به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در خصوص وضعیت تبعیض آمیز کارمندان زن بی‌بی‌سی در توییتر نوشت: همچنان زنان شاغل در بی‌بی‌سی فارسی درآمدی کمتری نسبت به همکاران مرد خود دارند، به برخی از آنان تجاوز می‌شود و ناگزیر به همکاری با سرویس اطلاعاتی انگلیس هستند تا از هموطنان خود جاسوسی کنند!

چرا BBC مستندی درباره تبعیض زنان در سازمان خود تهیه نمی‌کند؟

گفتنی است بی‌بی‌سی در تویبتی درباره وضعیت تبعیض آمیز زنان در ایران نوشته بود که در ایران قتل رومینا اشرفی ۱۳ساله به دست پدرش و خودسوزی سحر خدایاری از هواداران تیم فوتبال استقلال در مقابل ساختمان دادگاه انقلاب موجی از خشم و همدردی به ویژه در فضای مجازی به راه انداخت.

مرگ این دو دختر جوان تغییری در قوانین تبعیض آمیز حکومت ایران علیه زنان ایجاد کرد؟


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    12 1
    خوب اون زنهایی که این مسئله رو میدونن بازم میرن ‌بی بی سی استخدام بشن حتمأ حقوقش براشون مطرح نیست، برای همون میرن اونجا!!!
    • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      5 0
      خدا عاقبت به خیر کنه
    • سروش IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      2 0
      اگر این زنان برای خودشان ارزش قائل بودن نمیرفتن توی بی بی سی کار کنن تفکر انگلیسی ها رو می شه در اقدامات داعش و همون تفکر آشغالی به نام جهاد النکاح دانست حتما اینها هم میدانن که بی بی سی چه کثافتی است ولی برای همون کار کثیف دارن میرن و حقوقشون هم همونه این نوع موجودات بیشتر به حقوقشون واقفند تا افکار عمومی در ایران پس برای این موجودات قلم فرسایی نکنید چون لیاقتشان همینه ابراز دست شیطان بودن و تو بغل شیطان خزیدن حتما با آگاهی هایی همراه هست نمی توان گفت این فرد فریب خورده چون خودش یکی از ابرازهای به کار گرفته شده در این راه هست و وقت و جسمش را هزینه کرده و نمی خواهد به این سادگی ها چون روح و فطرتشان را در اختیار شیاطین گذاشته اند و آلودگی را به روح و فطرت خویش راه داده اند دیگر برای این موجودات دیر شده
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    14 0
    تجاوز جزو اضافه کار است یا مزایای کاری است
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      3 0
      اگر در ساعت کاری باشه جزو مزایا و بعد از ساعت کاری جزو اضافه کار حساب میشه !! خخخخخخخ
  • حجت IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 0
    بعضی هاشون باید تازه پول هم بدهند خوک های ملکه
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 1
    اینا مهم نیست ، مهم اینه میتوانند حجاب مطابق میل خودشان داشته باشند. خخخ. اگر این سربازان ملکه (عناصر مزدور رسانه ای و وطن فروش) مقداری به کلمات و جملاتی که میگفتند فکر میکردند و نصف آن مقدار، شرف و عزت و آبرو داشتند از مزدوری دست برمیداشتند. پول کم بگیری و بعدش بهت تجاوز بشه و بعد بیای تو بی بی سی از عزت و حجاب و .... دفاع بکنی ، یک تعارض درونی در فکر آدم ایجاد میشود.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 4
    در جایی که رکیک ترین الفاظ بکار میرود من خواهر و مادرم را نمیبرم. بعدش جایی که بعد از آن امکان درگیری و شلوغی و هیجان افسارگسیخته با رفتارهای ناهنجار است من خواهر و مادرم را نمیبرم. هر وقت این فرهنگ جا افتاد آنوقت میتوان دختران و زنان را به استادیوم راه داد.
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      3 1
      عزیزم! خواهر و مادر شما شرعا اجازه ندارند به بدن مرد نامحرم نگاه کنند. ولو هیج فحشی هم در کار نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس