ریگی بازی با نفت آبادان و شهرخودرو را از دست داد/وضعیت نامشخص اسماعیلی برای بازی یکشنبه

پزشک تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت مسعود ریگی و سایر مصدومان این تیم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی سیاهپوش درباره آخرین وضعیت مسعود ریگی اظهار کرد: به هرحال برخورد بین بازیکنان در طول بازی پیش می‌آید و مهم روند درمانی پس از مصدومیت است. ظاهرا فرزاد حاتمی از پشت با ریگی برخورد کرده و همین مسئله باعث دررفتگی کتف مسعود ریگی شد.

وی افزود: چون عضلات بازیکنان در حین بازی دچار اسپاسم است، نمی‌توان آن لحظه کتف را جا انداخت چراکه این کار می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شدیم و در طول مسیر با چند متخصص اورتپدی هم مشورت‌های پزشکی را انجام دادم. پس از رسیدن به بیمارستان، شخصا لباس اتاق عمل پوشیدم و در کتف ریگی را جا انداختم. بعد از آن هم در کنار این بازیکن بودم و از او MRI گرفتیم و مشخص شد که خوشبختانه عمل موفق بوده و کتف این بازیکن به درستی جا افتاده است.

سیاه پوش اضاه کرد: مسعود ریگی باید یک هفته آتل ببندد و سپس یک هفته فیزیوتراپی کند. البته او در این مدت می‌تواند تمرینات هوازی را پشت سر بگذارد. بنده از لحظه اول مصدومیت تا زمان ترخیص او از بیمارستان در کنارش بودم و خوشبختانه می‌توانم بگویم که او در حال حاضر مشکلی ندارد و اقدامات ذکر شده تنها برای مراقبت بیشتر و بازگشت هرچه قدرتمندانه‌تر این بازیکن به میادین صورت می‌گیرد.

پزشک استقلال که با سایت این باشگاه صحبت می کرد در خصوص وضعیت دیاباته گفت: دیاباته خوشبختانه دردش کمتر شده و احتمالا دو هفته دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد.

او درباره سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی هم اظهار کرد: از سیاوش روز شنبه MRI گرفته خواهد شد و تاریخ دقیق برگشت او به تمرینات پس از آن مشخص می‌شود. فرشید اسماعیلی هم احساس درد در زانوی خود دارد و روز شنبه درخصوص او هم اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاهپوش در خصوص وضعیت آرش رضاوند بیان کرد: رضاوند در بازی با پیکان از ناحیه لگن ضربه خورده بود و روز چهارشنبه فیزیوتراپی کرد. او از جمعه در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

پزشک تیم فوتبال استقلال در درباره تعاملش با کادرفنی آبی‌های پایتخت هم گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین کادر پزشکی و جناب آقای فکری و همکارانشان وجود دارد. در حال حاضر برخی بازیکنان استقلال در دو نوبت و برخی در یک نوبت زیر نظر کادرپزشکی در مرکزی مورد تایید به فیزیوتراپی می‌پردازند و ما در تمامی مراحل با آقای فکری هماهنگ هستیم.

 با توضیحات پزشک استقلال و اینکه ریگی 2 هفته نیاز به بستن آتل در هفته اول و تمرینات فیزیوتراپی دارد این بازیکن در دیدار با نفت آبادان و شهرخودرو غایب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس