کد خبر 1151737
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
یوسفی: میلیچ و نادری نقطه قوت استقلال هستند

پیشکسوت استقلال گفت: هرویه میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

به گزارش مشرق، محسن یوسفی اظهار داشت: اگرچه پیکان در بازی استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود اما باید پذیرفت آبی‌پوشان نتوانستند فرصت‌های زیادی برای گل‌زنی خلق کنند.

وی افزود: اینکه استقلال در بازی‌های آینده باز هم به مشکل بر خورد زیاد است چرا که تیم‌های دیگر نیز هستند که بخواهند به بازی بسته روی آورند و باید حربه‌ای برای این تاکتیک در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

برخی در فضای مجازی سرمربی استقلال را تخریب می‌کنند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تازه چهار هفته از لیگ سپری شده و انتقاداتی که از محمود فکری می‌شود درست نیست. باید به این مربی زمان داد.

یوسفی تصریح کرد: محمود فکری برای خط هافبک و خط حمله استقلال باید تمرینات ویژه‌ای در نظر بگیرد تا آنها به هماهنگی کامل برسند.

وی تاکید کرد: خط هافبک نیاز به هافبک طراحی که دارد نبض بازی را در دست گرفته و مهاجمان را تغذیه کند. این نقیصه در چند هفته اخیر در این تیم مشهود بوده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: میلیچ‌ و محمد نادری در جناح چپ استقلال به نقطه قوت این تیم تبدیل شده‌اند و به طور حتم می‌توانند در بازی‌های آینده به این تیم کمک زیادی کنند.

تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس