کد خبر 1151759
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
ستاره لیگ برتر از بندر ماهشهر می آید/ سی ساله صد درصدی

طالب ریکانی زننده هر چهار گل این فصل صنعت نفت در لیگ بوده و به تنهایی هفت امتیاز برای تیمش به ارمغان آورده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال صنعت نفت در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود ذوب آهن بگذرد و با هفت امتیاز در رده پنج قرار بگیرد.

ستاره بی بدیل صنعت نفت در این فصل طالب ریکانی بوده است. کاپیتان سی ساله آبادانی ها با وجود پیشنهاداتی که داشت مانند اکثر ستاره های تیم نفت را ترک نکرد و ماند تا تیمش را نجات دهد. او در همین چهار هفته هم درخشش فوق العاده ای داشته و به نوعی بهترین بازیکن لیگ بوده است.

بیشتر بخوانید:

نکاتی تلخ از هفته سوم لیگ برتر

صنعت نفت در این فصل چهار گل زده که هر چهار گل در نیمه دوم و همگی توسط ریکانی زده شده است. ستاره صنعت نفت سه گل از چهار گل خود را از روی نقطه پنالتی زده اما ۲ پنالتی را خودش گرفته است. او تنها نتوانست به پرسپولیس گل بزند و در الباقی بازی ها مقابل پیکان، شهرخودرو و ذوب آهن موفق به گلزنی شده و حالا در کنار گادوین منشا آقای گل لیگ بیستم است.

این ستاره بندرماهشهری سابقه ۲ بار حضور در صنعت نفت به مدت ۲ سال را داشته و حالا هم ۲ سالی است که دوباره به این تیم برگشته تا به نوعی در آستانه هفتمین سال حضور در صنعت نفت باشد. او پیش از این برای تیم های استقلال خوزستان، سپاهان، استقلال اهواز و فولاد خوزستان بازی کرده است.

باید دید ریکانی و صنعت نفت تا کجا می توانند به این درخشش ادامه دهند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس