کد خبر 1151966
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
استقلال برای پیروزی برنامه نداشت/ فکری باید ترکیب را تغییر دهد

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برنامه ای برای برد برابر پیکان نداشتند، گفت: این تیم فقط در ۱۰ دقیقه پایانی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی مهاجم سابق استقلال در خصوص تساوی استقلال برابر پیکان از هفته چهارم لیگ برتر گفت: انتظار بیشتری از استقلال داشتیم و فکر می‌کردیم این تیم هرچه از زمان بازی‌ها می‌گذرد، بهتر و بهتر خواهد شد اما متأسفانه آبی پوشان نتوانستند در این هفته انتظارات هواداران را برآورده کنند.

وی افزود: استقلال تا دقایق پایانی برنامه خاصی برای گل زنی نداشت. اگرچه هم پیکان تدافعی بازی کرد و هم کیفیت زمین نامناسب بود اما این دلیل نمی‌شود که استقلال نتواند تغییر برنامه داده تا به گل برسد.

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: در ۱۰ دقیقه پایانی استقلال فشار زیادی بر روی دروازه پیکان آورد اما فکر می‌کنم زمان زیاد نبود و اگر این فشار از دقایق ابتدایی صورت می‌گرفت به طور حتم استقلال می‌توانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای استقلال؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

وی در مورد انتقاداتی که از فکری در مورد ترکیب این تیم گرفته می‌شود گفت: چند بازیکن استقلال مثل مرادی و مهدی پور را هنوز در بازی‌های این چهار هفته ندیدیم. خیلی‌ها اعتقاد دارند که مهدی پور می‌تواند جای علی کریمی را در استقلال بگیرد اما دلیل اینکه این دو بازیکن هنوز یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده‌اند را فکری باید جواب بدهد. بهتر است او در این مورد شفاف صحبت کند اگر آماده نیستند یا دچار مصدومیت هستند، عنوان کنند تا هواداران بدانند که شرایط تیمشان چگونه است.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: در چند سالی که گذشت استقلال به دلیل همین امتیاز از دست دادن‌های ابتدای فصل بود که نتوانست به قهرمانی دست پیدا کند. اگر چه هنوز استقلال در بالای جدول است اما هر امتیازی که از دست می‌دهد می‌تواند موقعیت آبی پوشان را برای قهرمانی به خطر بیندازد.

مهاجم سابق استقلال در مورد دیدار دوشنبه هفته آینده استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این بازی در زمین باکیفیت ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. فکری باید در ترکیب اصلی تیمش تغییر ایجاد کند تا بتواند این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و همچنان در بالای جدول باقی بماند. در غیر این صورت کار برای آبی پوشان سخت خواهد شد و هواداران هم کادر فنی را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم صنعت نفت برای کسب یک امتیاز به تهران خواهد آمد اما فکری باید با یک برنامه ریزی دقیق و بازگرداندن آرامش به اردوی تیم و تغییرات اساسی در ترکیب تیم، برنده این دیدار باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس