حزب الله نمایه

عضو شورای عالی حزب قومی-اجتماعی سوریه در لبنان گفت، آمریکا در محاصره حزب‌الله شکست خورده و حالا کمر به فروپاشی لبنان بسته است.

به گزارش مشرق، «حسان صقر» عضو شورای عالی حزب قومی-اجتماعی سوریه در لبنان گفت، امروز لبنان نیازمند یک نظام سیاسی جدید است تا آسایش را برای ملت لبنان تأمین کند.

بیشتر بخوانید:

پهپاد حزب‌الله ارتش اسراییل را تحقیر کرد

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، وی تأکید کرد، امروز همه پرونده‌ها آشکار شده و مردم می‌دانند مفسدان چه کسانی هستند، باید تحرکی واقعی برای محدود کردن مفسدان در جریان باشد و راه بر آنها بسته شود.

بیشتر بخوانید:

التماس مقام آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله

صقر در ادامه گفت: امروز مشخص شده آمریکا پس از آنکه تمام ابزارها برای محاصره حزب‌الله را به کار بست و شکست خورد و حزب‌الله در انتخابات سال ۲۰۱۸ پیروز شد، به دنبال کشاندن لبنان به فروپاشی فراگیر است.

بیشتر بخوانید:

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل حملات موشکی مقاومت

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها آماده قربانی کردن متحدان خود در لبنان در مقابل ساقط کردن سیستم برای به راه‌انداختن آشوب هستند زیرا از نظر آمریکایی‌ها، این آشوب، حزب‌الله را محاصره می‌کند.

صقر از اینکه برخی مقامات لبنانی چگونه تهدیدات سفیر آمریکا درباره تحمیل تحریم را می‌پذیرند، ابراز تعجب کرد و گفت، نظام سیاسی جدید تنها راه برای مقابله با چالش‌های آینده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    پرچم حزب الله عراق برای خبر حزب الله ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس