کد خبر 1151604
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
فاضلی: نتایج نساجی قابل پیش‌بینی بود/ درباره پرسپولیس به جمع‌بندی نرسیده‌ام

سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید به علت ایمان و اعتقاد به توانایی بازیکنانش، نتایج خوب این تیم در هفته‌های ابتدایی را پیش بینی کرده بود.

به گزارش مشرق، وحید فاضلی درباره نتایج نساجی قائم‌شهر در چهار هفته ابتدایی و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی با هفت امتیاز گفت: این چهار هفته ملاک درستی برای سنجش وضعیت ما و سایر تیم‌ها نیست و باید هفته به هفته جلوتر برویم. با این حال برای من قابل پیش‌بینی بود که این نتایج را به دست آوریم چرا که به توانایی بازیکنانم ایمان داشتم و کارمان را واضح و روشن انجام می‌دادیم.

او با اشاره به جدایی جمع زیادی از بازیکنان فصل گذشته نساجی و جذب چندین بازیکن از تیم‌های مختلف که شاگردان سابق او بودند، یادآور شد: در روزهای آخر نقل‌وانتقالات تعدادی از شاگردان سابق را جذب کردیم و کارمان شروع شد. با ایجاد هارمونی مناسب بین بازیکنان، نتایج خوبی را در هفته‌های ابتدایی کسب کردیم.

سرمربی نساجی درباره فلسفه و اهدافش در فوتبال و همچنین طی کردن مراحل مختطف مربیگری در فوتبال گفت: من هفت، هشت سال به عنوان دستیار فعالیت کردم. نتایج خوبی را به دست آوردیم و تاثیرگذار بودیم اما اینکه الان نمی‌خواهم اهدافم در مربیگری را به صورت عمومی اعلام کنم. مساله مهم برای من، سخت‌کوشی در بازی‌های مختلف است.

او در واکنش به این که چه سبکی از فوتبال را می‌پسندد، اظهار کرد: فوتبال پرفشار و مبتنی بر پرسینگ (تحت فشار قراردادن) را می پسندم. قصد ندارم وارد جزییات شوم اما دوست دارم تیمم اکتیو باشد و در هر بازی سبک خاصی از فوتبال را در پیش بگیریم و بتوانیم از استعداد تک تک بازیکنان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

مخالفت رسمی باشگاه نساجی با درخواست باشگاه پرسپولیس

فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا او تیمش را براساس توانایی و نقاط ضعف تیم حریف آماده می‌کند یا در صدد دیکته کردن فوتبال تیمش به رقبا است؟ گفت: در مورد بعضی از رقبا می‌توانیم خودمان را دیکته کنیم اما این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد. باید متفاوت باشیم. در حال حاضر دنبال این هستیم که با سبک‌های متفاوت ظاهر شویم. به این صورت نیست که خودمان را به حریف قالب کنیم یا براساس تفکرات آن‌ها پیش برویم بلکه می‌خواهیم از تیم خودمان شناخت دقیقی داشته باشیم و براساس توانایی خودمان برای هر بازی برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی نساجی درباره رد درخواست پرسپولیس برای برگزاری بازی دو تیم در تهران به جای قائم‌شهر توسط این باشگاه خاطرنشان کرد: باشگاه پاسخ درخواست پرسپولیس را داد و من هم تابع تصمیمات باشگاه هستم. موضع باشگاه مشخص است و در راس تصمیمات قرار دارد و همین تصمیم جاری خواهد شد.

او با بیان این که در تدارک آماده‌سازی تیمش برای مصاف با پرسپولیس است گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم اما کارمان را شروع کردیم. در هفته‌های گذشته هم بازی‌های پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان را مرور کردیم اما هنوز درباره این که بگویم چه برنامه‌ای برای حریف داریم، زود است و باید به جمع‌بندی نهایی برسیم و شرایط بازیکنان را در نظر بگیریم.

فاضلی همچنین درباره کاهش آمار گلزنی در لیگ بیستم و نظرات مختلف از جمله "فشردگی مسابقات"، "حضور در هفته‌های ابتدایی"، "قانون منع جذب بازیکنان خارجی" و همین طور "جدایی مهره‌های هجومی از فوتبال ایران" گفت: تمام این مباحث دخیل هستند. ضمن اینکه مربیان هم جدیدا بیش از حد برای کسب نتیجه تحت فشار هستند. یک سری مربیان فقط برای گل نخوردند وارد زمین می‌شوند و دنبال ضدحمله هستند. مربیان دیگر هم برای این ضدحملات برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی تیم‌هایی که مالکیت توپ را دارند، با ترس و لرز وارد زمین می‌شوند. الان فوتبال ما مبتنی بر ضدحمله و دفاع ضدحمله شده است.

سرمربی نساجی در تشریح ضد حمله و دفاع ضدحمله گفت: دفاع ضدحمله به این معنی است که تیم‌ها برای جلوگیری از ضدحملات احتمالی رقیبان هم برنامه‌هایی دارند و به همین دلیل در بخش تهاجمی آمار گلزنی کاهش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ع IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 1
    انقدر معرفت نداشتید تیم داخلی را کمک کنید مگر‌خارجی بودیم که گفیتید‌امکان ندارد‌اگر‌سازمان‌لیگ سازمان بود‌نباید‌اجازه‌میداد در زمین‌چمن‌مصنوعی‌بازی صورت بگیرد‌شما که‌های‌هوی‌میکنید زمین چمن‌طبیعی ندارید
  • کاربرجدید IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 1
    تیم کیسه به کمک النصر عربستان تمام تلاششونو می کنند تا پرسپولیس تو فینال نتیجه نگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس