کد خبر 1152060
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های بیمه البرز، کشاورزی و دامپروری مگسال و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره و برق و انرژی پیوند گستر پارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۱۹هزار و ۷۳۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۹۰هزار و ۷۱۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۲۶۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۵۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وضعیت بورس در سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بیمه البرز، کشاورزی و دامپروری مگسال و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس الکتریک، فرآورده‌های نسوز پارس و تولیدی کاشی تکسرام بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۶۵میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۴۲۴میلیارد تومان در ۷۸۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۸۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، برق و انرژی پیوند گستر پارس و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، پالایش نفت لاوان و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس