درگیری مستمر و در ابعاد مختلف بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جنگ، زد و خورد دارد یعنی ما به اهداف و منافع آنها در عرصه‌های مختلف ضربه می‌زنیم که بسیاری از آنها قابل گفتن نیست و در مقابل نیز آنها هم ضربه می‌زنند. مثل ۸ سال دفاع مقدس که ما عملیاتی مانند کربلای چهار، کربلای پنج و والفجر هشت یا داستان مهران را داریم جنگ دوطرفه است. پیامبر اکرم (ص) نیز اگر جنگ احد دارد جنگ‌هایی مانند جنگ بدر و احزاب و فتح مکه را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل چقدر انتقام ترور شهید فخری زاده را جدی گرفته است؟!

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه با اشاره به جریان رسانه‌ای که بعد از شهادت شهید محسن فخری‌زاده برای ضعیف جلوه دادن سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور دنبال شد گفت: ما در یک جنگ تمام عیار هستیم و در جنگی در این سطح زد و خورد وجود دارد اما متاسفانه برخی این مسائل بدیهی را درک نمی‌کنند و تا هر توفیق ظاهری و سطحی به هر دلیلی برای دشمن پیدا می‌شود شروع به تضعیف نهادهای انقلابی، امنیتی و اطلاعاتی و عقده گشایی می‌کنند، این خط مشخص است که خط دشمن و صهیونیست است که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور را زیر سوال می‌برند و دشمن را بسیار مقتدر جلوه می‌دهند، آنها می‌خواهند نهادهای امنیتی کشور را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: خط دیگری که بعد از شهید محسن فخری زاده در برخی رسانه‌ها دنبال شد درباره سوابق و مواضع این شهید عزیز بود که آیا برجامی هست یا نیست، یک عده می‌گویند موافق برجام بوده و عده‌ای دیگر او را مخالف برجام می‌نامند این خط نیز خط غلطی است. این شهید در این نظام و در سایه ولایت زندگی می‌کرده او تابع محض ولایت فقیه بود در این نظام اگر برجام و هر اتفاقی مطابق و یا مخالف میل ما تحت امر مقام معظم رهبری بوده اگر خواست ایشان به صورت کامل در برجام تامین نشد اما این اتفاق و شهادت این دانشمند نباید بهانه‌ای برای این شود که بخواهیم کشور را دچار دو قطبی برجام و ضد برجام کنیم. برجام محصول نظام بود اگرچه به شرایط و خواست مقام معظم رهبری عمل نشد که آن بحث دیگری است اما کلیت برجام تصمیم نظام بود و دو قطبی کردن جامعه به این بهانه نیز مخالف اندیشه و خواست مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در پیام خودشان دو توصیه یا مطالبه داشتند، توصیه اول پیگیری عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده است و توصیه دوم ایشان ادامه دادن راه شهید فخری‌زاده در عرصه‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی بود. اگر ما بدون احساسات، هیجان، غفلت به صحنه نگاه کنیم باید بفهمیم در میدان جنگ نگاه ما باید به علمدار و پرچم دار و فرمانده‌مان باشد و ببینیم با انگشتان خود کجا را نشان می‌دهد و چه چیزی را هدف قرار داده است، همه انرژی و وجود ما باید متوجه نقطه و هدفی باشد که رهبر معظم انقلاب نشان ما می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • مجید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    7 3
    شما یه گوش مالی به این جماعت هار بدید ما به بقیش کاری نداری وقتی ببینی وزیر اسرائیل گند گند حرف میزنه خدا شاهده قابل تحمل نیست یه کسی که هنوز هیچ کس آدم حسابشون نکرده
  • علی US ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 2
    پس تا اخر عمرمان ما باید به انها ضربه بزنیم و انها هم به ما ضربه بزنند ؟یک دور باطل.ایا خرد وعقل چنین اجازهای به ما میدهد
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      نه شما وایسا یه سره بزنن تو سرت، آدم باغیرت عکس العمل مناسب و درخور نشون میده،اگر دستور اسلام و قرآن رو دراین باره قبول ندارید، ملی گرایی و وطن پرستی هم همین رو میگه.
    • خلیج پارس iran IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      نظرتون چیه ما فقط تماشاچی و نظاره گر باشیم ؟ صهیونیست های شرور و تروریست بر علیه ما خرابکاری و ترور کنند ؟ دانشمندان ما رو ترور کنند بزرگان ما رو ترور کنند در صنعت هسته ای ما اخلال ایجاد کنند ما از روی خرد نظاره گر و تماشاچی باشیم !!!!! نه خیر دوست گرامی اگر یکی زدن ما باید دو تا سیلی بزنیم .. این قوم شرور اگر احساس آرامش و امنیت کنند گستاخ تر و ، هارتر خواهند شد .. باید پاسخ قاطع و محکم دریافت کنند بیاری یزدان ..
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 3
    مثل اونا بزنید ک صداش عالم گیر بشه
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    5 3
    همان صداش عالم گیر بشه که انکاری درکار نباشه
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      کاملا" با شما موافقم .. بیاری خدا .. انشاالله
  • ایرانی باغیرت IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    نا چه ضربه ای به آنها زدیم.فقط یکیشو.بگو بقیه.هیچی.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      0 1
      عین الاجسد_گلوبال هاوک_نابودی داعش از سوریه و عراق_
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      بزرگترین ضربه ای که ما تا کنون به صهیونیست های غاصب و جاه طلب زدیم همین بس که چهار دهه است مانع پیشروی و تحقق رویای نیل تا فرات صهیونیست ها بوده ایم ! اگر ایران نبود رژیم جاه طلب اسرائیل کل منطقه رو بلعیده بود و نام اسرائیل گذاشته بود .. پاسخ ترور را هم خواهیم داد ..
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    حاج آقا هر چه فریاد دارید سر امریکا بزنید. کی و کجا برجام کلیت نظام بود. ترور سردار سلیمانی و فخری زاده موفقیت سطحی برای دشمن نبود. ضمنا ما پیرو آن فرماندهی هستیم که به ما یاد داد دوره بزن در رو تمام شده، یکی بزنی ده تا خوردی.
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    2 2
    هر چی آقا بگن همون کار باید انجام بشه نه کم ونه بیش.خالبر سر دولت اگه گوششون به حرف رهبر بود الان ابرقدرتی بودیم تو دنیا.
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    3 0
    همه فرمایشات جنابعالی درست ومتین،ولی دراین مقوله وبرهه از زمان ان شاءالله باید ضربتی حیدری وقاطع وخیبرشکن بر قلب رژیم غاصب صهیونیستی واردشودتا علاوه برتحمیل تلفات بسیارسنگین وغیرقابل انکارجانی ومالی،رسما مسئولیت آن نیز اعلام وپذیرفته شود!
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      رژیم تروریست اسرائیل سالها و دهه هاست در سطح جهان و منطقه و ایران ما خرابکاری و ترور انجام داده و هیچگاه مسئولیت این ترورها رو مستقیما" بر عهده نگرفته ... ما باید انتقام سخت و دردناکی از صهیونیست ها بگیریم که در یاد و خاطره سران رژیم اسرائیل باقی بماند ولی لزومی نداره قبول مسولیت کنیم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس