کد خبر 1151543
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی درباره حمایت بی‌بی‌سی از تجزیه‌طلبان در توییتر نوشت: شبکه سلطنتی BBC ضمن حمایت از عناصر تروریست، عملا از برای تجزیه‌طلبان و گروهک‌های تروریستی رپرتاژ خبری می‌کند.

آقایان ظریف و بعیدی‌نژاد اگر همچنان حفظ یکپارچگی ایران برای‌تان مهم است، سفیر انگلیس HMATehran را بابت این حرکت تحریک‌امیز به وزارت خارجه فرا بخوانید!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 0
    جالبه bbc هم از جمهوری اسلامی حمایت میکنه و هم از تجزیه طلبها. بزرگخرین دشمنان ایران انگلیس ها هستند
    • ڪیان IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      بی‌بی‌سی‌حرومی‌‌نوڪرصفت‌مواجب‌بگیر‌مزدور‌‌نچسبِ‌حال‌بهم‌زن
  • Mjp. Shiraz IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 0
    اخه خوداین بنده خداهای داخلی حقوق ومزایای اولشون همراه بابی بی سی ازیکجاتامین میشه باهم!!
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 0
      به قول معروف چاقو دستهٔ خودشو نمیبرّه!!
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    5 0
    وزارت خارجه یا وزارت خارجی
  • حسام الدین ناشی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 1
    من بارها گفته ام که فشار توئیتری و ایضا ایمیلی بیشترین فایده را دارد. در این مورد خاص وزیر محترم خارجه ظاهرا روش ایمیلی را انتخاب کرده اند و قرار نیست رونوشت ایمیل هایشان را برای شما ارسال کنند.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    دوعنصربی خاصیت که بلایی سرمردم اوردندبا برجام ساختگیدخودشان
  • نصر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    در خاطرات صدام جنایتکار نقل میگردد که نامبرده مدت چهار سال در انگلستان دوره های فرماندهی نظامی - و انواع قتل و سرکوب مخالفان وصراحتا گفته هرچه که لازم بود بمن آموزش دادندو آزمون گرفتند..وبه صورت عملی صد نفر را دستور دادند تیر باران کنم.بطوریکه حتی وادار کردند که با تفنگ بسمت دائی خودم خیرالله الطفاح که مرا بزرگ کرده بود تیر اندازی کنم در حالی که او از من کمک میخواست و من شلیک کردم و بعد متوجه شدم که اسلحه نمایشی و فرد مقابل ماسک شکل دائیم را بر صورت دارد.انگلسی ها (بخوانید انگلیسی های صهیونیست )این فرد را اینگونه آموزش دادند و بریاست جمهوری عراق رساندند بطوریکه در ابتدای کار کلیه افراد سیاست مدار قوی و ورزیده عراق را بیش از پانصد نفر را اعدام میکند تا حکومت خودش را تثبیت کند. همین فرد بدستور اربابان خودهر صدای مخالف را در عراق به روش های که ماموران انگلیسی به او اموزش داده انداز بین میبرد.حتی کلیه افراد وفادار به خودش را در صورتیکه کمی قدرت میگرفته اند ترور میکر د.شیوه های کشتار در زندانهای او صدها بار بدتر از ساواک زمان شاه ایران بوده است.صدام نقل کرده است انگلیسی ها مرد عمل هستند.هیچ چیز آنها را خسته نمیکند. آنها اهل اندیشه و سیاست اند.و انها را تقدیس میکرده و در کار هایش از انها تقلید میکرده است.خسارت ها فراونی را در جنگ به ایران وعراق وارد کرد حتی حمله به کویت را با چراغ سبز انها انجام داد. تا ساختار های اقتصادی و نظامی سه کشور مسلمان را نابود کند.ایا وقت ان نرسیده است که دولت مکار انگلیس بابت سیاست های مداخله جویانه اش که از طریق اطاق فکر صهیونیست ها دیکته میگردد در یک دادگاه بین المللی محاکمه و خسارات جنگ های منطقه از او و حامیانش که سرمایه داران صهیونیست هستند گرفته شود.به امید انروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس