کد خبر 1151681
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
وضعیت محدودیت های ورزشی پایتخت تا ۲۱ آذر

با توجه به تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی، از فردا (شنبه) به مدت یک هفته شاهد تغییر در محدودیت های ورزشی خواهیم بود.

به گزارش مشرق، پس از اتمام بازه زمانی دوهفته ای در خصوص محدودیت ها و تعطیلی های سراسری در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد تغییر در وضعیت برخی شهرهای کشور بودیم و رنگ های مربوط به میزان شیوع ویروس کرونا در این شهرها دستخوش تغییر شد و برخی از نارنجی به قرمز و برخی از قرمز به نارنجی دچار تغییر وضعیت شدند و تهران نیز که در دو هفته گذشته جزء شهرهای قرمز به شمار می آید به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرد تا شاهد کاهش محدودیت ها در پایتخت به مدت زمان یک هفته باشیم.

بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی از جمله پایتخت، به مدت یک هفته از فردا (شنبه) تا ۲۱ آذرماه سال جاری مجاز به فعالیت نیستند.

بیشتر بخوانید:

جزییات محدودیت‌های کرونایی جدید اعلام شد

ورزش در گروه های شغلی

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

ورزش در مناطق نارنجی

در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس