کد خبر 1151443
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
تعطیلی طولانی ترین بازار مسقف ایران

استاندار تهران گفت: فعالیت مشاغل گروه‌های ١ و ٢ در شهرهای وضعیت نارنجی مجاز است.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در تشریح اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره‌ای برای استثناء شدن صنف خاصی ندارد.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی ادامه‌دار صنوف گروه شغلی ۳ و ۴

وی افزود: هنگامی که شهر تهران به وضعیت نارنجی تغییر کرده یعنی فعالیت گروه ١ و ٢ مجاز است و می‌توانند فعالیت کنند.

وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژها و مجتمع‌ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل ٢ هستند امکان پذیر است، اما همان طور که در این دو هفته همکاری کرده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به گونه‌ای فعالیت کنند که دوباره به وضعیت قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آن‌ها نباشیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه شاخص ستاد ملی مدیریت کرونا در هر ١٠٠ هزار نفر تعداد بستری ٤ نفر برای شهر زرد، ٦ نفر برای شهر نارنجی و ١٠ نفر برای شهر قرمز است، افزود: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از وضعیت قرمز خارج شده است، لذا فعالیت گروه‌های ٣ و٤ در این وضعیت ممنوع و گروه ١ و ٢ امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت ٥٠ درصد خواهد بود.

وی تاکید: وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و وضعیت آن‌ها در حالت‌های زرد، نارنجی و قرمز مشخص خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهرهای قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع بررسی شود و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهرهای نارنجی هم اجرایی شود، زیاد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس