فنونی‌زاده: شهر خودرو مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: شهر خودرو با اینکه مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی داشت اما در زمین مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و اسیر قدرت قرمزپوشان شد.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده اظهار داشت: در نیمه نخست دیدار با شهرخودرو، پرسپولیس نتوانست نمایش خوبی را به اجرا بگذارد اما در وقت دوم جریان مسابقه به طور کلی تغییر پیدا کرد.

وی افزود:شهر خودرو با اینکه مقابل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی داشت اما در زمین مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و اسیر قدرت قرمزپوشان شد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: رمضانی در این مسابقه ۲ فرصت گل‌زنی به دست آورد اما نتوانست بهره لازم را از آن ببرد. او باید قدر فرصت‌هایی که در پرسپولیس به میدان می‌رود بداند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: شهر خودرو در این مسابقه حتی یک فرصت گل‌زنی نداشت و این نشان می‌دهد خط دفاعی پرسپولیس عملکرد عالی داشت.

وی تاکید کرد: محمدمهدی‌خانی در دقایقی که فرصت حضور در میدان را پیدا کرد ثابت کرد در ادامه راه می‌تواند کمک زیادی به خط حمله پرسپولیس کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: اگر موقعیت‌های پرسپولیس در این بازی تبدیل به گل می‌شد شاگردان یحیی‌ گل محمدی با اختلاف زیادی به برتری می‌رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس