کد خبر 1151623
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بازگشت کی‌روش به فوتبال آسیا برای حضور در جام جهانی قطر؟

مسیر رسیدن کارلوس کی‌روش به جام جهانی قطر و پنجمین حضور در این رقابت‌ها پیچیده شده است و ممکن است این مربی بار دیگر به فوتبال آسیا برگردد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت cmjornal پرتغال، این چهارشنبه کارلوس کی‌روش پست مربیگری کلمبیا را ترک کرد، اما هدف از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را حفظ کرد، یک منبع نزدیک به مربی پرتغالی این موضوع را تایید کرده است.

کلمبیا شرایط خیلی سختی برای رسیدن به جام جهانی قطر دارد اما کی‌روش امید به جام جهانی را برای خود  زنده نگه می‌دارد. این مربی پرتغالی توانست آفریقای جنوبی  را به جام جهانی (۲۰۰۲)، پرتغال را به جام جهانی (۲۰۱۰) و ایران را به دو جام جهانی پیاپی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) برساند و می‌خواهد برای پنجمین بار در این آزمون انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی سابق امارات به جانشینی کی‌روش

والتر وینترباتوم، انگلیس را به جام‌های جهانی ۱۹۵۰، ۱۹۵۴، ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ هدایت کرد و اسکار تابارس نیز همین موفقیت را در مسابقات  جام جهانی ۱۹۹۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به دست آورد.

چین، مصر و مراکش فرصتی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند و بنابرگفته منبع نزدیک به کارلوس کی‌روش یکی از این سه تیم می‌تواند مقصد خوبی برای کی‌روش باشند. قهرمان پیشین زیر ۲۰ سال جهان در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱، با ۶۷ سال سن خیلی نگران احتمال بازگشت به تمرین باشگاهی نیست اما به گفته همان منبع هدف کی‌روش رسیدن به پنجمین دوره جام جهانی است.

کی‌روش تا ژوئن ۲۰۲۲ با فدراسیون کلمبیا قرارداد داشت، اما شکست سنگین برابر اکوادور پایان همکاری او با این تیم بود و گفته می‌شود او دو میلیون یورو نیز غرامت دریافت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • --- IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    10 22
    کی روش کجایی که فوتبالمون رو کشتن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    13 21
    آدم هایی که پشت پرده با این آدم بی اخلاق همکاری می کنند تلاش می کنند واسش ی جای دیگه جور شود. خودش که سرباز انگلیس هست و احتمالا در یکی دیگر از مستعمرات انگلیس سرمربی بشود. کارنامه و سابقه این آدم نشون داده فقط اعتراض به داور و جنجال و جنگ روانی و دفاع اتوبوسی بلد است.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      6 6
      عادل "کی روشی پور" خودتی یا اینکه یکی از نویسندگان روزنامه" کی روش ورزشی" هستی؟ شایدم یکی از سربازان ملکه انگل لیس هست می خواهد این نوکر ملکه را دوباره بر فوتبال ایران مسلط کند
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      3 1
      نباید بذاریم این دلال و آدم مزدور بریتانیا دوباره وارد خاک ایران بشود
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    11 17
    آدم هایی که پشت پرده با این آدم بی اخلاق همکاری می کنند تلاش می کنند واسش ی جای دیگه جور شود. خودش که سرباز انگلیس هست و احتمالا در یکی دیگر از مستعمرات انگلیس سرمربی بشود. کارنامه و سابقه این آدم نشون داده فقط اعتراض به داور و جنجال و جنگ روانی و دفاع اتوبوسی بلد است.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 14
    باید تیتر بزنید بازگشت "استعمارگر پرتغالی"با کمک " رسانه های بریتانیا" به آسیا
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 4
    کی روش مربی بعدی کیسه، در ادامه لابی های کیسه و همکاران برای اهدای جام به کیسه سوزان، کی روش جانشین توهین کننده به ناموس در مقابل دیدگان میلیون ها انسان میشه، اگه این توهین رو مربی تراکتور و سپاهان و پرسپولیس انجام داده بود هم، همین برخورد می شد؟؟؟؟ پول کی روش هم جور می کنید و میاریدش تا کامل کنید بی ابروییه کیسه رو در ایران و آسیا،
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 4
    استقلال سرمربی نداره بیارن برای استقلال چون ایشون عاشقانه استقلال را دوست داشت
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 2
    کی روش مربی باهوشی بود در فوتبال اولین کار و وظیفه باید این باشه که گل نخوری بعد در قدم دوم فکر گل زدن باشی اگر بازی را ا-0 ببری یا 5-4 چه فرقی میکنه مهم بردهست ولی برعکش اگر اتفاق بیوفته باز سر شکستکیش کمتره پس کی روش مربی خوبی بود که الان چندین بازیکن ایران در لیکهای اروپایی دارند بازی میکنند در ثانی کیروش مربی سرشناسی بود که وقتی حرف سیاسی هم در مورد تحریم ها میزد کل دنیا قبول میکردند .کی روش مربی باهوشی بود لطفا بیاریدش من از حرفهاش لذت میبردم هیچ وقت هیچ بازی را از پیش برده تصور نمیکرد
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      20 3
      عزیزم اگه باهوش بود همه جا اخراج نمیشد -شما فوتبال رو با چیز دیگه اشتباه گرفتی، تو فوتبال علاوه بر بردن باید مقام هم کسب کنی تا روسای فدراسیون یا باشگاه ترغیب بشوند باهات تمدید کنند نه که هر جا میری دفاع اتوبوسی بچینی فقط بخاطر اینکه میخای بازی رو برنده بشی در چند نتایج کیروش همیشه با نوسان هستش
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    6 4
    برید کنار دلال وارد آسیا میشود این اگه بیاد قطر یا امارات یا بعضا عربستان همون دو ماه اول میندازنش بیرون
  • رامتین IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    1 0
    مربی خوبیه فقط باید درکارش دخالت نکنی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس