کد خبر 1151697
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
سرپرست بارسلونا: باید در تابستان «مسی» را می‌فروختیم

سرپرست باشگاه بارسلونا می‌گوید که آبی اناری‌ها در تابستان سال جاری برای تسکین و تعدیل مشکلات مالی، باید به «لیونل مسی» اجازه جدایی می‌دادند.

به گزارش مشرق، فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها در ماه آگوست اعلام کرد که تمایل دارد بعد از حدود ۲۰ سال از تیم دوست‌داشتنی خود جدا شود اما درخواست کاتالان‌ها از مسی برای  پرداخت مبلغ فسخ ۷۰۰ میلیونی، وی را به طور موقت از تصمیمش منصرف کرد.

مسی در تابستان سال آتی بازیکن آزاد خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند از ابتدای ژانویه ۲۰۲۱ با وی وارد مذاکره شوند.

«کارلِس توسکتس» رییس موقت باشگاه بارسا در پاسخ به این پرسش که اگر به جای مدیریت وقت باشگاه بود، آیا در تابستان با جدایی مسی موافقت می‌کرد یا خیر، گفت: از نقطه نظر مالی، بله اما این اقدام باید به طور تمام و کمال با کادرفنی تیم در میان گذاشته شده و مورد توافق آنان می‌بود.

بیشتر بخوانید:

درآمدزایی باشگاه آرژانتینی از حرکت لیونل مسی 

وی افزود: اما از لحاظ اقتصادی، فروش مسی خوشایندتر بود.

توسکتس در ادامه اضافه کرد که فروش مسی، شامل مبلغ انتقال و ذخیره پولی که بابت دستمزد به وی پرداخت می‌شود، با توجه به سقف دستمزدی اعمال شده از سوی لالیگا برای باشگاه‌ها، می‌توانست بسیار کمک رسان باشد.

«جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق باشگاه بارسلونا در ۲۷ اکتبر از سمت خود استعفا کرد و انتخابات جدید این باشگاه در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

توسکتس در ادامه از احتمال بازگشت «نیمار» به نیوکمپ حرف به میان آورد و گفت: اگر او بازیکن آزاد باشد، می‌توانیم در موردش فکر کنیم، در غیر اینصورت پولی برای این انتقال وجود ندارد مگر آنکه رییس جدیدی در کار باشد با معجزه‌ای در دست؛ در هر حال، اگر بتوانیم با موافقت کادرفنی بازیکنان را به فروش برسانیم، چرا که نه؟!

توسکتس با اشاره به تشدید شرایط مالی بارسا تحت تاثیر پاندمی ویروس کرونا گفت: شرایط وحشتناک است اما امیدواریم. بازگشایی ورزشگاه‌ها به روی مردم شرایط را به طور کلی تغییر خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس